וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הבטיחה את מקומה בטופ-4, פיורנטינה השאירה את רומא בחוץ

הנראזורי גברו 2:3 חשוב על אטאלנטה בזכות פתיחה מוחצת. יוביץ' ואיקונה עשו מהפך ב-1:2 של פיינליסטית הקונפרנס ליג מול פיינליסטית הליגה האירופית

תקציר: אינטר - אטאלנטה 2:3/ספורט1

משחקי המחזור ה-37 והליגה האיטלקית המשיכו הערב (שבת) כשבתחתית ספציה פספסה הזדמנות לעשות צעד ענק לעבר הבטחת ההישארות עם תבוסה בטורינו. בצמרת אינטר הוציאה את אטאלנטה מהמרוץ לליגת האלופות, כאשר גברה עליה 2:3 וסגרה את מיקומה בין ארבע הראשונות. קודם לכן רומא הפסידה בדקות הסיום לפיורנטינה ונותרה מחוץ לטופ 4 באופן רשמי.

סטפן אל שעראווי רומא. GettyImages
שער שלא הספיק והותיר את רומא מחוץ לטופ 4. אל שעראווי/GettyImages

פיורנטינה - רומא 1:2

שתי הפיינליסטיות של הליגה האירופית והקונפרנס ליג נפגשו לעוד מבחן לפני הגמרים החשובים שעשויים להבטיח את המפעלים האירופיים גם בעונה הבאה. הג'אלורוסי רשמו משחק 7 ברציפות ללא ניצחון ואיבדו סיכוי לסיים ברביעייה הראשונה, בעוד הסגלים עלו למקום התשיעי, זאת על אף שאיבדו סיכוי להעפיל לאירופה דרך הליגה וינסו לעשות זאת בגמר מול ווסטהאם. סטפן אל שעראווי (11) העלה את הזאבים ליתרון, אבל לחץ אדיר של פיורנטינה תורגם לשערים מאוחרים של לוקה יוביץ' (85) וג'ונתן איקונה (88) שכבש מקרוב את המהפך בסגול.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בניצחון של פיורנטינה

תקציר: פיורנטינה - רומא 1:2/ספורט 1
רומלו לוקאקו חוגג עם לאטרו מרטינס, שחקני אינטר. רויטרס
שבוע מוצלח. לוקאקו/רויטרס

אינטר - אטאלנטה 2:3

אינטר כבשה פעמיים בארבע הדקות הראשונות, אבל נאלצה לעבוד קשה כדי לנצח את אטאלנטה 2:3 בבית הלילה (שבת), מה שהבטיח לה את המקום ברביעייה ראשונה בסרייה A.

הקבוצה של סימונה אינזאגי נמצאת במקום השני בטבלה עם 69 נקודות, 8 לפני אטאלנטה, שתופסת את המקום החמישי כשנותר משחק אחד בלבד לשתיהן.

אינטר פתחה במרץ, כאשר רומלו לוקאקו הבקיע אחרי 39 שניות בלבד. ניקולו ברלה הכפיל את היתרון שתי דקות לאחר מכן כשכבש בריבאונד מבעיטה של פדריקו דימארקו.

מריו פסאליץ' צימק את התוצאה בדקה ה-36, ולאוטארו מרטינס כבש מקרוב 13 דקות לסיום והעלה את אינטר ליתרון 1:3. האורחים שוב צימקו עם בעיטה חופשית אדירה בתוספת הזמן, אבל אינטר, שזכתה השבוע בגביע ומלכוננת לגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, משלימה שבוע חיובי, ואופטימי.

משחקים נוספים:

סלרניטנה - אודינזה 2:3
לסלרניטנה: גריגוריס קסטאנוס (43), אנטוניו קנדרבה (57), וויליאם טרוסט-אקונג (90+6). לאודינזה: מרווין זגלאר (25), איליה נסטורובסקי (30)

ספציה - טורינו 4:0
לטורינו: פז'מיסלב ויסנייבסקי (24, עצמי), סמואלה ריצ'י (72), איבן איליץ' (76), יאן קראמו (90+6)

יתר משחקי המחזור ה-37

ורונה - אמפולי (ראשון, 13:30, ספורט2)
בולוניה - נאפולי (ראשון, 16:00)
מונצה - לצ'ה (ראשון, 16:00)
לאציו - קרמונזה (ראשון, 19:00)
יובנטוס - מילאן (ראשון, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully