וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד חתם במכבי חיפה עד 2026, ניסיון להשאיר את סבע, אברג'ל מתקרב

21.5.2023 / 13:50

הירוקים מאמינים ששדרוג הסגל יקל על ההשתלבות של דגו ולצד המהלכים בשוק, נחושים לשמור על המשכיות. ניסיונות לשכנע את סבע להמשיך על אף ההתעניינות מטורקיה, העסקה שתנחית את קפטן לוריין קרובה לסגירה. דקל קינן נוטה שלא להצטרף לצוות המקצועי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

חגיגות האליפות של מכבי חיפה הגיעו לשיאן אתמול (שבת) עם הפרידה מברק בכר במשחק הנעילה של העונה נגד הפועל ירושלים. בכר עלה על במת העידוד ביציע הצפוני בסיום הניצחון המוחץ, מה שהכניס את הקהל הירוק לאקסטזה. המאמן עצמו נפרד גם כן מהקהל ומהשחקנים והיום בחגיגות האליפות הרשמיות של המועדון, הוא ייפרד סופית מהקבוצה והאוהדים.

"אני מסיים שלוש שנים, הודיתי לשחקנים, לקהל ולצוות אבל רוצה להודות גם לתקשורת על דרך משותפת", אמר בכר. "כל מי שיושב פה כיבד אותי והשתדלתי לכבד גם אותו. היו ביקורות, זה חלק מהעניין ואני מקבל את זה באהבה".

אתמול לאחר מסיבת העיתונאים של בכר, התייצבו כל השדרה הניהולית של האלופה על מנת להודיע על מינויו של מסאי דגו ולהסביר את ההחלטה שגרמה לרבים להרים גבה. בשל הסיכון שכרוך בהחלטה, חיפה תעמיד לרשות דגו סגל משודרג. הירוקים סיכמו על רכישתו של אריק שוראנוב וקרובים מאוד לסגור גם את עסקת לורן אברג'ל. בנוסף ממשיכים בחיפה בשיחות עם פמליקאו על רכישתו של דילן בטובינסיקה במחיר נמוך מ-1.3 מיליון יורו - המחיר הנקוב באופציית הרכישה שנקבעה בקיץ הקודם.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם המאמן ברק בכר. דני מרון
נפרד בסטייל. בכר/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות. דני מרון
תהיה המשכיות בסגל? חיפה חוגגת/דני מרון

בחיפה רוצים מאוד לסיים את בניית הכוורת סביב מסאי דגו בהקדם האפשרי. שחר ויזינגר ישמש כעוזר המאמן של דגו והמטרה היא לצרף עוד איש מקצוע לצוות. דקל קינן נוטה שלא להצטרף, אך הניסיונות לשכנעו נמשכים, כמו גם השיחות עם שמואל שיימן שמועמד לשמש כמאמן מנטלי ועוזר מאמן. אם אחד מהשניים לא יגיע, חיפה תנסה לצרף עוזר בכיר ומנוסה שעובד בישראל. בנוסף, איתי זילפה ישמש כמאמן השוערים.

בחיפה ינסו לשמור על המשכיות בסגל עד כמה שניתן. דין דוד חתם בסוף השבוע על הארכת חוזהו כאשר המטרה העיקרית היא להשאיר את דיא סבע בקבוצה. סבע מחזיק בסעיף שחרור לטורקיה או לאמירויות ומבוקש מאוד בשתי המדינות, אך בחיפה ינסו לשכנעו להישאר בקבוצה בכל זאת.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. לירון מולדובן
הבעת אמון. דוד/לירון מולדובן

אחרי ההודעה על החתימה עד 2026, דין דוד אמר לאתר הרשמי: "מתרגש להמשיך ולהיות חלק מהמועדון הגדול בישראל. מאד התחברתי למועדון, לאנשים ולקהל שקיבל אותי בחום ובחיבוק. אעשה הכל להמשיך ולשמח אותם על המגרש".

מנכ''ל המועדון, איציק עובדיה: "החתימה של דין דוד לשלוש שנים נוספות במדים הירוקים, מהווה גם עבורי מעין סגירת מעגל שכן, ההיכרות האישית שלי עם דין היא עוד מהיותו שחקן נוער. אני מלא גאווה בהתקדמות המקצועית שלו, לדין יש חלק משמעותי בהישגים של המועדון בשנתיים האחרונות. החתימה שלו היא חלק מראייה אסטרטגית והרצון לשמר את הסגל הקיים באופן המיטבי".

המנהל הספורטיבי, גל אלברמן אמר: "שמחים על החתמתו של דין על הסכם ארוך טווח בירוק. מאז שהצטרף הפך דין לשחקן מפתח, כבש שערים ועזר לקבוצה להכריע משחקים. אנו בטוחים שתרומתו של דין בשנים הבאות תהיה כזו שתסייע לקבוצה לעמוד באתגרים ברמה המקומית והאירופית. בהצלחה מכל הלב דין!".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully