וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מועדון למיאמי בדרך ל-116:123 ו-0:1 בסדרה נגד בוסטון

ההיט הפכו פיגור דו-ספרתי בעזרת רבע שלישי של 46 נקודות, באטלר השתלט במחצית השנייה וסיים עם 35. טייטום נעלם ברבע האחרון, והסלטיקס איבדו את יתרון הביתיות בגמר המזרח

ג'ייסון טייטום חוגג את ההצגה במשחק 7 מול פילדלפיה/מתוך אתר ה-NBA

יתרון ביתיות הוא פרט שולי כשפוגשים את מיאמי היט מודל 2022/23. בדיוק כמו שעשתה בסיבוב הראשון ובחצי גמר המזרח בפלייאוף הנוכחי, הקבוצה מפלורידה התייצבה הלילה (בין רביעי לחמישי) למשחק חוץ שפתח את סדרת הגמר האזורי נגד בוסטון סלטיקס - ועלתה ליתרון 0:1 במגרשה של היריבה, עם ניצחון 116:123 ב-TD גארדן בהובלתו של ג'ימי באטלר, מי אם לא הוא.

עוד NBA

שקיעת החמה: לאן הולכת פיניקס בעונה הבאה?
סן אנטוניו בטירוף, וומבניאמה מזהיר את הליגה: "תתכוננו"
אדם סילבר: "הייתי בשוק ממוראנט". השחקן שוב התנצל: "לוקח אחריות"

שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. GettyImages
ג'ימי באטלר השתלט על המשחק במחצית השנייה/GettyImages
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Adam Glanzman, GettyImages
נעלם ברבע האחרון. ג'ייסון טייטום/GettyImages, Adam Glanzman

היתרון התנדנד מצד לצד במשך רוב המחצית הראשונה, עד שריצת 2:15 אפשרה לבוסטון לפתוח פער דו-ספרתי, אלא שרבע שלישי של 46 נקודות של ההיט - שיא מועדון - הביא למהפך. ג'ייסון טייטום אפילו לא הרים זריקה ברבע האחרון, בו אף איבד שני כדורים רצופים בעבירת צעדים בדקות ההכרעה, וסדרת גמר המזרח השלישית בארבע עונות בין שתי הקבוצות הללו נפתחה בניצחון של זו שסיימה את העונה הסדירה במקום השמיני.

באטלר קלע 23 נקודות במחצית השנייה מתוך 35 במשחק כולו, והוסיף שבעה אסיסטים, שש חטיפות וחמישה ריבאונדים. באם אדבאיו רשם 20 נקודות ושמונה כדורים חוזרים, וארבעה שחקנים אחרים במיאמי תרמו 15 נקודות כל אחד: גייב וינסנט, מקס שטרוס, קיילב מרטין וקייל לאורי.

בשורות הסלטיקס בלט טייטום עם 30 ושבעה ריבאונדים, ג'יילן בראון סיפק 22 ותשעה בהתאמה, מלקולם ברוגדון קלע 19 נקודות ורוברט וויליאמס 14, לצד שבעה כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully