וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כחודש וחצי: ליאל עבדה חזר לשחק וחגג אליפות עם סלטיק

הישראלי נכנס בדקה ה-79 והיה שותף לניצחון החוץ 0:2 על הארטס שחתם אליפות 53 בהיסטוריה. שער בכורה לבלטקסה באוסטריה, גלוך וזלצבורג שמרו על הפסגה. בישול לקינדה בניצחון הבכורה של ספורטינג קנזס סיטי

תקציר: אקסלסיור - פיינורד 2:0/ספורט1

אחרי היעדרות של יותר מחודש וחצי בגלל פציעה, ליאל עבדה חזר לשחק היום (ראשון) במדי סלטיק וחגג איתה אליפות שנייה ברציפות ו-53 בהיסטוריה. שחקן הכנף הישראלי נכנס בדקה ה-79 ומיד הצטרף לחגיגות השער השני שהבטיח 0:2 על הארטס ושמירה על התואר, כשארון מוי שבישל למחליף הקוריאני היון-ג'יו או. קיוגו פורוהשי כבש את הראשון (67) והעלה את מאזנו בליגה העונה ל-24 שערים ובמועדון ל-50, אחרי שהמארחת שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-45.

סלטיק שמרה על פער של 13 נקודות לפחות מריינג'רס, כשלאחר המחזור הנוכחי שפתח את הפלייאוף העליון יהיו רק עוד ארבעה משחקים ואין ליריבה המושבעת אפשרות מתמטית לסגור אותו. כזכור, סלטיק כבר הניפה העונה את גביע הליגה וגם העפילה לגמר הגביע הסקוטי, בו תפגוש את אינברנס מליגת המשנה, כך שהיא קרובה לטרבל שמיני בתולדותיה.

עבדה בן ה-21 כבש העונה 10 שערי ליגה ובישל חמישה, כשבגביע הליגה הוסיף עוד שני שערים.

ליאל עבדה עם קיוגו פורוהשי שחקני סלטיק. רויטרס
חזר בזמן לחגיגות. ליאל עבדה עם קיוגו פורוהשי/רויטרס

* אוסקר גלוך שיחק 73 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, שניצחה 1:2 את ראפיד וינה ושמרה על יתרון שלוש נקודות בפסגת הליגה האוסטרית, ארבעה מחזורים לתום העונה. סקו קויטה כבש צמד (18 ו-62) כאשר הישראלי היה מעורב בשער השני, בו מסר לדיז'ון קאמרי שבישל בהקפצה אומנותית. ניקו קפאלדו הורחק והאורחת הקטינה בפנדל (70).

* מתן בלטקסה כבש את שערו הראשון במדי אוסטריה וינה, כשצימק מקרוב בדקה ה-53 בהפסד הביתי 2:1 לשטורם גראץ. שחקן ההגנה הוחלף בדקה ה-78 וקבוצתו במקום החמישי באוסטריה. דורון ליידנר עדיין פצוע ולא נכלל בסגל.

* גדי קינדה, שחזר לאחרונה אחרי היעדרות ממושכת, פתח בהרכב ספורטינג קנזס סיטי וגם בישל בניצחון החוץ 1:2 על סיאטל. הישראלי השאיר כדור ברחבה בדקה הרביעית לאריק תומי, שבישל בעצמו את השני לאלן פולידו (31). קינדה הוחלף בהפסקה והמארחת צימקה לאחר מכן מפנדל של ניקו לודיירו האורוגוואי (66), אך לא מנעה ניצחון בכורה של קנזס במשחקה ה-11 העונה ב-MLS.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שנמצאת כעת מרחק משחק אחד מזכייה באליפות הולנד אחרי ניצחון חוץ 0:2 על אקסלסיור. המקסיקני סנטיאגו חימנס כבש פעמיים ושמר על פער שמונה הנקודות מפ.ס.וו איינדהובן, כשבקופה נשארו רק תשע נקודות. הקבוצה מרוטרדם תוכל לחגוג רשמית לעיני אוהדיה בראשון הבא מול גו אהד איגלס.

עוד בוואלה!

סלטיק עשויה לצרף את ליוואי גרסיה בתור מחליפו של ליאל עבדה

לכתבה המלאה
מתן בלטקסה שחקן אוסטריה וינה נוגח מול שטורם גראץ. Thomas Pichler, GettyImages
שער ראשון כליגיונר. מתן בלטקסה/GettyImages, Thomas Pichler

* עטאא ג'אבר וקני סייף פתחו בתבוסה של נפטצ'י באקו 4:0 אצל טוראן. שלושה מחזורים לסיום העונה באזרבייג'אן, נפטצ'י במקום השלישי ולא תוכל לזוז ממנו.

* עידו שחר נכנס בדקה ה-75 וסייע לאפולון לימסול לנצח 1:2 בחוץ את אומוניה ניקוסיה בפלייאוף העליון בקפריסין. אפולון במקום החמישי, מרחק שלוש נקודות מא.א.ק לרנקה השלישית והכרטיס לקונפרנס ליג.

* סינטאיהו סלליך שיחק חמש דקות כמחליף בהפסד של נאה סלאמיס 2:0 בבית לאנורתוזיס פמגוסטה בפלייאוף התחתון בקפריסין.

* רועי הרמן נכנס בדקה ה-85 בהפסד של בוטב פלובדיב 2:0 בבית ללודוגורץ. הקבוצה של דני גרופר הפצוע ניצבת בפסגת הליגה הבולגרית עם ארבע נקודות יתרון על פני צסק"א סופיה, לה משחק חסר, ולפני הפלייאוף העליון שבו יש עוד חמישה משחקים.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-82 ולא הצליח למנוע את הפסדה של צ'רנומורץ אודסה 2:1 בבית לדניפרו. קבוצתו במקום ה-11 בליגה האוקראינית, חמש נקודות מעל הקו האדום ורק שלוש מעל המקום ה-13 המוליך למבחנים.

* זנדהאוזן, ללא ג'וזף גנדה, הפסידה 2:1 במשחק דרמטי מול בראונשווייג והיא עדיין במקום האחרון בליגה הגרמנית השנייה - מרחק שתי נקודות מהמבחנים ושש מהינצלות. לסיום העונה נותרו שלושה מחזורים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully