וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנים גרמנים עקבו אחרי אבו פאני, שרוצה לעזוב לאירופה

21.5.2023 / 7:00

שלושת הסוכנים שצפו בקשר מכבי חיפה מתכוונים להציע את השחקן לקבוצות בגרמניה ובטורקיה. אבו פאני מקווה גם שיוזמן לנבחרת ישראל, בדרך לאירופה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

סוכנים גרמנים נכחו אתמול (שבת) ביציעי סמי עופר במטרה לעקוב אחר קשרה של מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. השלושה עקבו אחריו, העבירו עליו את רשמיהם, והבהירו לאחר המשחק שהם מתכוונים להציע את השחקן לקבוצות בגרמניה ובטורקיה. אבו פאני לא מסתיר את רצונו להתקדם ולעבור לאירופה כאשר הוא מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל בחוזהו. גם בקיץ שעבר ניסה הקשר לחפש קבוצה מעבר לים אך בסופו של דבר נשאר בחיפה כשכעת הוא ינסה שוב למצות אופציות.

שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני חוגג אליפות. דני מרון
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני חוגג אליפות/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות. דני מרון
כמה מהם יישארו?/דני מרון

בעניין אחר הקשור לשחקן, בחיפה מצפים שהשחקן יוזמן למשחקים הקרובים של הנבחרת, זאת לאור היכולת שלו בחודשים האחרונים. אבו פאני רשם סיום עונה טוב מאוד מבחינתו ושיחק גם לא מעט פעמים כקשר האחורי היחידי במערך של הקבוצה, לצד שחקנים התקפיים בלבד. אבו פאני רשם העונה ארבעה שערי ליגה והוסיף ארבעה בישולים, ספג כרטיס אדום אחד וזאת ב-2,515 דקות שרשם בליגה.

לאחרונה אבו פאני לא זומן לסגל הנבחרת והמנהל המקצועי יוסי בניון התבטא בנושא ואמר שאבו פאני בתחילה לא התנהל כפי שציפו אך לאחר מכן שינה את ההתנהלות ואין מניעה להזמינו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully