וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשק המיני של האקסית של רונאלדו משתולל: "לא יודעת שובע"

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 21:17

מישל אומצו, לה ילד משותף עם חלוץ העבר הברזילאי, הפכה למפתחת גוף - אך שילמה על כך מחיר כבד: "היו לי חצ'קונים, נשירת שיער, הקול שלי השתנה בעקבות הסטרואידים". ויש גם תופעת לוואי בחדר המיטות: "זה לא בריא"

מפתחת הגוף הברזילאית מישל אומצו/micheleumezu

חלוץ העבר הברזילאי רונאלדו היה ידוע בחיבתו הגדולה לנשים. אחת מבנות זוגו לאורך השנים היתה מישל אומצו - לשניים אפילו יש ילד משותפת בשם אלכסנדר, אולם לאחר הפרידה החלה אומצו לפתח קריירה משלה, והפכה למפתחת גוף מצליחה מאוד בברזיל.

כדי לעשות זאת, אומצו השתמשה בסטרואידים - יותר מדי סטרואידים, כפי שהודתה. "לא ממש ידעתי על זה מספיק. אחד האקסים שלי נתן לי את החומרים בצורה לא נכונה. היו לי חצ'קונים, נשירת שיער, הקול שלי השתנה". והיתה, לטענתה, תועפת לוואי נוספת - רצון בלתי פוסק לקיים יחסי מין:" יש הורמונים שמגבירים ליבידו, אבל אני פשוט לא ידעתי שובע. זה לא בריא".

אומצו פגשה את רונאלדו ב-2002, כשגרה ביפן ועבדה כמלצרית ודוגמנית. שנתיים לאחר מכן פתחו השניים במערכת יחסים, מישל נכנסה להריון, ורק ב-2009 בדיקות DNA לימדו כי אב בנה הוא החלוץ הברזילאי.

הניסיונות לשמר את הגוף עליו עבדה כל כך קשה לא פשוטים, כמובן. "אני סובלת מהדיאטה הזו", סיפרה במולדתה, קצת פחות מחודש לקראת התחרות הבאה שלה. "אני אוכלת ארבע ארוחות ביום, שותה שלושה ליטר מים, וזה מדהים איך הגוף משתנה תוך שבועיים. נותר לי עוד חודש עד התחרות, ואני מרזה. הסטרואידים עזרו, אבל הם לא שווים כלום בלי הדיאטה".

אשתקד עלתה אומצו לכותרות במולדתה, כשסיפרה כי בכוונתה לעבור ניתוח שחזור קרום הבתולין, כדי שתוכל להתחתן בכנסיה כ"בתולה": "אני מחפשת גבר עם אמונה זהה לשלי, ואני לא מתביישת להגיד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully