וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ מגיב לתקרית: "כנופיות עבריינים מאיימות להחריב את הענף"

5.5.2023 / 9:20

יו"ר ההתאחדות הותקף ע"י אוהדי מכבי חיפה בסיום גמר הגביע לנוער, אבל לא נרתע: "המאבק בקומץ - משימת חיינו". הירוקים התנצלו, אוהדי הפועל באר שבע שלחו לו מכתב וזר

אוהדי הפועל באר שבע/בן בודה

למחרת התקרית הקשה במהלכה הותקף על ידי עשרות אוהדים של מכבי חיפה בקללות, יריקות ואיומים, שינו זוארץ מבהיר: זה לא ירתיע אותי. כזכור, יו"ר ההתאחדות הותקף בסיום משחק גמר גביע המדינה לנוער, כשאוהדים של מכבי חיפה הקיפו את מכוניתו עד שחולץ על ידי שוטרים.

הבוקר זוארץ הגיב לתקרית. "הכדורגל הישראלי, ואני בראשו, לא יירתע ולא ייאפשר לכנופיות עבריינים להלך איימים על בעלי תפקיד. המאבק באותו קומץ שמאיים להחריב את הענף ומבקש להביא את כללי האנרכיה בהם אין דין ואין דיין, הוא משימת חיינו. אני בטוח שמכבי חיפה תגנה את האירוע ותפעל ביד קשה כנגד אותם מתפרעים, וכך מצופה מכל בעלים ומועדון. חולשה אינה בגדר אפשרות. בצד עשייה לטובת הרוב המכריע והנפלא של אוהדי ואוהדות הכדורגל, יימשך המאבק הבלתי מתפשר של הנהלת ההתאחדות, תובע ההתאחדות, בתי הדין וכל גורם רלוונטי אחר במי שמבקשים לנצח את כולנו".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. מאור אלקסלסי
מוטרד וחושש. זוארץ/מאור אלקסלסי

בשעות הבוקר, לאחר התגובה של זוארץ, פרסמה מכבי חיפה התנצלות. "מאות אוהדי מכבי חיפה ליוו ותמכו בשחקני קבוצת הנוער שלנו במשחק גמר גביע המדינה. לצערנו, עם תום המשחק תקף קומץ של כ-10 אוהדים את יו"ר ההתאחדות לכדורגל עם צאתו מהאצטדיון באלימות מילולית והתנהגות שאינה מקובלת. אנו רואים אירוע זה בחומרה ומתנצלים על כך. מועדון הכדורגל מכבי חיפה מגנה באופן חד משמעי כל אלימות או גזענות. אנו פועלים ונמשיך לפעול למגר תופעות מסוכנות אלו, כמו במקרה זה".

מאוחר יותר שלחו אוהדי הפועל באר שבע לשינו זוארץ זר פרחים ומכתב בו נכתב: "אנחנו עדיין מאוכזבים מאוד מההתנהלות המפלה של ההתאחדות ובתי הדין כלפי הקבוצה שאותה אנחנו אוהדים. אנחנו עדיין מאוכזבים מהתגובה שהגבתם לאלונה כשאתם יודעים שאיננה קשורה למציאות. אנחנו נמשיך לעמוד מאוחדים ואיתנים כנגד עשיית אי צדק ולא נתפשר על העקרונות שלנו".

"אך למרות כל המחלוקות, כולנו בני אדם ואתה לא עשית מעשה שיצדיק שתעבור חוויה נוראית כמו שעברת אתמול. אלימות היא אסורה בשום אופן ואיננה מנת חלקנו ואנחנו מגנים אותה לא משנה מאיזה קהל הגיעה, הסולידריות שלנו מגיעה ממקום של הבנה והזדהות, אנחנו והשחקנים שלנו עברנו מתקפה אלימה וחסרת תקדים בשבוע האחרון ואנחנו יודעים כמה זה כואב וכמה זה לא הוגן. מאחלים לך ולמשפחתך שלא תצטרכו לעבור תקרית בסגנון הזה שוב, לעולם".

כזכור, המחאות נגד ההתאחדות ונגד זוארץ מגיעות על רקע העונשים באירועי המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע באצטדיון טרנר בתחילת השבוע. אוהדי הפועל באר שבע מחו אתמול הן מחוץ למשרדי ההתאחדות והן מסביב לאצטדיון הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully