וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונה עליו: ברצלונה הציעה לדמבלה חוזה חדש עד קיץ 2027

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 17:51

למרות שהאריך את חוזהו רק בקיץ הקודם, הצרפתי קיבל הצעה לחודש חדש שישאיר אותו לפחות עשור במועדון. ראפיניה בדרך החוצה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.5/ספורט1

אחרי שנפרדה מסמל ענק כמו בוסקטס ולאור חוסר הוודאות סביב עתידו של ראפיניה, ברצלונה מנסה להבטיח את עתידו של עוסמאן דמבלה ועל פי דיווחים בתקשורת הקטלאנים, הקבוצה הציעה לקיצוני הצרפתי שלה חוזה חדש עד קיץ 2027.

חוזהו המקורי של דמבלה יפוג בקיץ 2024 והמו"מ בין הצדדים נמשך תקופה ארוכה למרות שהשחקן היה פצו במרבית העונה. לפי הדיווח סוכנו של דמבלה נפגש עם ראשי בארסה בשבוע שעבר והמועדון הבהיר לו שהוא מעוניין שהצרפתי ימשיך והגיש לו הצעה, שנשקלת כעת על ידיו.

עוסמאן דמבלה חוגג שער לזכות ברצלונה. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
יסגור עשור בברצלונה? דמבלה/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

בברצלונה רואים בדמבלה נכס חשוב לעתיד ורוצים לראות אותו עוד כמה שנים בקאמפ נואו. הצרפתי האריך כבר את חוזהו בקיץ הקודם, אבל עשה את זה רק לשנתיים נוספות אחרי שקיבל כמה הצעות ממועדונים אחרים.

היחסים של דמבלה עם צ'אבי טובים מאוד והמאמן כבר הבהיר שהוא ישמחק לראות אותו מוביל את ההתקפה של הקבוצה לצד רוברט לבנדובסקי. דמבלה משחק בברצלונה מעונת 2017/18, אבל לצד הבלחות ביכולת עם שערים ובישולים מרהיבים, הוא סובל מהרבה מאוד פציעות בכל עונה ובעונה הנוכחית הספיק לרשום 14 הופעות בלבד בהרכב בליגה. אגב, מחליפו של דמבלה בתקופת הפציעה, ראפיניה, עלול להיות זה שישלם את המחיר ולעזוב כבר אחרי עונה אחת כדי לפנות מקום לצרפת בהרכב וגם בתקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully