וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה דרבן את שחקני הפועל באר שבע: "ראיתי הכל בכדורגל"

המאמן לא מרים ידיים, ולמרות החיסורים הרבים ערך אסיפה עם הרבה אמונה ומוטיבציה לקראת המפגש עם מכבי תל אביב (20:30, ספורט3). בקבוצה יקוו למעידה של מכבי חיפה וירצו לפחות לשמור על המקום השני. טיבי ישחק, מיכה יחזור להרכב, קלימלה על הספסל

קליפ שערי העונה של ליגת העל/ספורט1

אף שהסיכויים לאליפות קלושים, בהפועל באר שבע רוצים לעשות את העבודה, לנצח הערב (שני, 20:30, ספורט3) בבלומפילד את מכבי תל אביב ולקוות להפתעת ענק במשחק המקביל בין מכבי נתניה למכבי חיפה. אחרי הורדת שלוש הנקודות לכל קבוצה בבית הדין בשל אירועי טרנר, נותר סטטוס קוו בין מכבי חיפה להפועל באר שבע והפער ביניהן עדיין ארבע נקודות לטובת הירוקים כשנותרו שני מחזורים, כך שהסיכוי להפתעת ההפתעות ואליפות דרומית נמוך מאוד.

ובכל זאת, בבאר שבע לא מרימים ידיים והמאמן אליניב ברדה דרבן את השחקנים אתמול בשיחות שקיים איתם. "כבר ראיתי הכל בכדורגל. אנחנו צריכים לעשות את שלנו כי הדברים לא תלויים בנו ומה שיהיה במשחק השני לא בידיים שלנו, אבל אנחנו צריכים לנסוע ולקחת שלוש נקודות".

עוד כדורגל ישראלי

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
הפועל באר שבע לא מרימה ידיים/לירון מולדובן

מהו שער העונה בליגת העל?

12%
עומר אצילי (הפועל ת"א – מכבי חיפה 1:0)
5%
יוני סטויאנוב (נס ציונה – בית"ר י-ם 3:2)
9%
יון ניקולאסקו (הפועל ק"ש – בית"ר י-ם 3:0)
43%
דין דוד (מכבי חיפה – מכבי ת"א 0:2)
5%
גרגורי מורוזוב (בית"ר י-ם – הפועל ת"א 1:2)
4%
זקאריה מוגיס (הפועל ת"א – מ.ס. אשדוד 2:1)
22%
פטריק טוומאסי (מכבי נתניה – מכבי ת"א 1:2)
הסקר הסתיים
30238 משתתפים

פריצת העונה בליגת העל

12%
שגיב יחזקאל
68%
אוסקר גלוך
8%
יוני סטויאנוב
5%
אופק ביטון
7%
הישאם לאיוס
הסקר הסתיים
22571 משתתפים

מיהו מאמן העונה בליגת העל?

38%
ברק בכר
11%
אליניב ברדה
11%
זיו אריה
39%
רן קוז'וך
1%
שרון מימר
הסקר הסתיים
41007 משתתפים

שני המשחקים האחרונים מול מכבי תל אביב הסתיימו בניצחונות של הצהובים, כולל זה שנערך בטרנר בפלייאוף העליון העונה. בהפועל באר שבע רוצים להשוות את המאזן העונתי ל-2:2 ולמרות שיש חיסורים רבים על הספסל, ההרכב של ברדה לא רע בכמה עמדות. יחד עם זאת, במרכז ההגנה הקפטן מיגל ויטור שוב יחסר במפגש עם מכבי תל אביב. בצירוף מקרים יוצא דופן, ויטור עלה בשני המשחקים האחרונים נגד הצהובים כשהוא פצוע - והוחלף בשלב מוקדם. הערב הוא ייעדר גם בגלל שקרע שריר וסיים את העונה וגם בשל ריצוי הרחקה מבית הדין, אותה הוא עדיין לא מקבל ואפילו מאוד מאוכזב וכועס בגללה. "ברור שיהיה קשה בלי מיגל כי הפועל באר שבע תמיד מתקשה כשהוא לא משחק, אבל בשביל זה אור בלוריאן חיכה להזדמנות שלו כל העונה והוא יכול לעשות משחק גדול", אמרו הבוקר במועדון.

בהפועל באר שבע רוצים גם לשמור על המקום השני בטבלה אחרי שהורדו להם שלוש נקודות והפער ממכבי תל אביב השלישית צומצם. גם אם הקבוצה של אייטור קראנקה תנצח, היא עדיין לא תעבור את האדומים, אבל כדי להבטיח את המקום השני לפחות, להפועל באר שבע אסור להפסיד.

איתן טיבי ערך אתמול את האימון המסכם ויפתח במרכז ההגנה. פטריק קלימלה נטש שוב אימון שני ברציפות, אבל אמור לשבת על הספסל בשל החיסורים הרבים שיש לברדה. דור מיכה יפתח במקום יוג'ין אנסה המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully