וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשא ומתן בין טוטנהאם לנאגסלמן נפל, מי יגיע במקומו?

דניאל לוי, בעלי התרנגולים, והצוות המקצועי של הקבוצה החליטו לרדת מהמאמן הגרמני שעשוי להצטרף לריאל מדריד בקיץ. לואיס אנריקה ושני מאמנים נוספים מועמדים להגיע

תקציר: טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

העונה המבלבלת של טוטנהאם תמשיך מחר (שבת, 17:00, ספורט1) כשהתרנגולים יגיעו לברמינגהאם למשחק חוץ קשה מול אסטון וילה שתחפש להיכנס בחזרה לטופ 6 על חשבון הקבוצה של ראיין מייסון.

בין הירידה ליכולת לפיטורי המאמנים התכופים העונה אצל הספרס, דניאל לוי, בעלי המועדון, ממשיך בחיפושים אחר האיש המתאים לעמוד על הקווים בלונדון בעונה הבאה. אחרי שנראה היה כבר שיוליאן נאגלסמן יקבל את המפתחות על הפרויקט השאפתני, המשא ומתן בין הצדדים נפל ולפי דיווח ב'דיילי מייל', לוי ירד מאופציית המאמן הגרמני, זאת על אף הכבוד הרב שהצוות המקצועי של התרנגולים רוכש לנאגלסמן.

עוד בכדורגל אנגלי

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. GettyImages
דניאל לוי כבר לא רוצה אותו. נאגלסמן/GettyImages

כעת, עם שמועות חדשות על כך שהגרמני יגיע בסופו של דבר לרשת את קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד בסוף העונה, בטוטנהאם ימשיכו לחפש את המאמן הבא שלהם, כשכרגע יש שלושה שמות מרכזיים - לואיס אנריקה, רוברטו דה זרבי וארנה סלוט. הספרדי הוא היחיד שפנוי כרגע בשוק המאמנים, כשדה זרבי נמצא על הקווין בברייטון וסלוט בפיינורד, אך לוי לא מסתפק בכך ומעוניין למנות גם מנהל ספורטיבי חדש למועדון שיפעל להנחית שמות נוצצים לקראת חלון ההעברות של הקיץ הקרוב.

לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
מהמועמדים הבכירים להגיע ללונדון. אנריקה/רויטרס

משחקי טוטנהאם עד תום העונה

אסטון וילה - טוטנהאם
טוטנהאם - ברנטפורד
לידס - טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully