וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה ונצמדה לניוקאסל, סאות'המפטון ירדה ליגה

מרסיאל וגרנאצ'ו העניקו לשדים 0:2 על וולבס, הקדושים הפסידו 2:0 לפולהאם ונשרו לצ'מפיונשיפ אחרי 11 שנה. 1:2 לווילה על טוטנהאם, תיקו לצ'לסי מול נוטינגהאם

תקציר: כל שערי היום מהליגה האנגלית, 13.5, המחזור ה-36/ספורט1

המחזור ה-36 בפרמיירליג יצא לדרך ובמוקד משחקי היום (שבת) המאבק על הכרטיסים לאירופה והעובדה שנקבעה היורדת הראשונה. בצמרת, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:2 על וולבס ונצמדה לניוקאסל, מפגרת אחריה בהפרש שערים בלבד לקראת שלושה משחקים שנותרו לכל קבוצה. בתחתית, פולהאם ומנור סולומון שעלה מהספסל גברו 0:2 על סאות'המפטון והורידה אותה בחזרה לצ'מפיונשיפ אחרי 11 שנה. אגב, היום נכבש השער ה-1,000 לעונה זו בפרמיירליג - לא הייתה עונה שזה לקח רק 353 משחקים.

ברונו פרננדש חוגג עם אנתוני מרסיאל. Michael Regan, GettyImages
נצמדו לניוקאסל במקום השלישי./GettyImages, Michael Regan

מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:2

השדים האדומים נראים סחוטים במשחקים האחרונים, כמעט שלא נחו מאז שעלו לגמר הגביע בתום 120 דקות ודו קרב פנדלים נגד ברייטון לפני כשבועיים, ולא במקרה שמטו יתרון כפול ב-2:2 נגד טוטנהאם, ניצחו בקושי רב 0:1 את אסטון וילה ולאחר מכן הפסידו לברייטון ולווסטהאם מבלי להבקיע. היום הם קיבלו בחזרה את רפאל וראן שפתח במרכז ההגנה אחרי חודש בחוץ, אבל חסרו את מרכוס רשפורד שפצוע ברגלו ושוב התקשו בחלק ההתקפי. למזלם, שערים של אנתוני מרסיאל במחצית הראשונה ושל אלחנדרו גראנצ'ו עמוק בתוספת הזמן עשו את ההבדל והם נצמדו לניוקאסל שבמקום השלישי.

מהלך המשחק

דקה 27: ברונו פרננדש הוכשל על סף הרחבה ולקח את הכדור החופשי, דניאל בנטלי במשחקו הראשון העונה בליגה קלט. כעבור חצי דקה גם אריקסן ניסה להפתיע ממרחק ולא מצא את המסגרת.

דקה 30: יונייטד מגבירה לחץ ומי שכמעט כבש הוא אנטוני, שנגח מעל השער מכחמישה מטרים.

דקה 31: גול! 0:1 ליונייטד. פרננדש בכדור עומק מצא את אנטוני, שהרים את הראש ובמסירת רוחב לאנתוני מרסיאל הציב את הצרפתי מול שער ריק וכל שנותר לחלוץ זה לגלגל פנימה.

דקה 59: פרננדש השאיר עם העקב כדור לאנטוני, שנכנס לרחבה ובעט לפינה הקרובה והחוצה.

דקה 73: סאנצ'ו עשה הכל נכון, אבל בנטלי באינסטינקט נפלא מנע ממנו שער ודאי. רק קרן ליונייטד.

דקה 82: ניסיון מעניין של קאסמירו בבעיטה מסובבת, בנטלי שוב הגיב מצוין.

דקה 90+4: גול! גרנאצ'ו המחליף נשלח לאחד על אחד עם מסירה חכמה של פרננדש ובעט לקורה ופנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בניצחון המתוק של יונייטד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:2/ספורט1
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
הפנים אומרות הכל. סון וקיין/רויטרס

אסטון וילה - טוטנהאם 1:2

אפשר לומר שזה היה קרב על שש נקודות ובסיומו אסטון וילה נצמדה לטוטנהאם והיא מפגרת אחריה רק בגלל שער בודד. מכיוון שהמקום השישי המוביל לליגה האירופית והשביעי לקונפרנס, מדובר בהבדל משמעותי. טוטנהאם שוב נראתה רע והפעם הארי קיין הצליח רק לצמק בפנדל דקה לסיום, בעוד ג'ייקוב ראמזי ודוגלאס לואיז בכדור חופשי החזירו את אסטון וילה למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים. וילה גם השלימה ניצחון כפול על טוטנהאם העונה אחרי 0:4 בסיבוב הראשון.

מהלך המשחק

דקה 8: גול! יציאה מהירה של אסטון וילה תפסה את טוטנהאם לא מוכנה, כדור רוחב של ביילי סידר לראמזי שער מהיר.

דקה 24: כדור עומק הותיר את סון לבדו מול השער ולדרום קוריאני היה את כל הזמן שבעולם לכוון ולבעוט לפנימה, אבל הוא ניסה לעבור את מרטינס ללא הצלחה, הסתבך ובעט לקורה. הכדור החוזר הגיע אל קיין, שגם הוא ניסה לכבוש ונעצר אצל השוער הארגנטינאי.

דקה 52: בואנדיה סחט הצלה אדירה מפורסטר שהתעופף כדי למנוע מפיגור כפול. בצד השני קיין שוב לא הצליח להכניע את מרטינס בהזדמנות נפלאה שהייתה לו.

דקה 72: גול! דוגלאס לואיז סובב כדור חופשי מעל החומה, פורסטר ראה את הכדור מאוחר מדי ואמנם נגע בו, אבל לא הצליח למנוע ממנו לפגוש את הרשת. 0:2 לווילה.

דקה 89: גול! מי אם לא הארי קיין סחט פנדל ממרטינס ולאחר בדיקת VAR ארוכה גם הבקיע. 2:1.

צפו באסטון וילה חוגגת פעם נוספת על טוטנהאם

תקציר: אסטון וילה - טוטנהאם 1:2/ספורט1
רחים סטרלינג, קשר צ'לסי. רויטרס
אחראי על המהפך שלא הספיק. סטרלינג/רויטרס

צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 2:2

שבוע אחרי שפרנק למפארד רשם ניצחון ראשון מאז חזר לתפקיד המאמן הזמני בצ'לסי, הבלוז שבו לסורם עם תיקו ביתי מאכזב מול נוטינגהאם פורסט, שמצדה הבטיחה שבוע נוסף מעל הקו האדום והשיגה נקודה יקרה מפז במאבקי ההישרדות. טאיוו אווני כבש פעמיים עם הראש - גם הודות לאדואר מנדי שחזר לשער הבלוז לראשונה מאז היציאה לפגרת המונדיאל - רחים סטרלינג עם צמד מן העבר השני השלים מהפך שלא החזיק מעמד זמן רב מול קבוצת החוץ הגרועה בליגה.

מהלך המשחק

דקה 13: גול!
מנדי חזר לשער צ'לסי במסגרת הליגה לראשונה מאז החזרה מפגרת המונדיאל, ויציאה רעה שלו להרמה של לודי הסתיימה בנגיחה של טאיוו אווני לרשת. נוטינגהאם ביתרון יקר.

דקה 51: גול! סטרלינג בעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ששכב על הדשא, שינה כיוון ונעצר רק ברשת. 1:1 בסטמפורד ברידג'.

דקה 59: גול! המהפך הושלם. שוב סטרלינג כבש, הפעם בכדור מסובב לחיבורים הרחוקים של נבאס. 1:2 לצ'לסי.

דקה 62: גול! 2:2. אווני שוב הצליח להשתחרר מהשמירה, עלה גבוה ונגח כדור שהפעם מנדי לא יכול היה למנוע ממנו מלהיכנס פנימה.

צפו ב-2:2 של צ'לסי המאכזבת

תקציר: צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 2:2/ספורט1
סאות'המפטון ירדה בחזרה לצ'מפיונשיפ. רויטרס
הקדושים חזרו לצ'מפיונשיפ אחרי 11 שנה/רויטרס

סאות'המפטון - פולהאם 2:0

סאות'המפטון לא הצליחה לנצח בכל 11 מחזורי הליגה האחרונים ובעקבות ההפסד הביתי היום ירדה לצ'מפיונשיפ אחרי 11 שנה בפרמיירליג, נותרה עמוק במקום האחרון עם 24 נקודות בלבד במאזנה. מנגד, אלכסנדר מיטרוביץ' שב לסגל פולהאם אחרי שמונה משחקים בחוץ, עלה מהספסל וקבע את תוצאת הסיום אחרי שבפתיחת המחצית השנייה היה זה קרלוס ויניסיוס שפתח ושוב כבש. מנור סולומון עלה מהספסל ל-12 הדקות האחרונות.

מהלך המשחק:

דקה 48: גול!
קרלוס ויניסיוס גלגל לרשת החשופה של הקדושים וקירב אותם אל עבר הירידה לצ'מפיונשיפ.

דקה 71: גול! שש דקות אחרי שעלה מהספסל, אלכסנדר מיטרוביץ' הבקיע בנגיחה וחגג בגדול את חזרתו לכר הדשא אחרי שמונה משחקים בחוץ.

דקה 78: מנור סולומון עלה מהספסל ל-12 הדקות האחרונות.

צפו בתקציר הניצחון של פולהאם

תקציר: סאות'המפטון - פולהאם 2:0/ספורט1
קאלום ווילסון, חלוץ ניוקאסל. רויטרס
שני פנדלים מוצלחים שלו לא הספיקו למגפייז. וילסון/רויטרס

לידס - ניוקאסל 2:2

קבוצתו החדשה של סם אלרדייס נותרה עם המחמאות בלבד אחרי ההפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר והידרדרה למקום ה-19 בעקבות הניצחונות של יריבותיה לתחתית. היום היא אירחה את המדורגת שלישית והייתה לה הזדמנות אדירה לעלות ליתרון כפול שיחלץ אותה מהקו האדום, אבל כמו כמעט כל העונה - ללידס הכל הולך הפוך וגם הנקודה שהשיגה בינתיים לא סייעה לה כדי לעלות מעל הקו האדום והיא נותרה המדורגת לפני אחרונה בטבלה. ניוקאסל הבטיחה לפחות מחזור נוסף במקום השלישי, חרף משחק שני ברציפות ללא ניצחון.

המגן לוק איילינג העלה את לידס ליתרון מהיר ומפתיע באלנד רואד בדקה השביעית, אבל רגע האמת הגיע בדקה ה-28 כאשר ג'ואלינגטון ביצע עבירה מיותרת ברחבה ולזכות לידס נפסק פנדל, אותו פטריק במפורד לא הצליח לנצל וראה את ניק פופ הודף את הבעיטה שלו מ-11 מטר. ניוקאסל שוב לא הרשימה, אבל השכילה להשלים מהפך הודות לשני פנדלים שבעט קאלום ווילסון - בדקה ה-31 ובדקה ה-69. למזלה של לידס, היא לפחות ניצלה מהפסד הודות לשער של רסמוס קריסטנסן בדקה ה-79. לפני הסיום ג'וניור פירפו הורחק והותיר את המארחת בעשרה שחקנים לשש דקות של תוספת הזמן, בסיומן נרשמה חלוקת נקודות שלא משרתת את השתיים יתר על המידה.

משחק נוסף

קריסטל פאלאס - בורנמות' 0:2
לפאלאס: אברצ'י אזה (39 ו-58)

צפו ב-2:2 הדרמטי של ניוקאסל

תקציר: לידס - ניוקאסל 2:2/ספורט1

ראשון בפרמיירליג

אברטון - מנצ'סטר סיטי (16:00, ספורט1)
ברנטפורד - ווסטהאם (16:00, ספורט2)
ארסנל - ברייטון (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully