וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דריימונד גרין צפוי להישאר בגולדן סטייט, בוב מאיירס יעזוב"

לפי מארק שטיין, הפורוורד ינצל את אופציית השחקן שלו. גם תומפסון ימשיך, בניגוד לאדריכל השושלת שייקח שנת שבתון. פול עונה לביקורות

ג'ייסון טייטום חוגג את ההצגה במשחק 7 מול פילדלפיה/מתוך אתר ה-NBA

ההדחה הכואבת מול לוס אנג'לס לייקרס עלולה להביא ללא מעט שינויים בגולדן סטייט בקיץ הקרוב. הווריירס עומדים בפני לא מעט החלטות גורליות - בראשן זו של דריימונד גרין, שהזכיר נשכחות בפלייאוף האחרון ושוב נראה כמו אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, וכשחקן הכרחי ביותר עבור האלופה לשעבר.

אלא שלגרין יש אופציית שחקן בסך 27 מיליון דולר - אם יסרב לממש אותה, יהפוך שחקן חופשי, כשמספר קבוצות כבר הוזכרו כלוטשות עיניים. גם עתידו של קליי תומפסון מעט מעורפל - הקלע המחונן יסיים בעונה הבאה את החוזה המנופל שלו (43 מיליון דולר) ויהפוך שחקן חופשי בקיץ 2024, ובארצות הברית היו שתהו האם הווריירס ינסו להעבירו בטרייד עוד קודם לכן.

עם זאת, לפי מארק שטיין, גם גרין וגם תומפסון אמורים להמשיך בגולדן סטייט גם בעונה הבאה. גרין כבר התייחס לעתידו בפודקאסט שלו, ובו אמר: "דיברתי עם קליי, אני, הוא וסטף מבינים כמה חשוב הקיץ הזה. התכנית היא להמשיך ככה, אבל מן הסתם זה עסק ודברים צריכים לקרות. קליי אמר - ברור, אני עדיין רוצה להיות אולסטאר, לזכות באליפויות. אנחנו מנהלים את אותן שיחות 11 שנה, ובגלל זה אנחנו מנצחים. זו גם הסיבה שנמשיך לנצח".

מי שככל הנראה לא יעמוד בראש המערכת המקצועית הוא אדריכל הקבוצה, הנשיא לענייני כדורסל בוב מאיירס שמסיים את חוזהו. "הבעלים ג'ו לייקוב הציע לו הצעה משכנעת מאוד, אך נראה כי מאיירס ייקח לפחות שנת שבתון אחת כדי לבלות עם משפחתו, לפני שיעבור לנהל קבוצה אחרת", כתב שטיין.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
עדיין חלק חשוב מאוד מהווריירס. גרין/רויטרס

עוד ב-NBA

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בדיעבד, קל לשים את האצבע על האגרוף ששיגר גרין לפניו של ג'ורדן פול, בטרום העונה, כרגע שנתן את הטון ל-2022/23 מאכזבת עבור הווריירס. אמש (שני) התייחס לכך הגארד הצעיר, כשנשאל מה יחסיו עם גרין כעת והשיב: "אני לא יודע מה להגיד. היינו חברים לקבוצה וניסינו לנצח משחקים. זה עסק. זה כדורסל".

כשנשאל על הפלייאוף המאכזב שלו (10.3 נקודות, 34 אחוז מהשדה, 25 אחוז ל-3), השיב פול - לו חוזה של 128 מיליון דולר לארבע שנים: "זו לא היתה שנה רעה. היו לי שיאי קריירה בשתי קטגוריות. קלעתי סל ניצחון ראשון. הרבה דברים קרו. אני לא רואה סיבה שלא אמשיך פה גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully