וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי יעמיד תקציב ללאומית, חבשי קיבל הודעה על מימוש האופציה

14.5.2023 / 18:52

בעלי עירוני קרית שמונה הודיע לבלם על הארכת חוזהו, יתר השחקנים יקבלו הודעה דומה: "אהיה ספונסר לא מעורב. לא יכול לרסק את המועדון", אישר לוואלה! ספורט

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

איזי שרצקי, הבעלים של עירוני קרית שמונה, הצהיר מתחת לכל עץ רענן שלא יתמוך בקבוצה הבוגרת בעונה הבאה לאחר ירידה לליגה הלאומית, אלא שהיום (ראשון) עשה צעד שמראה שבכוונתו להעמיד תקציב לקבוצה, למרות הצהרותיו.

שרצקי הודיע רשמית לבלם הקבוצה ואחד השחקנים הכי משמעותיים שלה, עאיד חבשי על כך שהוא מממש את האופציה עליו ומחדש את חוזהו בקבוצה גם לעונה הבאה. חבשי מבוקש במחצית מקבוצות ליגת העל, בראשן הפועל תל אביב והפועל חיפה, אבל מימוש האופציה משמעותה ששרצקי כנראה יבקש כסף עבורו או לחילופין שחקנים בתמורה לשחרורו.

עאיד חבשי עם ז'יאן מרטינס שחקני עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
תידרש תמורה עבור שחרורו. חבשי/מאור אלקסלסי

מלבד חבשי, גם שחקנים אחרים שבחוזה שלהם אופציה של המועדון להאריך את ההתקשרות יקבלו הודעות דומות. בעירוני קרית שמונה מתכוונים להשאיר את השליטה אצלם ובמקרה ששחקנים יתעקשו לעזוב, תידרש עבורם תמורה.

כאמור, שרצקי מתכוון להעמיד תקציב לעונה הבאה בליגה הלאומית ולסביבתו הבהיר שישקיע כסף, אך לא יהיה מעורב מקצועית וניהולית בקבוצה הבוגרת, אלא רק במחלקת הנוער.

שרצקי אישר את הידיעה לוואלה! ספורט: "אם אלך לא תהיה קבוצה ואני לא יכול לעשות את זה למועדון. אהיה ספונסר לא מעורב, לא יכול לרסק את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully