וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה זעם על ארלינג הולאנד: "אתה היית צריך לבעוט!"

מנצ'סטר סיטי גברה על לידס וברחה בפסגה, אבל המנג'ר רתח על הנורבגי שלא בעט פנדל כדי לאפשר לגונדואן להשלים שלושער

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לידס 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי כבר מצאה את עצמה במרחק שמונה נקודות מארסנל במהלך העונה, אבל היום (שבת) כבר היא זו שמשאירה אבק לתותחנים. אחרי שניצחה 1:2 את לידס, היא הגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות והיא מאוד קרובה לזכייה באליפות שלישית ברציפות. כידוע, לארסנל שטרם שיחקה במסגרת המחזור ה-35 (תתארח מחר בניוקאסל) נותרו עוד ארבעה משחקים לשחק, אך כך גם לסיטי שעליה להשלים משחק חסר.

ארלינג הולאנד במחזור שעבר הבקיע את שערו ה-35 העונה בפרמיירליג, אבל היום רשם שלוש החמצות ענקיות. למרות שסיטי תתארח בסנטיאגו ברנבאו עוד שלושה ימים אצל ריאל מדריד במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, פפ גווארדיולה לא הוריד את הנכוכב הנורבגי לספסל - ורתח מזעם כאשר את כדור העונשין מ-11 מטר לקראת הסיום לקח אילקאי גונדואן שקיווה להשלים שלושער, אבל בעט לקורה. דקה אחר כך לידס צימקה ל-2:1, אבל לא הצליחה לחזור.

פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אי אפשר היה לפספס את זעמו. פפ גווארדיולה/רויטרס

מיד אחרי החמצת הפנדל ניתן היה לראות במהלך השידור את גווארדיולה מאבד את שלוותו וצורח לעבר הולאנד "אתה היית צריך לבעוט!". שניות ספורות אחר כך, המצלמות שוב הראו את כר הדשא ואת רודריגו מכניע את אדרסון ומצמק ל-2:1 לפני חמש הדקות האחרונות במשחק.

לאחר המשחק אמר על כך גווארדיולה: "אם אילקאי היה מבקיע והיה חוגג שלושער אז בסדר, הוא גם באמת בועט פנדלים מצוין, אבל המשחק לא היה גמור, הובלנו רק 0:2 ויש לנו בועט וזהו ארלינג הולאנד. ב-0:4 כשנותרו 10 דקות לסיום אני מבין, אבל ב-0:2? הולאנד הוא הבועט הכי טוב שלנו והוא היה צריך לקחת את זה, למרות שרצה לעזור לגונדואן להבקיע שלושר. אם אנחנו מובילים 0:1 או 0:2, רק הבועט הראשי צריך לבעוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully