וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק עשויה לצרף את ליוואי גרסיה בתור מחליפו של ליאל עבדה

דיווח בסקוטלנד: נציגים מטעם המועדון הגיעו ליוון כדי לצפות באקס בית"ר ירושלים, שתעשיר את קופתה אם הכוכב הטרינידדי יימכר

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים ממתינה להתפתחויות מכיוונו של ליוואי גרסיה, מי שהיה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה וכיום אחד הכוכבים הגדולים ביוון. כפי שכבר פרסמנו, הגדלת התקציב של בית"ר ירושלים נמצאת בידיים של א.א.ק אתונה מכיוון שמכירת הכוכב הטרינידדי בעשרות מיליוני יורו תעשיר גם את קופת המועדון מהבירה באופן משמעותי - לבית"ר יועברו כ-40 אחוז מהרווחים של א.א.ק מכל מכירה של שחקן הכנף בסכום שעולה על 2.5 מיליון יורו.

אחת המועמדות לרכוש את גרסיה בעונה הבאה היא סלטיק, כך לטענת "הסאן" הסקוטי שפרסם כי נציגים מטען המועדון צפו מקרוב בשחקן ביום ראשון כאשר הוביל את א.א.ק לניצחון 1:3 על אולימפיאקוס. גרסיה כבש במהלך המשחק בפנדל את שערו ה-18 העונה, בנוסף לשישה בישולים. מה שמעניין הוא שסלטיק בוחנת את האפשרות לצרפו גם בתור מחליף אפשרי לליאל עבדה שעשוי לעזוב, כך על פי הנטען.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. James Williamson - AMA, GettyImages
המחליף של עבדה? ליוואי גרסיה/GettyImages, James Williamson - AMA

בתקשורת הסקוטית פורסם בשבועות האחרונים שעבדה איבד את מקומו בהרכב סלטיק, עוד לפני שנפצע בחודש שעבר, גם בשל הסחבת בשיחות עמו על הארכת חוזהו ורצונו להתקדם לפרמיירליג. נטען כי בנוסף לסאות'המפטון ולקריסטל פאלאס האנגליות, אחר הישראלי עוקבים גם מועדוני הפאר אייאקס ובנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully