וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוראנוב על סף סיכום במכבי חיפה, אופטימיות בנוגע לצירוף אברג'ל

החלוץ היהודי בן ה-21 של גרמניה הצעירה ונירנברג מתקרב, קשר לוריין עשוי להירכש תמורת 700 אלף יורו. האלופה רוצה להיפרד מבכר בסטייל: "משחק לא חשוב? יש מספיק סיבות לנצח". לא תהיה מהפכה בהרכב מול הפועל ירושלים, משפתי צפוי לפתוח

מחזור 36הסתיים20/05/2023
מכבי חיפה
  • דוד (16)
  • פיירו (37)
  • סק (41)
  • שרי (65)
  • סבע (78)
0
    הפועל ירושלים
    תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

    מכבי חיפה

    לצד הפרידה מהמאמן ברק בכר שחתם היום (שישי) בכוכב האדום בלגרד, במכבי חיפה ינסו לשבור את השיא הישראלי למאזן משחקי בית בעונת משחקים אחת וכן לשמור על האפשרות להיות הקבוצה הביתית הטובה ביותר באירופה העונה. מי שתעמוד בינם לבין הישג זה הינה הפועל ירושלים (שבת, 20:30), לה הירוקים הפסידו פעמיים העונה בטדי.

    הירוקים רוצים מאוד לסיים את העונה בטעם טוב, כאשר בכר רוצה להיפרד מהקבוצה עם ניצחון. "נכון שכביכול המשחק לא חשוב, אבל יש הרבה סיבות למה חשוב לנו לנצח", אמר שחקן בקבוצה. בכר לא תרגל הרכב אך ההערכה היא שיעשה כמה שינויים בלבד ולא מהפכה בהרכב. רועי משפתי צפוי לפתוח בין הקורות.

    במבט לעונה הבאה, מי שצפוי להצטרף הוא אריק שוראנוב שנמצא על סף סיכום בקבוצה. החלוץ בן ה-21 מהנבחרת הצעירה של גרמניה שיחק העונה בליגת המשנה במדינתו במדי נירנברג, והבקיע שער אחד ב-340 דקות בלבד שקיבל על פני 15 משחקים.

    בנוסף, בחיפה אופטימיים בנוגע לצירוף של לורן אברג'ל. השחקן קיבל הצעה גבוהה מאוד, ולפי גורמים המעורבים בפרטים בחיפה, אם ישלימו את המהלך הם ירכשו אותו ב-700 אלף יורו מלוריין הצרפתית. חשוב לציין כי שוראנוב ואברג'ל הם יהודיים, כך שהם לא יתפסו משבצת של שחקנים זרים בסגל של האלופה.

    רועי משפתי שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
    יקבל הזדמנות במחזור הסיום. משפתי/ברני ארדוב

    הפועל ירושלים

    הפועל ירושלים אמנם איבדה סיכוי להעפיל לאירופה, אך בדומה למכבי חיפה, גם היא רוצה לסיים עונה מוצלחת מבחינתה בסטייל. אחרי שניצחה פעמיים העונה בבית את הירוקים, הפעם האורחת תרצה להפתיע במסיבת הסיום של האלופה.

    המאמן זיו אריה דיבר לקראת המשחק, אליו יגיע אחרי ארבעה הפסדים רצופים: "אנחנו לא אוהבים להפסיד ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לסיים בטעם טוב. מכבי חיפה היא קבוצה מעולה וזה משחק קשה מאוד. אנחנו נעשה את המקסימום". על הישארות אלוז' יאו אמר אריה: "רצינו מאוד שיאו ימשיך פה ועשינו מאמץ משמעותי כדי שזה יקרה. אנחנו שמחים מאוד שהוא נשאר איתנו, זה מעיד על המשכיות ועל התהליך שאנחנו מנסים לעשות כאן."

    מגן הקבוצה הראל שלום סיכם גם הוא את העונה, והשווה אותה לעונה שעברה בה הקבוצה הייתה במאבקי הישרדות: "יש הבדל משמעותי בין העונה שעברה לעונה הזו. אני מרגיש שבשנה שעברה הכרנו את הליגה, התחשלנו והשתפרנו והגענו השנה הרבה יותר מוכנים וחזקים בראש. באנו למשחקים הרבה יותר טובים וזה כיף גדול להיות בפלייאוף העליון". לקראת המשחק אמר: "מאמינים ובאים משוחררים. אנחנו נעשה הכל כדי לסיים את העונה בטעם מתוק".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

    בשיתוף סאנופי
    זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
    יקלקל לחיפה את מסיבת הסיום? אריה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * מכבי חיפה ניצחה 16 מ-17 משחקי הבית שלה בליגה, כשרק בני ריינה (0:0) מנעה ממנה להיות מושלמת כמארחת. ניצחון נוסף יציב את הירוקים על 96.2 אחוזי הצלחה ויקבע את המאזן הביתי הטוב בתולדות הליגה.

    * הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה שניצחה העונה פעמיים את האלופה והראשונה שהפכה מולה פיגור לניצחון.

    * מכבי חיפה ביצעה העונה שבעה מהפכים והשיגה 23 נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת. שלושה מהפכים היו בפלייאוף העליון, וכולם בבית.

    * מצד שני, מכבי חיפה לא הצליחה לשמור על רשת נקייה בשבעת המחזורים האחרונים וסך הכול ספגה 34 שערי חובה בליגה - הכי הרבה בעונת אליפות של המועדון.

    * הפועל ירושלים הייתה ברצף של שלושה הפסדים, המשיכה לרצף של שלושה ניצחונות ומאז ה-1:2 על מכבי חיפה סופרת ארבעה הפסדים רצופים.

    * עומר אצילי (21 שערים) צפוי להשלים זכייה שנייה ברציפות בתואר מלך שערי הליגה. זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהכובש המוביל מגיע ממכבי חיפה בארבע עונות רצופות, שכן לפני אצילי זכה ניקיטה רוקאביציה פעמיים בתואר האישי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 30364

    משחקי המחזור ה-36:

    שבת, 20:30: מכבי חיפה - הפועל ירושלים
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט3)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully