וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ינה העלתה סרטון תמים, וחשפה פרט שהביך את המורשת של רונאלדו

21.5.2023 / 10:39

בת הזוג של כריסטיאנו העלתה לרשת סרטון של בנם מתאו רוקד על הספה בבית עם חולצה של... בארסה! התגובות ל"פרשה" היו פשוט קורעות

הבן של רונאלדו רוקד עם חולצה של ברצלונה/אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס

סרטון תמים שהעלתה אתמול (שבת) ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, גרר לא מעט תגובות בקרב חובבי הכדורגל בעולם בגלל סיבה אחת קטנה שאולי נראית זניחה, אבל בעלת משמעות סמלית: הבן של כריסטיאנו נראה רוקד בביתו כשהוא לובש חולצה של ... ברצלונה!

כידוע, כיום כריסטיאנו רונאלדו משחק בליגה הסעודית, ונדמה שהוא כבר מעבר לשיאו, אבל אוהדי הכדורגל בכל העולם לא שוכחים את ימי הזוהר של הפורטוגלי האגדי, שבהם היה כוכב ריאל מדריד (הכובש המצטיין בתולדותיה) ואימת ברצלונה ואוהדיה.

ג'ורג'ינה רודריגס. אינסטגרם, אתר רשמי
מבינה את ההשלכות של סרטון כזה? ג'ורג'ינה/אתר רשמי, אינסטגרם
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מה הדבר הבא? הבנים של מסי עם חולצה של אל נאסר?/GettyImages

רונאלדו היה הסמל של ריאל מדריד, בתקופה שבה היריבות שלה עם ברצלונה הייתה הדבר הכי לוהט בכדורגל העולמי, על רקע המאבקים בינו לבין ליאו מסי כשני השחקנים הטובים בעולם. לכן עבור רבים זה בלתי נתפס גם כיום, הרבה שנים לאחר מכן, שבן משפחה של כריסטיאנו לובש חולצה של מי שהייתה היריבה הכי גדולה שלו.

התגובות ברשת כמובן סערו. היו שטענו שזה רק מראה את "גדלות הנפש" של כריסטיאנו ועל כישוריו כהורה שמרשה לילדיו לבחור קבוצות אהודות כאוות נפשם ולא מגביל אותם. היו שטענו שהוא "הזדקן" ושכח מאיפה הגיע, ומתנהג בחוסר כבוד לעברו. רבים ביקרו את ג'ורג'ינה עצמה, שהעלתה תמונה פרטית שראוי היה שלא תעלה, ואילו חלק מאוהדי בארסה התמוגגו: "אפילו הבן של כריסטיאנו כבר מבין מי המועדון הגדול בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully