וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלפון לזוארץ: "רואים בחומרה את ההסתה והאיומים נגד עובדי ההתאחדות"

יו"ר המנהלת במכתב: "יש ליישב מחלוקות בצורה עניינית ומכובדת. הגלישה לאלימות מילולית ופיזית - חציית קו אדום בוהק. לא נעבור על כך לסדר היום"

אוהדי הפועל באר שבע/בן בודה

מכתב למקבילו בהתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, כשעל הפרק אירועי האלימות והאיומים כלפי בעלי תפקידים בהתאחדות, שהגיעו בעקבות החלטות בית הדין לאחר הקטטה בטרנר בתום המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה.

"בשמי ובשם כל קבוצות הכדורגל המקצועניות, הריני לגנות את האירועים האלימים מהימים האחרונים", כתב כלפון, שכיתב גם את הקבוצות ואת מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין. "אנו רואים בחומרה רבה את ההסתה והאיומים שהופנו לאחרונה כנגדך וכנגד עובדי ההתאחדות לכדורגל".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. דני מרון
קיבל חיזוק. יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ/דני מרון

עוד בנושא

עוד בוואלה! ספורט

שינו זוארץ מגיב לתקרית: "כנופיות עבריינים מאיימות להחריב את הענף"

לכתבה המלאה

יו"ר המנהלת המשיך: "מטבע הדברים, תמיד תהיינה מחלוקות, אי הסכמות ודעות שונות. יחד עם זאת, את המחלוקות יש ליישב בצורה עניינית ומכובדת וגלישת המחלוקות לאלימות מילולית ופיזית מהווה חציית קו אדום בוהק. ועל כך - לא נעבור לסדר היום"

כלפון הוסיף: "ברצוני לחזק את ידיך ואת ידי עובדי ההתאחדות. מעבודתנו המשותפת למדתי עד כמה הכדורגל יקר לליבך ועד כמה אתה פועל לנהלו במקצועיות ובשוויוניות. בטוחני כי האירועים האחרונים לא ירפו את ידיך, וכי דרך זו אינה דרכם של רובם המוחלט של אוהדי הכדורגל בישראל - שהם אנשים נורמטיביים, ספורטייבים ושומרי חוק. עקב חומרת האירועים, דע כי פניתי אל רשויות החוק המוסמכות לעל מנת שתפעלנה במהירות ובתקיפות אל מול העבריינים שנטלו חלק באירועים חמורים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully