וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח השתווה לג'רארד, קלופ: "נתחרט אם לא נילחם על ליגת האלופות"

המצרי עלה למאזן של 186 שערים כמו אגדת המועדון, המאמן הגרמני המשיך ברצף מרשים והקהל באנפילד מחא נגד בית המלוכה הבריטי בהמנון: "יש רק מלך אחד"

תקציר: ליברפול - ברנטפורד 0:1/ספורט1

העונה ההפכפכה של ליברפול קיבלה תפנית מפתיעה לטובת אוהדי האדומים עם סיום עונה מוצלח יותר ברצף של 6 ניצחונות בפרמיירליג. אתמול (שבת) המייטי רדס גברו 0:1 על ברנטפורד משער של מוחמד סלאח והתקרבו למנצ'סטר יונייטד הרביעית מרחק נקודה בלבד, אך לשדים האדומים שני משחקים חסרים במאבק על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

עוד בכדורגל עולמי

אליסון שוער ליברפול. GettyImages
שחקן העונה של ליברפול? אליסון/GettyImages

שער הניצחון של המצרי העניק בפעם השנייה ברציפות 0:1 לאדומים עם 30 כיבושים העונה של סלאח בכל המסגרות. בכך, החלוץ של ליברפול עלה למקום החמישי בטבלת הכובשים בכל הזמנים במועדון עם 186, והשתווה לאגדת המועדון - סטיבן ג'רארד. באנפילד, זה היה שערו ה-100, והוא הפך לשחקן השמיני בלבד לעשות זאת בתולדות הקבוצה.

מלבד סלאח, גם אליסון רשם היסטוריה עם שער נקי מספר 100 בקבוצה בניצחון השישי ברציפות של האדומים שב-12 המשחקים האחרונים של הקבוצה בחודש מאי, ליברפול לא הפסידה ורשמה רק תיקו בודד.

בסיבוב הקודם, ברנטפורד גברה 1:3 על הקבוצה של יורגן קלופ, ועם ההפסד שלה אתמול באנפילד, היא המשיכה את הרצף המרשים תחת המאמן הגרמני - אף קבוצה לא הצליחה לנצח את ליברפול גם בבית וגם בחוץ בפרמיירליג באותה עונה.

סלאח התייחס לשלוש נקודות נוספות והפורמה הנהדרת שלו באופן אישי ושל הקבוצה באופן כללי: "אני מרגיש פה בבית, מאוד שמח. הכי חשוב שהגשנו שלוש נקודות. בשבועות האחרונים הראינו שיפור, גם הרשת הנקייה בשני המשחקים האחרונים הראתה שאנחנו ממשיכים קדימה".

קלופ התמוגג מהעבודה ההגנתית של שחקניו וסיפר על השינוי בעמדה של טרנט אלכסנדר ארנולד: "היום הייתה ההופעה הגנתית הטובה ביותר שראיתי בחיי מבחינת השמירה במצבים נייחים. התפקוד של טרנט כקשר הוא לטווח ארוך, זה תלוי כמובן באיזה רכש יגיע בקיץ, אבל זה מאוד מחמיא לו לשחק שם".

הגרמני הוסיף על המאבק לליגת האלופות בעונה הבאה: "דמיין שמנצ'סטר יונייטד וניוקאסל ימעדו ואנחנו לא נהיה שם? אנחנו נתחרט על זה מאוד. זאת תקופה מעניינת, כי אם ברייטון תנצח את כל המשחקים היא תעקוף אותנו בטבלה. הקבוצות דובקות אחרינו, נצטרך לשמור שהן ישארו מאחורינו".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
לא מוותר על המקום הרביעי. קלופ/GettyImages

צפו בהמנון באנפילד

עוד לפני שריקת הפתיחה, ובכל משחקי המחזור באנגליה, השמיעו את ההמנון הבריטי ברחבי האצטדיונים בממלכה כאות מחווה למלך צ'ארלס השלישי שהוכתר אתמול למלך החדש. במהלך שצפו מראש, זאת בעקבות סכסוך של שנים רבות, האוהדים באנפילד הביעו במחאה של שריקות בוז, שלטים נגד בית המלוכה וקריאות "ליברפול, ליברפול" בזמן ההמנון. מיד אחרי סיום ההמנון הקהל באצטדיון החל בשירת המנון הקבוצה "You'll Never Walk Alone" רועמת, בעיקר להשתיק את הקריאות של אוהדי ברנטפורד בעד בית המלוכה הבריטי.

קלופ הגן על הקהל של המועדון שלו: "דבר ראשון, זה יום שמח וגדול עבור כל המדינה. תודה לאל שיש לנו חופש ביטוי וחופש דעה. היה ברור שזה מה שיקרה עם הקהל. זה בסדר, לא קרה שום דבר פסול".

אוהדי ליברפול במחאה. GettyImages
"יש רק מלך אחד". אוהד ליברפול במחאה עם שלט של דלגליש/GettyImages

המשחקים שנותרו לליברפול עד תום העונה

לסטר - ליברפול
ליברפול - אסטון וילה
סאות'המפטון - ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully