וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מנהלת הליגות תעניק לשחקני אלופת המדינה מדליות אישיות

המדליות שיקבלו שחקני מכבי חיפה יחליפו את צלחות האליפות האישיות שהוענקו עד העונה, ועוצבו בהשראת הצלחת עם אלמנטים ישראלים יחודיים

שער העונה: הבחירה של צופי ספורט1/ספורט1

לראשונה בכדורגל הישראלי, מנהלת הליגות תעניק הערב (שבת) מדליות אליפות אישיות שיהוו מזכרת לשחקני מכבי חיפה בטקס ההכתרה הרשמי של הירוקים, שייערך בסיום המשחק נגד הפועל ירושלים.

מי שיצרה גם השנה את צלחת האליפות וכעת גם את המדליות היא חברת "האחים חדד", מהגדולות בארץ ובעולם לייצור מוצרי יודאיקה וכסף, שמייצרת את מוצריה בישראל ובעבודת יד.

צלחת האליפות המפוארת, בקוטר של 55 סנטימטרים ובמשקל של 4 קילוגרמים, יוצרה בעבודת יד דקדקנית של מיטב אומני הצורפות ומשולבים בה אלמנטים ישראלים מרשימים, ביניהם ענפי עץ הזית וסמל המנורה.

צלחת אליפות המדינה בכדורגל של ליגת העל. מנהלת הליגות בכדורגל, GettyImages
הצלחת שיניפו הירוקים מהכרמל/GettyImages, מנהלת הליגות בכדורגל
מדליות האליפות האישיות של ליגת העל. מנהלת הליגות בכדורגל,
מדליות האליפות שיוענקו לשחקני מכבי חיפה/מנהלת הליגות בכדורגל

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הענקת המדליות האישיות, במקום צלחות אישיות כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות, נעשית על מנת להעניק לשחקני ואנשי הצוות של האלופה פריט ייחודי המסמל את הישגם, בדומה לליגות נוספות בעולם.

המדליות היוקרתיות עוצבו בהשראת צלחת האליפות, וגם בהן יש אלמנטים ישראלים יחודיים. המדליות עשויות מתכות אצילות ומיוצרות בעבודת יד קפדנית ודקדקנית והן ברמת יוקרה בינלאומית שלא נראתה בארץ עד כה. משקלה של כל מדליה הוא 140 גרם וקוטרה 9 סנטימטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully