וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית: מכבי תל אביב דרסה 69:104 את מונאקו

אחרי שתי תצוגות לא מספיק טובות, בחוץ ובבית, הצהובים התפוצצו על הצרפתים באחת התצוגות המרשימות העונה ביד אליהו. בראון (22 נק' ו-6 אס') ובולדווין (19 נק' ו-6 אס') הבריקו וכפו משחק חמישי על כל הקופה בשבוע הבא על בקרב על הפיינל פור

מכבי תל אביב לא התייאשה בקרב על הכרטיס לפיינל פור, והערב (חמישי) רשמה את אחד מהניצחונות המרשימים שלה העונה ביורוליג עם 69:104 על מונאקו במשחק מספר 4 בשלב בפלייאוף וכפתה משחק 5 בשבוע הבא (רביעי, 20:00).

כבר ברבע הראשון מייק ג'יימס (13 נק' ו-8 ריב') וחבריו השתלטו על העניינים בשלב מוקדם ועלו ליתרון שנשמר לאורכו. ג'ון דיברתולומאו (11 נק') ניסה להחזיר את הצהובים למשחק, אבל ג'רון בלוסומגיים (5 נק') העניק 17:24 בסיום הרבע. הרבע השני התחיל בהתפוצצות צהובה עם ריצת 0:20 מדהימה כשג'ייק כהן (8 נק') הוסיף שתי שלשות עד שאוקובו (8 נק') השתיק אחרי חמש דקות ללא סל של מונאקו, וריצה מנגד של 2:12 צמצמה ל-3 בלבד. בונזי קולסון (10 נק' ו-6 ריב') הוביל ריצת 0:8 אחרי פסק זמן ומכבי ירדה למחצית ביתרון 36:47.

גם בחצי השני הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז כשלאכס פויתרס (12 נק' ו-6 ריב') גם כן נכנס למשחק עם שליטה בצבע בהמשך ריצה יחד עם קולסון של 0:12 מהרבע השני. לורנזו בראון (22 נק' ו-6 אס') צלף מחוץ לקשת ביתרון שיא של 24 לזכות המארחת, מיד לאחר שסאשה אוברדוביץ' קיבל עבירה טכנית והורחק. ווייד בולדווין (19 נק' ו-6 אס') הבריק עם שלשה אדירה נוספת והוריד את מכבי לרבע האחרון ביתרון 53:79 חד צדדי. גם הרבע הרביעי היה בשליטה צהובה, כשקטש נתן דקות גם לרומן סורקין, רפי מנקו ויפתח זיו שזכו לרגעים אחרונים בהיכל במשחק הבית האחרון באירופה העונה של מכבי. בסיום, מכבי עם ניצחון ביתי עצום של 69:104 שקבע משחק חמישי על כל הקופה בשבוע הבא.


קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון (6 אס') 22, ווייד בולדווין (6 אס') 19, אלכס פויתרס (6 ריב') 12, ג'ון דיברתולומאו ודארן היליארד 11 כ"א, בונזי קולסון (6 ריב') 10, ג'ייק כהן 8, ג'רל מרטין (5 ריב') 4, רומן סורקין 3, ג'וש ניבו (6 ריב') ויפתח זיו 2 כ"א. רפי מנקו שותף ולא קלע.

קלעו למונאקו: מייק ג'יימס (8 ריב') 13, ג'ון בראון (5 ריב') 12, דומנטאס מוטיונאס 11, אלי אוקובו 8, אלפא דיאלו 7, דונטה הול 6, ג'רון בלוסומגיים 5, ג'ורדן לויד 4, יאקובה אווטארה 2, מת'יו סטרזל 1. צימ'ה מונק שותף ולא קלע.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
ההכרעה עוברת לצרפת. קולסון/דני מרון

עוד כדורסל

מהלך המשחק

רבע 1:

קטש פתח בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'רל מרטין, בונזי קולסון ואלכס פויתרס. ג'ון בראון התחיל עם הנקודות הראשונות במשחק, מרטין קלע לזכות הצהובים בפתיחה צמודה. בראון העלה את מונאקו ליתרון ראשון, בולדווין צימק וג'יימס הגדיל ל-5:8. דומנטאס מוטיונאס קבר שלשה גדולה, בולדווין ובראון הגיבו מהצד השני וקראו לפסק זמן צרפתי בפיגור 13:11. ג'יימס חדר בקלות עד הטבעת, ג'ון דיברתולומאו עם נקודות ראשונות מהקו וחדירה נוספת בצבע השווה ל-17:17. ג'רון בלוסומגיים עלה מהספסל וקלע 5 נקודות רצופות, בראון איבד כדור בהתקפה האחרונה ובלוסומגיים סגר את הרבע הראשון עם 17:24.

עוד בוואלה! ספורט

שברון הלב הצרפתי של מכבי תל אביב: ההיסטוריה מאיימת לחזור

לכתבה המלאה
לורנזו בראון, מכבי תל אביב. דני מרון
מרבים לאבד כדורים ולא מסתדרים מול ההתקפה הצרפתית. בראון/דני מרון

רבע 2:

בראון התעשת בפתיחת הרבע השני עם סל מחוץ לקשת, דיברתולומאו המשיך עם האחוזים הנהדרים מהקו והצהובים עלו ליתרון עם דאנק אדיר של בולדווין וריצת 0:14 שהרעידה את ההיכל עם עוד שלשה של ג'ייק כהן. הריצה בצהוב המשיכה עם עוד שלשה של בראון, כהן הוסיף אחת משלו והריצה גדלה ל-0:20 וקראה לפסק זמן נוסף של אוברדוביץ'. ג'יימס דייק מהקו והשיג נקודות ראשונות של מונאקו ברבע השני. אוקובו השיג נקודות ראשונות עם שלשה גדולה והצרפתים צמצמו ל-39:33. אוקובו המשיך ביכולת הטובה מחוץ לקשת, וריצת 2:12 של מונאקו צמצמה ל-3 בלבד ופסק זמן של קטש. קולסון וניבו חזרו טוב עם ריצת 0:6 שהגדילו מחדש את היתרון הצהוב ל-36:47 במחצית.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
רבע שני עצום של הצהובים. בולדווין/דני מרון

רבע 3:

קולסון פתח את החצי השני עם נקודות מתחת לטבעת ודאנק אדיר ביתרון שיא של 15 הפרש והמשך ריצת 0:12 מהרבע השני. אלפא דיאלו צימק עם סל ועבירה ל-51:40, בולדווין דייק מהעונשין וצלף מהשלו בדרך ליתרון 16. פויתרס הוסיף בצבע, בראון עצר דהירה צהובה ובולדווין עם ערב קליעה נהדר קרא לפסק זמן צרפתי ביתרון 44:60 של מכבי. פויתרס המשיך לבלוט מתחת לסל, ג'יימס קלע מהקו ומרטין עצר את הריצה הצרפתית עם הטבעה, שתיים וחצי דקות לסוף הרבע. אוברדוביץ' קיבל עבירה טכנית, המשיך להתווכח והורחק מהמשחק פחות מדקה לסיום הרבע, כשדיברתולומאו נשלח לקו והמשיך להגדיל את ההפרש הביתי. שלשה של בולדווין קבעה 53:79 עצום למכבי לקראת הרבע האחרון.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הצגה ביד אליהו. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

רבע 4:

דארן היליארד פתח עם נקודות ראשונות הערב את הרבע הרביעי, בראון המשיך לבלוט בצבע וההתקפה הצרפתית המשיכה להיות מתוסכלת. ג'יימס טייל עד הטבעת והקטין את ההפרש, בראון הגיב עם שלשה נוספת וסורקין עם נקודות ראשונות במשחק קלע מהקו. היליארד קבר שלשה, סורקין הוסיף לייאפ יפה והצהובים חצו את הפרש ה-30 נקודות. נקודות של יפתח זיו חצו את רף 100 הנקודות והתצוגה המדהימה המשיכה עד ניצחון אדיר של 69:104 ומשחק מספר 5 שייערך בשבוע הבא במונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully