וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "כדורגל הוא משחק אמוציונלי, מרגיש שהאירועים נופחו"

מאמן הפועל באר שבע ערך מסיבת עיתונאים לקראת מ.ס. אשדוד (שני, 20:30, ספורט4): "כבר היו בכדורגל אירועים הרבה יותר חמורים. אני לא מנסה להקטין את מה שקרה, אבל מרגיש שיש חוסר מידתיות בתגובה"

אוהדי הפועל באר שבע/בן בודה

הפועל באר שבע תתארח מחר אצל מ.ס. אשדוד (שני, 20:30, ספורט4) בתקווה לשמור על סיכוי לזכות באליפות, כאשר הדברים כמובן לא תלויים בה, אלא במכבי חיפה שמוליכה את הטבלה בארבע נקודות. כך או אחרת, האדומים צריכים לנצח כדי לשמור על סיכוי לצלחת.

באר שבע תגיע לאצטדיון הי"א עם סגל חסר מאוד. ברשימת הנעדרים נמצאים רותם חטואל (פציעה), עדן שמיר (פציעה), שי אליאס (פציעה), איאד אבו עביד (פציעה), אביב סולומון (פציעה), שאפי סוליימאנוב (הרחקה), אדריאן פאון (הרחקה) ושגיב יחזקאל (צהובים). פטריק קלימלה, הלדר לופס ואיתן טיבי חזרו להתאמן ועשויים לעמוד לרשותו של ברדה, שירשום כמה שחקני נוער בסגל.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
"מעדיף לראות מחוות כמו של האוהדים שלנו לשינו זוארץ". ברדה/דני מרון

אליניב ברדה אמר במסיבת העיתונאים: "היה שבוע חשוב עם ניצחון מאוד חשוב שאני מקווה שייתן לנו תנופה. מבחינתי הכי חשוב זה להתרכז בכדורגל. הסיומת הייתה מאוד שמחה מבחינה מקצועית ואני מקווה שהיא תשפיע לטובה. חסרים לנו חמישה שחקני מפתח כבר תקופה ארוכה, אבל אני חוזר ואומר שזה לא מהווה תירוץ. לשמחתי קבוצת הנוער נשארה בליגה, אז אולי מחר נוכל לרשום שחקני שלה בסגל בצורה יותר נינוחה".

על אירועי טרנר אמר המאמן: "כבר היו בכדורגל אירועים הרבה יותר חמורים. אין לזה מקום בכדורגל שלנו, אבל אני מרגיש שיש ניפוח וקצת חוסר מידתיות. כדורגל זה משחק אמוציונלי, למרות שאני לא מנסה להקטין את מה שקרה. אני מעדיף לראות מחוות כמו של האוהדים שלנו לשינו זוארץ אחרי שהוא הותקף במשחק נוער, אלה דברים שאנחנו רוצים לראות - אבל אני מרגיש שמה שקרה בטרנר קצת נופח".

המאמן המשיך: "מול השחקנים ניתחנו את המשחק ודיברנו על המשחק. השגנו שלוש נקודות והפער עומד על ארבע. אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל כל עוד יש סיכוי נצטרך לעשות את העבודה. אם לא ננצח באשדוד, הניצחון על חיפה לא שווה כלום. יש לנו משחק נגד קבוצה חזקה, במגרש קשה. עד עכשיו ההדחה מהגביע שם כואבת לי".

עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע בחימום. מאור אלקסלסי
"יש לנו סגל גדול, יש השלמות מהנוער, אבל זה לא משפיע עלינו באימונים". גלזר/מאור אלקסלסי

עומרי גלזר: "קודם כל, זה היה אירוע חמור מאוד. יש מצב שהוא נופח בתקשורת, בגלל המעמד של הקבוצות הגדולות, אבל זה לא בשליטתנו. כעת זו אחריות של כולם - גם של התקשורת ושל בית הדין וגם שלנו - להוריד את הלהבות, עם מסר לעתיד, לשחקנים, לילדים בבית, לנוער - שאין מקום לאלימות במגרשים ומחוצה להם".

על המשחק הבא: "אשדוד קבוצה מצוינת, משחקת כדורגל התקפי, הפסדנו לה פעמיים השנה, אבל אנחנו קבוצה חזקה, ונבוא מוכנים במטרה לנצח. למרות הסגל החסר, יש לנו סגל גדול, יש השלמות מהנוער, אבל זה לא משפיע עלינו באימונים, אין תירוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully