וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדלת התקציב של בית"ר ירושלים נמצאת בידיים של א.א.ק אתונה

22.3.2023 / 13:17

הסיכוי לשדרג בצורה משמעותית את התקציב ושכר השחקנים הכולל של המועדון מצוי במכירתו של ליוואי גרסיה בקיץ הקרוב

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

בבית"ר ירושלים מתחילים בימים אלה לעשות הכנות ראשוניות לעונה הבאה ברמה הכלכלית. שכר השחקנים והצוות המקצועי, שעמד השנה על 13 מיליון שקל, יגדל במעט במקרה הטוב. בית"ר עדיין סוחבת עליה חובות, וגם אם תדחה את חלקן או תבצע פריסת תשלומים, היא תהיה חייבת לשלם סכום מינימום 7-8 מיליון שקל מההתחייבות בעונה הבאה.

ההכנסות העונה ממנויים וכרטיסים אמנם היו מעל הצפי ולקבוצה עדיין צפויות הכנסות מחצי גמר הגביע ואולי גם מהגמר אם תעפיל אליו. זכייה בגביע וכרטיס לאירופה יכולים להוסיף עוד כמה מיליוני שקלים בקיץ מאירוח משחקי מוקדמות הקונפרנס ליג ובונוסים על תוצאות שם.

אחת הבעיות היא שכרגע יש בבית"ר הרבה דברים שתלויים באוויר ובמועדון החליטו לא לעשות תכניות עם כסף שלא קיים. התקווה הכי גדולה של המועדון לקראת הקיץ מגיעה דווקא מיוון, ממכירה אפשרית של ליוואי גרסיה על ידי א.א.ק אתונה. הטרינידדי חווה עונת שיא עם 11 שערים ו-4 בישולים והמועדון היווני כבר קיבל הצעות בסכום של 10 מיליון יורו ויותר.

ברק אברמוב, בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ממתין למכירה בכסף הגדול. אברמוב/ברני ארדוב

על הנייר, בכל מכירה יועברו לבית"ר כ-40 אחוז מהרווחים מעל 2.5 מיליון יורו אותם שילמה א.א.ק, כאשר הצהובים-שחורים צריכים להעביר את מחצית הסכום לסוכנים ולשחקן. מנגד, יש בצוות המשפטי של בית"ר טענות כי לסוכנים לא יכול להיות חלק בכרטיס שחקן וייתכן כי הנושא עוד יגיע לדיון בפיפ"א. גם בעונה שעברה בעידן חוגג, כאשר הועברו לבית"ר ה-2.5 מיליון, 900 אלף יורו שהגיעו לסוכנים לא עברו והקבוצה השתמשה בכסף לתפעול שוטף. הסוכנים והשחקן תובעים את אותו הכסף דרך פיפ"א וייתכן שגם במקרה של מכירה בקיץ הקרוב הנושא יגיע למוסדות, אלא אם הצדדים יגיעו לפשרה על סכום מסויים שהסוכנים והשחקן יקבלו.

לפני כחודשיים הציעה א.א.ק לבית"ר מעל מיליון יורו עבור ויתור על חלקה בכרטיסו של גרסיה וברק אברמוב סירב. הוא מבין את השוק והמספרים המדוברים של החלוץ ויודע שרק פציעה יכולה למנוע את מכירתו של השחקן בסכום של לפחות 10 מיליון יורו בקיץ. לכן הוא ממתין בסבלנות. אם זה יקרה, זה ישפיע לחיוב באופן משמעותי על תקציב בית"ר ירושלים בעונה הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני בית"ר ירושלים בפנימיית עין כרמית. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר מבקרים את ילדי הפנימייה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בנושא אחר: שחקני הקבוצה אור זהבי, סרגיי בורודין וגריגורי מורוזוב נפגשו היום עם נערי פנימיית עין כרמית כדי לדבר איתם ולחלוק איתם חלק מהחוויות. בורודין סיפר ש"שום דבר לא הכין אותי לטירוף של להיות שחקן בית"ר כאן. עוצרים אותי בעיר, מלא חתימות, מנסים להגיד לי עד כמה בית"ר חשובה להם. אני מאוד אוהב את המועדון ומקווה להמשיך פה גם בעתיד".

מורוזוב נשאל על השער המרהיב שלו נגד הפועל תל אביב וסיפר: "חשבתי להגביה בהתחלה, אבל אמרתי לעצמי שהגבהנו יותר מדי פעמים ואנסה אולי לבעוט. לשמחתי זה נכנס וזה הדליק את האצטדיון ברגע, היה היה לא נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully