וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה הפתיע, ז'ראלדש יתגעגע: מכבי תל אביב נפרדה מהזרים, וחושבת קדימה

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 12:22

"למרות שלא שיחקתי הרבה, נהניתי בישראל", אמר הקשר הרומני של מכבי ת"א רגע לפני שעזב. המגן הפורטוגלי רצה להישאר, אבל שמח שהפרידה היתה זריזה ושיש לו זמן למצוא את היעד הבא. האוהדים כבר מחכים לזרים הבאים

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

באופן פרדוקסלי את החיבוק האחרון לפני העלייה לאוטובוס שחיכה מחוץ לאיצטדיון הי"א, נתן רארש איליה לאילון אלמוג. שניהם הגיעו למכבי תל אביב כמעט באותו זמן. הישראלי חזר מאוסטריה שם לא היה לו טוב, הרומני בא מניס שבצרפת שם כמעט לא שיחק. איליה היה צריך להיות זה שייתן כאן אקסטרה, שאולי תעשה מבחינת מכבי תל אביב את התפנית באמצע העונה, אבל הוא לא קיבל כמעט דקות. שלשום (שבת) באשדוד אלמוג פתח בהרכב וכבש, איליה עלה מהספסל לדקות האחרונות שלו בישראל. הם עמדו יחד בשביל המוביל מחדר ההלבשה אל שער האיצטדיון באשדוד וכמה ילדים שנשארו במתחם ביקשו להצטלם איתם.

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה עם רארש איליה. דני מרון
יזכור את ישראל לטובה. איליה/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אמרתי לאיליה שאלמוג יכול להבין אותו יותר טוב מכולם אחרי שיצא לחצי עונה בהארטברג האוסטרית וביקש לחזור לכאן מהר מאוד. "אני נהניתי מאוד מישראל", הפתיע הרומני. "לא היה לי רע בכלל כאן אפילו שלא שיחקתי הרבה. מכבי תל אביב מועדון נהדר, תל אביב עיר יפהפייה והמדינה קיבלה אותי בחום בכל מקום. יש כאן הרבה יוצאי רומניה שזיהו אותי ודיברו איתי בשפת האם שלי. זו לא היתה תקופה שאזכור לרעה. בדיוק ההפך". אלמוג הקשיב לו וחייך. "אנחנו בישראל אנשים הרבה יותר חמים, זה ברור. יותר נוח להתאקלם כאן", נתן את התובנה שלו.

שחקן מכבי תל אביב אנדרה ז'ראלדש. לירון מולדובן
"אהיה שגריר מצוין של הכדורגל בישראל תמיד. אספר רק דברים טובים כשישאלו אותי על הכדורגל כאן ובטח על מכבי תל אביב"/לירון מולדובן

בצד השני של מתחם חדר ההלבשה באשדוד עמד אנדרה ז'ראלדש. גם הוא לא ממשיך במכבי תל אביב. אצלו הקשר עם המועדון נמשך הרבה יותר זמן מהגיחה החפוזה של איליה לישראל. "ידעתי כבר כמה ימים שאני לא ממשיך", סיפר ז'ראלדש. "בשבועות האחרונים התחלתי לחשוב מה יהיה הכי נכון עבורי ואולי הפרידה הזו הגיעה בזמן ואני צריך להתקדם ולחשוב על הצעד הבא שלי. מכבי תהיה תמיד בלב שלי, זה ברור. אהיה שגריר מצוין של הכדורגל בישראל תמיד. אספר רק דברים טובים כשישאלו אותי על הכדורגל כאן ובטח על מכבי תל אביב שהיא מועדון אירופאי לכל דבר. יכול להיות שזה היה נכון לשני הצדדים להיפרד ואני מאוד שמח שזה קרה בהודעה מהירה, כך שיש לי עכשיו זמן להתארגן ולמצוא לעצמי את הדרך החדשה שלי".

ליד האוטובוס של הקבוצה עמדו אחרוני האוהדים שעוד חיכו כדי לקלל שוב את אייטור קראנקה. לאיליה ולז'ראלדש הם לא אמרו דבר. הראש כבר בזרים הבאים ובצורך של מכבי תל אביב לפגוע ביותר משני שחקנים חדשים כדי לשנות את מאזן הכוחות מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully