וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב מוחץ: ג'ואל אמביד נבחר ל-MVP לראשונה בקריירה

מלך הסלים של העונה הסדירה קיבל 73 קולות לעומת 15 בלבד של ניקולה יוקיץ', שפינה את הבמה אחרי שתי זכיות רצופות. יאניס שלישי

ג'ואל אמביד מתבשר שנבחר ל-MVP/מתוך עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס

אחרי מירוץ צמוד במיוחד, הוכתר הלילה (בין שלישי לרביעי) ג'ואל אמביד ל-MVP של עונת 2022/23 ב-NBA. למשך שלבים ארוכים מאוד של העונה הסדירה נראה היה שניקולה יוקיץ' יזכה בפרס בפעם השלישית ברציפות, אולם כוכב פילדלפיה סיים את העונה בצורה נהדרת, דעת הקהל השתנתה והקמרוני הוכתר לראשונה בקריירה, לאחר שסיים אשתקד שני במירוץ.

אמביד ניצח ברוב מוחץ, אחרי שקיבל את מרבית הקולות בפאנל הפרשנים והעיתונאים שהכריע את זהות הזוכה. אמביד קיבל 73 קולות למקום הראשון, בעוד יוקיץ' קיבל 15 בלבד. יאניס אנטטוקומפו שסיים שלישי במירוץ, קיבל 12 קולות למקום הראשון.

כך נראה פילוח ההצבעות

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Mitchell Leff, GettyImages
זה היה צמוד. אמביד/GettyImages, Mitchell Leff

"איך זה מרגיש? אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל", אמר אמביד הנרגש, שהתבשר על הזכייה כשהוא לצד חבריו לקבוצה, שפרגנו והחמיאו לו. "חיכיתי לזה המון זמן ועבדתי קשה מאוד לאורך הדרך. עברתי הרבה, ואני לא מתכוון רק לעניינים שקשורים לכדורסל...זה תחושה טובה מאוד, זה מדהים".

אמביד סיפק את עונתו הטובה בקריירה - 33.1 נקודות (54.8 אחוז מהשדה, 85 אחוז מהעונשין), 10.2 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים ו-1.7 חסימות למשחק עבור הסיקסרס. הוא הוליך את הליגה בנקודות למשחק, תוך שהוא מקדים במעט את לוקה דונצ'יץ' (32.4 לערב) ודמיאן לילארד (32.2).

יוקיץ' התברג במקום השני, אחרי עונה סדירה מרשימה לא פחות של 24.5 נקודות (63 אחוז מהשדה, 82 אחוז מהעונשין), 11.8 ריבאונדים ו-9.8 אסיסטים למשחק. למקום השלישי הגיע יאניס אנטטוקומפו, אחרי שסיפק 31.1 נקודות (55 אחוז מהשדה, 64 אחוז מהעונשין), 11.8 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים לערב בעונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully