וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווינר של היורוליג עשה זאת שוב: "גרמתי לאוהדים לשבור את הטלוויזיה"

קוסטאס סלוקאס שוב קלע סל ניצחון ענק וקירב את אולימפיאקוס לפיינל פור, טייריס רייס ואלייז'ה בריאנט היללו: "תמיד אפשר לסמוך עליו במאני טיים"

פלייאוף היורוליג ממשיך לספק דרמות, משחקים צמודים ובעיקר ניצחונות חוץ - למרות אווירה ביתית מחשמלת בכל האולמות. אמש (רביעי) הגיע עוד אחד כזה, כשאולימפיאקוס גברה 71:72 על פנרבחצ'ה באיסטנבול ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה.

על סל הניצחון העצום היה חתום הווינר הגדול של הכדורסל האירופי ושל היורוליג בשנים האחרונות, קוסטאס סלוקאס. הרכז הוותיק שכבר קלע אינספור סלים מכריעים בקריירה, צלף שלשה בלתי אפשרית על הבאזר והשאיר את קבוצתו לשעבר המומה וכואבת, לאחר שכבר הרגישה את הניצחון ואת הפיינל פור מתקרבים. סלוקאס רחוק מלהציג את עונת השיא שלו בקריירה וגם במשחק הראשון בסדרה הוא התקשה מאוד, אבל אתמול ברגע האמת הוא הופיע בגדול, כמו שהוא יודע. הוא צלף 25 נקודות, הוסיף 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, והיה חתום כאמור על אחד מסלי העונה, אם לא סל העונה.

"אני לא יודע אם זה הסל הכי גדול בקריירה שלי, אבל זו בהחלט הייתה קליעה גדולה וחשובה. אני מניח שגרמתי לכמה אוהדי אולימפיאקוס לשבור את הטלוויזיה בבית", אמר סלוקאס בסיום. "לא אכפת לי שסל הניצחון הזה היה על חשבון פנרבחצ'ה בה שיחקתי בעבר. היו לי שם ימים יפים, אבל עכשיו אני שחקן אולימפיאקוס, ואני רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. זה היה משחק שאין ממנו מחר".

סלוקאס כבר קלע סל ניצחון ענק באיסטנבול בעבר

בין המברכים את סלוקאס היו גם טייריס רייס ואלייז'ה בריאנט, שחקני מכבי תל אביב לשעבר. "אם אתה זקוק לסל גדול, סלוקאס הוא שחקן שתמיד אפשר לסמוך עליו", צייץ רייס. "סלוקאס הוא פשוט עצמו, אני מניח", הוסיף בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully