וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יככב גם תחת בכר? פשיץ' הבריק - ומיד סגר חשבון עם המבקרים

אקס מכבי ת"א כבש צמד בגמר הגביע הסרבי וסידר לכוכב האדום דאבל: "אנשים שוכחים מהר, אבל הזכרתי להם בדרך שלי". צפו בשעריו העונה

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

הכוכב האדום בלגרד השלימה אמש (חמישי) דאבל, כשניצחה בגמר הגביע הסרבי 1:2 את צ'וקאריצ'קי. גיבור הערב היה אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', שכבש צמד, וכעת מעניין יהיה לראות מה יהיה מעמדו תחת ברק בכר. כזכור, בשבוע שעבר סיפר החלוץ שמכיר את מאמן מכבי חיפה היוצא היטב מהמשחקים מול מכבי תל אביב: "אני חושב שהוא יתאקלם במהרה. הוא מגיע למועדון טוב, ישחק בליגת האלופות, ולא צריכה להיות שום בעיה".

הצמד של פשיץ' אמש

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בכך חתם פשיץ' עונה מצוינת מבחינתו, עם 14 שערים ו-10 בישולים ב-39 משחקים בכל המסגרות. בסיום גמר הגביע, התפנה לסגור חשבון גם עם המבקרים. "אנחנו הסרבים אנשים קשים וכנים", אמר. "אם מישהו מאתגר אותי, אצליח בדרך אחרת. אנשים שוכחים במהרה, אבל הזכרתי להם בדרך שלי".

מקבץ חלק משעריו של פשיץ' העונה

בקיץ שעבר שב החלוץ בן ה-31 לקדנציה שנייה במועדון, אחרי עונה אחת בפתיח קארגומרוק הטורקית. "בעונה הראשונה שלי כאן לא הצלחתי לזכות בדאבל, אבל עכשיו חלומי התגשם", הוסיף. "כבשתי צמד בגמר. הלב שלי מלא. שיחקתי עבור עצמי, עבור המשפחה שלי ועבור אוהדי הכוכב האדום. תודה רבה על התמיכה ואני מקווה שנמשיך להביא תוצאות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully