וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הרכב, יש תכונה, אין מתחם אימונים: ההכנות של ישראל למונדיאליטו

20.5.2023 / 14:38

לאופיר חיים נותרה התלבטות אחת לגבי ההרכב לקראת קולומביה (א', 21:00, כאן 11) אבל בנבחרת מחפשים פתרון לאימון המסכם לאחר שנדדו בין מגרשים באימונים האחרונים בארגנטינה

נבחרת ישראל עד גיל 20 תשלים את הכנותיה לקראת משחקה ההיסטורי במונדיאליטו, כאשר תפגוש את קולומביה מחר (ראשון, 21:00, כאן 11) באצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה בלה פלטה. בצוות המקצועי מגובשים על מרבית ההרכב למשחק מחר, כשההתלבטות הגדולה היא האם להציב את תאי עבד כקשר ההתקפי מתחת לחלוצים או בכנף. אם עבד ישחק בכנף, רן בנימין מהפועל תל אביב ישחק מתחת לחלוצים ואם עבד יוצב באמצע, חלוץ קבוצת הנוער של מכבי חיפה ענאן חלאילי יפתח בעמדת הכנף. לפי האימונים עד כה עושה רושם שחלאילי מועדף על בנימין, אך בצוות המקצועי עדיין קיימת התלבטות.

תאי עבד, שחקן נבחרת הנוער. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
היכן יוצב? תאי עבד/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

בנבחרת מעידים על התרגשות גדולה, הן בקרב הצוות ואנשי המשלחת והן בקרב השחקנים. אם יש משהו שמעיב על ההתרגשות הרי שמדובר באימונים של הנבחרת. כזכור, פיפ"א הקצתה את מגרש האימונים של ארחנטינוס ג'וניורס לטובת ישראל, אלא שכבר באימון הראשון התברר שמדובר במתחם בתנאים גרועים מאוד לטענת אנשי המשלחת הישראלית.

מאז למעשה הנבחרת נודדת בין מגרשי אימונים, כאשר בין היתר הספיקה להתאמן במתחם של ארסנאל דה סרנדי וכן של סן לורנסו. בנבחרת עוסקים עוד מאתמול במציאת פתרון לאימון המסכם שייערך הערב שעון ארגנטינה. בפיפ"א הציעו לישראל להתאמן על המגרש הסינטטי במתחם של ארחנטינוס, אך בנבחרת כאמור מחפשים פתרון אחר וזאת בשל העובדה שמזג האוויר בארגנטינה סוער.

בנבחרת ישוחחו עם אנשי פיפא בניסיון למצוא מעתה מתחם קבוע כאשר לפי שחקנים בנבחרת המתחם בסן לורנצו היה הטוב ביותר מזה שהתאמנו בו עד כה. אגב בנבחרת העידו שאין להם תלונות על העניין, שכן מרבית המגרשים בארגנטינה מיושנים והם מתמקדים בהכנות המקצועיות ובחוויה הגדולה שעוברת על השחקנים הצעירים.

הרכב משוער: תומר צרפתי, עילי פיינגולד, סתיו למקין, אור ישראלוב, רוי רביבו, אילי מדמון, אל ים קנצפולסקי, תאי עבד, אריאל לוגסי, ענאן חלאילי, דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully