וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חגיגות האליפות: ברצלונה נחלה הפסד ביתי ראשון מול סוסיאדד

הקטלאנים מעדו עם 2:1 ביתי מול הבאסקים, שהתבססו במקום הרביעי. מרינו סורלות' כבשו, לבנדובסקי צימק בתוספת. ניצחון דרמטי לוויאריאל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

המחזור ה-35 בספרד נמשך היום (שבת) שבמוקד: האלופה ברצלונה רשמה משחק ביתי ראשון אחרי הבטחת האליפות, אבל נחלה הפסד ראשון בבית עם 2:1 מול ריאל סוסיאדד. ויאריאל סחטה 1:2 דרמטי מול ג'ירונה. אלמריה השיגה ניצחון חשוב בתחתית (0:3 על מאיורקה) ואילו חטאפה פישלה עם 1:1 מול אלצ'ה שירדה מזמן.

שחקני ויאריאל חוגגים שער של ג'רארד מורנו מול ג'ירונה. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
הצוללת הצהובה מחזיקה אצבעות לברצלונה/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

ג'ירונה - ויאריאל 2:1

שני בישולים של ניקולאס ג'קסון סייעו לצוללת הצהובה לפתוח פער של חמש נקודות מהמקום השישי לפחות באופן זמני, כאשר הפסד של ריאל סוסיאדד לברצלונה בהמשך הערב ישאיר את ויאריאל גם במרחק שתי נקודות בלבד מהמקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. ג'ירונה, לעומת זאת, איבדה לאתלטיק בילבאו את המקום השביעי שמוביל לקונפרנס ליג בעקבות ההפסד הביתי, כשגם אוסאסונה וסביליה, שטרם שיחקו, רחוקות נקודה אחת ממנה. ירמי פינו העלה את הקבוצה של קיקה סטיין ליתרון (9), דויד לופס השווה זמנית (24) וג'רארד מורנו הכריע עמוק בתוך תוספת הזמן (94), והעניק לוויאריאל ניצחון חמישי ברציפות על ג'ירונה בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תאו בונגונדה קאדיס. GettyImages
צמד שסידר לקאדיס ניצחון קריטי. בונגונדה/GettyImages

קאדיס - ויאדוליד 0:2

קרב התחתית סיפק דרמה גדולה וסיבך את האורחת שרשמה הפסד חמישי ברציפות ו-20 העונה בליגה. זה הלך קשה עבור קאדיס, אבל צמד בזק של תאו בונגונדה (70 ו-76 בפנדל) העניק לצהובים-כחולים אוויר לנשימה עם טיפוס, לפחות זמני עד המקום ה-14 ומרחק של 4 נקודות מעל הקו האדום. הסגולים עשויים לרדת למקום המוביל ללה ליגה השנייה בתום המחזור.

סרג'יו בוסקטס ג'ורדי אלבה ברצלונה. רויטרס
השרידים האחרונים מהשושלת של פפ. בוסקטס ואלבה עצבניים/רויטרס

ברצלונה - ריאל סוסיאדד 2:1

סגירת המעגל של הקטלאנים הושלמה כאשר צ'אבי ושחקניו החזירו את האליפות אחרי ארבע שנים כשניצחו בדרבי 2:4 את אספניול והאות לחגיגות הרשמיות ניתן. אלא דווקא במשחק הביתי הראשון שאחרי הבטחת התואר בארסה נחלה הפסד ביתי ראשון העונה מול סוסיאדד, שמצידה השיגה שלוש נקודות קריטיות במאבק על המקום הרביעי. צ'אבי פתח בהרכב החזק שעמד לרשותו, למעט אראוחו ופדרי הפצועים. אלא שכבר אחרי חמש דקות סורלות' חטף כדור לקונדה, דהר לעבר השער ובישל למרינו שקבע 0:1 מפתיע. בדקה ה-72 סורלות' המצוין נותר לא מכוסה ברחבה וקבע 0:2, כשרוברט לבנדובסקי רק צימק בנגיחה עוצמתית בתוספת הזמן. סוסיאדד שמרה על פער של חמש נקודות מוויאריאל בזכות הניצחון הזה וקטעה רצף של שמונה הפסדים מול הקטלאנים. ברצלונה תקבל הזדמנות לפצות את הקהל הביתי שלה במשחק הביתי האחרון מול מאיורקה.

אלחנדרו ברנגר חוגג שער של אתלטיק בילבאו עם איקר מוניאין. GettyImages
אלכס ברנגר חוגג עם איקר מוניאין/GettyImages

אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 1:2

מעולם לא קרה שסלטה ניצחה שלוש פעמים רצוף באצטדיון סן מאמס במסגרת הליגה. היום הייתה לקבוצה ממחוז גליסיה הזדמנות להשלים רצף כזה לראשונה, אבל במקום זאת היא ספגה הפסד רביעי ברציפות וראתה את הבאסקים מתקרבים לקונפרנס ליג בזכות ניצחון ראשון אחרי ארבעה מחזורים. איניאקי וויליאמס (5) ואלחנדרו ברנגר (54) כבשו למארחת, יורגן לארסן איזן זמנית (50).

משחקים נוספים:

אלמריה - מאיורקה 0:3
לאלמריה: לזארו (12, 42 ו-58)

חטאפה - אלצ'ה 1:1
לחטאפה: מוניר (8). לאלצ'ה: לוקאס בוז'ה (45+1)

יתר משחקי המחזור

ראיו וייקאנו - אספניול (ראשון, 15:00)
אתלטיקו מדריד - אוססונה (ראשון, 17:15)
ולנסיה - ריאל מדריד (ראשון, 19:30)
סביליה - בטיס (ראשון, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully