וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הזאר פתח: ריאל מדריד גברה 0:1 על חטאפה בהרכב משני

אנצ'לוטי העניק מנוחה לכוכביו לקראת הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות נגד סיטי, אסנסיו (70) הכריע. סוסיאדד הרביעית שמטה יתרון כפול נגד ג'ירונה, ויאריאל התקרבה אליה עם 1:5 על בילבאו

תקציר: כל שערי היום מהליגה האנגלית, 13.5, המחזור ה-36/ספורט1

המחזור ה-34 בליגה הספרדית יכול להסתיים עם הכתרת ברצלונה לאלופה החדשה, אבל בינתיים נמשכו הקרבות על הכרטיסים לאירופה. ריאל מדריד עלתה בהרכב משני מול חטאפה וניצחה 0:1, כך שהיא כרגע שוב במקום השני בטבלה, ועוד לפני כן ריאל סוסיאדד הרביעית איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול ג'ירונה, ויאריאל התקרבה אליה בקרב על ליגת האלופות עם 1:5 אדיר על אתלטיק בילבאו.

מרקו אסנסיו, ריאל מדריד. רויטרס
שער אחד של אסנסיו הספיק לריאל מדריד/רויטרס

ריאל מדריד - חטאפה 0:1

ריאל מדריד עלתה בהרכב משני מול ריאל סוסיאדד והפסידה לה 2:0 לפני גמר גביע המלך בו זכתה, וכך עשה קרלו אנצ'לוטי גם היום מול המדורגת 18 שמתחת לקו האדום לאור העובדה שביום רביעי הקבוצה תתארח אצל מנצ'סטר סיטי בגומלין ליגת האלופות אחרי ה-1:1 במשחק הראשון. היום זה לא מנע ממנה לקחת את שלוש הנקודות ואת החזרה הלפחות זמנית למקום השני, עד אשר אתלטיקו מדריד תשחק מחר נגד אלצ'ה.

קארים בנזמה, רודריגו ודייויד אלאבה נותרו מחוץ לסגל, דני קרבחאל נעדר עקב הרחקה ועל הספסל ישבו בין השאר לוקה מודריץ', טוני קרוס ו-ויניסיוס ג'וניור, כך שבהרכב זכה להזדמנות נדירה אדן הזאר שרשם בסך הכל את הופעתו השישית העונה בליגה - בהרכב הוא לא פתח מאז המחזור החמישי, מאז שותף בסך הכל ל-35 דקות במסגרת הליגה. גם היום הזאר התקשה להשפיע ובדקה ה-61 הוא הוחלף על ידי ויניסיוס, תשע דקות לאחר מכן לוקאס ואסקס בישל את שער הניצחון למרקו אסנסיו ובזכות ה-0:1 ברצלונה תוכתר מחר לאלופה רק אם תנצח בדרבי את אספניול. לקראת הסיום הוחלף אדוארו קמאבינגה שהתלונן על רגישות בברך והבלאנקוס יקוו שהצרפתי לא נפגע לפני הגומלין עם החבורה של גווארדיולה על הזכות להעפיל לגמר ליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כריסטיאן סטואני שחקן ג'ירונה חוגג שער. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הציל נקודה לג'ירונה. כריסטיאן סטואני/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד - ג'ירונה 2:2

התוצאות האחרונות של הבאסקים קרבו אותם להבטחת המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה עם צמד ניצחונות על פיינליסטיות גביע המלך - ריאל מדריד הזוכה ואוסאסונה בתוצאה 0:2 בשני המשחקים. גם הפעם ריאל סוסיאדד הובילה 0:2, אבל נאלצה להסתפק בנקודה מול היריבה שנלחמת על כרטיס לקונפרנס ליג. טאקה קובו היפני סחט פנדל שמיקל אויארסבאל ניצל (5) ואז בישל לדויד סילבה (24), אבל יאן קואוטו צימק (37) וכריסטיאן סטואני השווה מקרוב אחרי כדור חופשי עוד בתוספת הזמן של המחצית. אוריול רומאו האורח הורחק שלוש דקות לסיום.

אלכס באנה, ויאריאל. Jose Jordan, GettyImages
החגיגה של הצוללת הצהובה נמשכה גם על חשבון בילבאו/GettyImages, Jose Jordan

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 1:5

מאז רצף הניצחונות המרשים על ריאל מדריד, אוסאסונה וריאל סוסיאדד, ויאריאל השיגה רק שני ניצחונות שהרחיקו אותה מהקרב על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. היום היא עלתה לכר הדשא בביתה כשעה קלה אחרי שריאל סוסיאדד מעדה וניצלה זאת עד תום עם תבוסה מוחצת שבזכותה שמרה על המקום החמישי וצימקה את הפער מהכרטיס לליגת האלופות לחמש נקודות בלבד. אלכס באנה וניקולס ג'קסון כבשו בדקות 24 ו-37 והעלו את הצוללת הצהובה ליתרון כפול, לפני המחצית עוד הספיק אויהן סאנסט לצמק בפנדל (45+3) וקבע 2:1 במחצית. עם זאת, ג'קסון השלים צמד בדקה ה-50 ועצמי של איטור פראדס (61) סגר סיפור בשלב דיי מוקדם. באנה השלים צמד ונעץ את הממסר האחרון עם תחילת תוספת הזמן ו-ויאריאל חגגה ניצחון ראשון על בילבאו אחרי שמונה משחקים, לראשונה מאז 2018.

משחקים נוספים

מאיורקה - קאדיס 0:1
למאיורקה: פאבלו מפאו (16)

אוסאסונה - אלמריה 1:3
לאוסאסונה: אנטה בודימיר (46), עבדה (51), מוי גומס (81). לאלמריה: לזארו (90+2)

משחקי יום ראשון בליגה הספרדית

סלטה ויגו - ולנסיה
אלצ'ה - אתלטיקו מדריד
ויאדוליד - סביליה
אספניול - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully