וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי ללאפורטה בחגיגות האליפות של ברצלונה: "הנשיא, אנחנו לא כל כך רעים"

המאמן ידע להעריך את הדרך שעשתה הקבוצה תחתיו מאז שמונה, "היורש של בוסקטס" שלח מסר, אלמני מסביר למה החליט להישאר

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

ריאל סוסיאדד ניצלה אתמול (שבת) את ההנגאובר של שחקני ברצלונה וגברה עליה 1:2 בקאמפ נואו, אבל גם זה לא מנע מבארסה לחגוג עם אוהדיה את הזכייה באליפות, שהגיעה אחרי תקופה לא קלה למועדון, ששמח לראות את עצמו במקום הראשון, מעל כל היריבות, עם גאווה בצ'אבי המאמן ששיקם את הקבוצה וסחף אותה לתואר.

סרחיו בוסקטס מניף את גביע האליפות לצד נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
רגע מרגש וסמלי. בוסקטס שוב אלוף/רויטרס

"אם אתם זוכרים, ביום של גביע גאמפר (המשחק הראשון) ביקשתי את האחדות של כל אוהדי ברצלונה. ובכן, אני חושב שהגיע הזמן לומר תודה", אמר צ'אבי, ומיד שלח מסר לנשיא המועדון ז'ואן לאפורטה שמינה אותו: "קודם כל, תודה לנשיא. אנחנו לא כל כך רעים.

"תודה להנהלה על התמיכה הבלתי נגמרת לצוות, אנחנו אסירי תודה. תודה לצוות, תודה לשחקנים שהשאירו את העור שלהם על המגרש, וכמובן האוהדים, בלעדיכם זה לא היה קורה".

אחרי הניצחון הקודם על אספניול שהבטיח את התואר, שחקני ברצלונה חגגו על הדשא והוברחו לחדר ההלבשה. הפעם שחקני ברצלונה חגגו על הדשא בנחת, עם בנות הזוג שלהם ובני משפחה, וסרחיו בוסקטס הניף את גביע האליפות. "הפכנו לקבוצה נהדרת, עם קהל נהדר, תודה לכולכם", אמר.

רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות במדי ברצלונה. רויטרס
רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות במדי ברצלונה/רויטרס

מי שהרשים היה מרטין זובימנדי, קשר ריאל סוסיאדד שמבוקש בברצלונה כיורשו של בוסקטס. מאמן סוסיאדד אמר בסיום: "לי אין שום ספק בנוגע למה הוא רוצה לעונה הבאה, הוא רוצה לשחק בליגת האלופות, במדי סוסיאדד".

מתאו אלמני, שכבר הודיע על עזיבה, הסביר למה החליט להישאר בתפקיד המנהל המקצועי של בארסה ולדחות את ההצעה לעבור לאסטון וילה ולעבוד לצד אונאי אמרי: "אחרי שבחנתי את הדברים עם עצמי, הבנתי שכאן המקום שלי. זה המועדון הכי גדול בעולם, והנשיא רוצה אותי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully