וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד על ה-MVP: "החיים שלי הם כמו סרט. משחק 2? אני מרגיש טוב"

סנטר הסיקסרס צפוי לחזור הלילה מול בוסטון והתייחס לפרס האישי: "הסיכוי שמישהו עם סיפור כמו שלי יזכה? קטן מאפס. באתי לארצות הברית בשביל תואר ומציאת עבודה, לא חשבתי שהכדורסל יוביל אותי לאנשהו"

ג'ואל אמביד מתבשר שנבחר ל-MVP/מתוך עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס

אחרי שנתיים רצופות בהן ראה את ניקולה יוקיץ' גובר עליו בקרב הסנטרים בדרך לתואר ה-MVP, ג'ואל אמביד חגג הלילה (בין שלישי לרביעי) זכייה ראשונה בתואר השחקן המצטיין של העונה הסדירה ב-NBA. הסנטר של הסיקסרס נהנה מיישורת אחרונה מצוינת לעונה כדי לזכות בתואר, ועוד בפער משמעותי מהסרבי של דנבר.

שחקנה של פילדלפיה נעדר מהמשחק הראשון בסדרה מול בוסטון, אך לשמחתו ג'יימס הארדן גנב את יתרון הביתיות עם הצגה של 45 נקודות ושלשת ניצחון. בארצות הברית דווח כי ה-MVP אכן אמור לשוב לפרקט כבר הלילה, ובמסיבת העיתונאים שנערכה היום בעקבות הזכייה בתואר האישי הוא התייחס לאפשרות שיחזור למשחק מספר 2 מול הסלטיקס: "אני רוצה לשחק ויש סיכוי שאקבל את האור הירוק, אני מרגיש די טוב".

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הסנטר כאמור דיבר גם על הזכייה הראשונה שלו ב-MVP: "חלמתי על זה ותמיד ריצית את זה. זה מרגיש טוב, זו הייתה מטרה שלי כשהתחלתי לשחק כדורסל. יש עוד מטרות אבל זה צעד בדרך למה שאני רוצה לעשות - לזכות באליפויות".

על המסע המדהים שעבר מאפריקה לטופ של הכדורסל העומלי אמר: "החיים שלי הם סרט. התחלתי לשחק בגיל 15 וכשבאתי לארצות הברית רק רציתי להשיג תואר ולמצוא עבודה, לא חשבתי שהכדורסל יוביל אותי לשום מקום. איבדתי את אח שלי וכמעט פרשתי, לא רציתי לחזור לשחק כי חשבתי שזו אשמתי שעזבתי את המשפחה בקמרון. הרגשתי שהייתי צריך להיות שם כדי לעשות משהו".

"היו תקופות שחורות, פספסתי שנתיים בגלל פציעה", המשיך אמביד, "אני שמח שעברתי את זה. אני יושב כאן מולכם אחרי שהשגתי משהו שהרבה אנשים לא זוכים לו. תמיד הרגשתי שאני מודל לחיקוי, במיוחד לקמרונים ואפריקאים. הם מסתכלים ואומרים 'עשית את זה'. הסיכוי שמישהו עם סיפור כמו שלי יזכה ב-MVP הוא מתחת לאפס. אין לנו הרבה הזדמנויות באפריקה. הלא סביר הוא לא בלתי אפשרי, אפשר להשיג כל דר כל עוד אתה מאמין בזה ועובד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully