וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי עקץ? "שמח שנאפולי מימשה עליי את האופציה לעונה הבאה"

אלופת איטליה חגגה את הזכייה אחרי ה-0:1 על פיורנטינה, הכוכבים הניפו את המאמן שעל פי הפרסומים לא מרוצה מהיחס שקיבל מראשי המועדון. אוסימן שבר את שיאו של וואה וקוליבאלי פירגן

תקציר: נאפולי - פיורנטינה 0:1/ספורט1

אחרי שהבטיחה את האליפות השלישית בתולדותיה והראשונה אחרי 33 שנים, נאפולי התפנתה אתמול (ראשון) להמשיך את חגיגות האליפות עם ניצחון 0:1 על פיורנטינה מפנדל מנצח של ויקטור אוסימן, ולאחר מכן השמחה הגדולה החלה בעיר מדרום איטליה עם מסיבה עצומה באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה.

השחקנים זכו לקבלת פנים יוצאת מן הכלל מהקהל המקומי שמילא את היציעים, ובשריקת הסיום כל הצוות והסגל המקצועי הצטרף לשחקנים על הדשא עם במה, חולצות אליפות וזיקוקים בחגיגה הראויה לאלופת איטליה הנכנסת.

עוד בכדורגל עולמי

שחקני נאפולי מניפים את לוצ'אנו ספאלטי. GettyImages
הגיבור של העיר. ספאלטי/GettyImages

ויקטור אוסימן, גיבור הניצחון והעונה הזו של נאפולי, התייחס בסיום להחלטה לבעוט את הפנדל השני אחרי שהחמיץ פנדל נוסף שבעט במחצית הראשונה: "החמצתי את הפנדל הראשון, אז הייתי חייב לקחת גם את השני. היה לי ביטחון שאני יכול לכבוש. זו הרגשה נפלאה". אוסימן, מלך שערי הליגה האיטלקית בזכות 23 שעריו העונה, הפך לשחקן האפריקאי הכי פורה בתולדות הסרייה א' עם 47 כיבושים כשהוא עקף שחקן אגדי אחר, ג'ורג' וואה שכבש 46 שערים במדי מילאן.

לוצ'אנו ספאלטי שזכה לראשונה באליפות בסרייה א' הונף על ידי השחקנים וזכה להשוואות למאמנים האיטלקיים הגדולים ביותר שיצאו מארץ המגף: "אני מרגיש נפלא להיות במרכז המופע הזה. כשאתה רואה כל כך הרבה אהבה, זה מביא לך את הסיפוק לתרומה שלך לכל הסיטואציה הזאת".

בשבוע שעבר נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס הצהיר שהאופציה בחוזהו של המאמן לוצ'אנו ספאלטי מומשה ושהוא ימשיך גם בעונה הבאה, אלא שעל פי הפרסומים בארץ המגף, המאמן שהחזיר את האליפות לנאפולי אחרי 33 שנה ציפה להרבה יותר - הוא לא חשב שיזכה להארכת חוזה אוטומטית לעונה אחת בלבד ובשכר דומה, אלא ציפה לחוזה ארוך טווח ולשדרוג ניכר בתנאיו. היו דיווחים על כך שהוא אף שוקל את עתידו וכשנשאל על כך אמר בקצרה: "לנאפולי הייתה אופציה להאריך את החוזה שלי עד 2024 ואני אסיר תודה שהיא מימשה אותה. יהיה עוד זמן לדבר על העתיד, יש עוד כמה משחקים שנותרו עד סיום העונה והמנהל המקצועי כבר עובד על העונה הבאה".

שחקני נאפולי חוגגים אליפות. GettyImages
חגיגות עם הקהל בסיום. נאפולי/GettyImages

המחווה לספאלטי

חגיגות האליפות באצטדיון

לאחר הדיבורים על הארכת החוזה, האיטלקי התפנה לפרגן לשחקנים והמועדון: "אוסימן הראה גדולה. צריך לזכור שהוא עוד צעיר וחווה הרבה עליות ומורדות בקריירה. העובדה שהוא לקח את הפנדל השני מראה המון אומץ. כולם תרמו היום, כולם תרמו לאליפות הזאת. לא ישנו ביומיים האחרונים, זה מראה המון על החשיבות של הזכייה הזאת".

קאלידו קוליבאלי, בלם צ'לסי ששיחק 8 עונות במדי אלופת איטליה, אך לא זכה לחגוג איתה את התואר בימיו בנאפולי, פירגן לקבוצתו לשעבר: "הסקודטו שהיה ברור כל כך הרבה זמן, עכשיו הוא כאן. אני מאחל לנאפולי עוד המון תארים. תודה על כל מה שנתתם לי ועל ההזדמנות לשחק עבור החולצה והעיר הזאת".

חביצ'ה קברצחליה נאפולי. GettyImages
מכוכבי הזכייה. קברצחליה/GettyImages

משחקי נאפולי עד תום העונה

מונצה - נאפולי
נאפולי - אינטר
בולוניה - נאפולי
נאפולי - סמפדוריה

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully