וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות עונת השיא: הדילמה של הופנהיים בנוגע לעתידו של דאבור

הישראלי כבש 6 שערים, כולל זה שהבטיח הישארות, אך מרוויח כסף גדול ונכנס לשנה האחרונה בחוזה: "חסר יציבות ולא עמד בציפיות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

אחרי שמונס דאבור תרם שער ובישול שהבטיחו להופנהיים הישארות בבונדסליגה שלשום (שבת), באתר "קיקר" התמקדו היום בדילמה של הקבוצה הגרמנית בנוגע לעתידו של החלוץ הישראלי, שהפתיע את התקשורת המקומית בהתעלות שלו מול אוניון ברלין מאחר שרק שבוע לפני כן הוא רשם החמצת ענק נגד וולפסבורג.

למרות שדאבור יסגור עונת שיא במדי הופנהיים, אחרי שכבש את שערו השישי בליגה, בגרמניה מדגישים שגם העונה הוא "לא לגמרי עמד בציפיות, והפגין חוסר יציבות", מה שמעלה את השאלה - האם להשאיר אותו לעונה אחרונה בחוזה או להיפרד ממנו בתקווה להפיק רווח כספי לפני שהוא הופך לשחקן חופשי?

מונס דאבור חוגג שער של הופנהיים. DANIEL ROLAND/AFP, GettyImages
מונס דאבור חוגג שער של הופנהיים/GettyImages, DANIEL ROLAND/AFP

"הן המועדון והן השחקן עצמו קיוו לעלייה בתפוקה שלו, אחרי שהישראלי פרש מהנבחרת ויכול היה להתרכז לחלוטין בהופנהיים. אבל העליות והירידות הקיצוניות כתוצאה מהמשבר בקבוצה השפיעו גם על החלוץ", נכתב על דאבור, שנרכש בינואר 2020 תמורת 12 מיליון יורו ויסיים את חוזהו בסוף יוני 2024.

בגרמניה לוקחים בחשבון גם את שכרו הגבוה של אקס מכבי תל אביב, שעומד על כ-3.5 מיליון יורו לעונה. "כשהוא נכנס לשנה האחרונה בחוזהו, עולה השאלה האם להמשיך לבנות עליו או לנצל את ההזדמנות האחרונה לקבל תמורה עבורו? זה תלוי במידת הרצון של דאבור - שלא בדיוק מרוויח סכום נמוך - לחפש אתגר חדש ומתאים מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully