וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרישה: אתר פורנו הציע לכרמלו אנתוני הצעה שקשה לסרב לה

23.5.2023 / 0:01

כוכב ה-NBA לשעבר יוכל להרוויח 250 אלף דולר בשנה, אם ישמש כ"מגייס דוגמניות" של אתר "קאם סודה". האתר הציע בעבר הצעות עסיסוית לא פחות לג'יימס הארדן, קווין דוארנט, קיירי אירווינג ופול פירס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

כרמלו אנתוני הודיע אמש (שני) על פרישה מה-NBA, אחרי קריירה מפוארת שכללה 19 עונות בליגה הטובה בעולם ועשר הופעות באולסטאר. עדיין לא ברור מה תהיה הקריירה החדשה של אחד הסקוררים הגדולים בליגה ב-20 השנים האחרונות, אך הצעות לא חסרות - גם הצעות פרובוקטיביות למדי.

אתר הפורנו "קאם סודה" שיגר לכוכב ה-NBA לשעבר מכתב, ובו נכתב: "כרמלו אנתוני היקר, מזל טוב על הפרישה. אנחנו אסירים תודה על כל מה שעשיתי על הפרקט. עכשיו, כשיש לך זמן, נרצה להציע לך תפקיד כ-Chief Ball Officer, CBO, באתר למבוגרים שלנו. במהלך הקריירה שלך, דפקת בצבע, הלכת ישר לחור, חדרת דרך האמצע. כ-CBO, תהיה אחראי על גיוס דוגמניות. המשכורת שלך לשנה תהיה 250 אלף דולר".

עוד ב"טראש טוק"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה ש"קאם סודה" פונים לכוכבי NBA. בפברואר 2021 הם שיגרו מכתב לבעלי ברוקלין נטס ג'ו טסאי, ובו כתבו: "זה לא סוד שלחלק מהכוכבים שלךיש חיבה למועדוני לילה ונשים בלבוש מזערי (שיעול, ג'יימס הארדן, שיעול). אנחנו לא רוצים שחלומות האליפות שלכם יהיו בסיכון בגלל הפיתויים שמחכים להארדן, קווין דוראנט וקיירי אירווינג באטלנטה, שתארח את האולסטאר.

"לכן, נציע להביא להם את מועדון החשפנות - בצורה דיגיטלית. אנחנו מציעים לשלושתם מנוי VIP לאתר שלנו, מה שיהיה שימושי מאוד בפגרת האולסטאר. אם מישהו מהשחקנים שלך יזכה בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר, נציע מנוי חינם לכל שחקני הקבוצה. אם תזכו באליפות, אפשר לדבר על מנוי גם לעונה הבאה". הנטס, כמובן, לא זכו באליפות, ויאניס אנטטוקומפו הוא זה שהוכתר כ-MVP. ג'יימס הארדן סיים עם 21 נקודות, אירווינג עם 24 ודוראנט הפצוע לא שותף.

אבל זה לא הכל. לאחר שפול פירס פוטר מ-ESPN משום שצולם רוקד עם חשפניות במועדון לילה, הציע לו אתר הפורנו 250 אלף דולר לשנה כדי לשמש כ"מומחה ה-NBA שלנו", ולארח תכנית יומית על ענייני הליגה, כשברקע דוגמניות וחשפניות. כוכב בוסטון לשעבר לא הגיב להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully