וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי "נגעל" מחבריו, ויזם את הרגע ש"שינה הכל": מאחורי הקלעים על הדרמה בווריירס

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 10:38

הזעם על השאננות במשחק 6, המסרון מדריימונד באמצע הלילה, והנאום הלא שגרתי שנשא עם מסר תוקפני לשחקנים הלא מחויבים, שהפך אותו ל"אגדה". בארה"ב מספרים שלפני ההצגה על המגרש, סטף קרי נתן הצגה גם בחדר ההלבשה

סטיב קר מברך בחדר ההלבשה את סטפן קרי ושחקני גולדן סטייט ווריירס אחרי הניצחון במשחק 7 על סקרמנטו/טוויטר, warriors

"תודה לאל שאנחנו יכולים עכשיו לחשוב על הסדרה מול הלייקרס, כי 36 השעות האחרונות היו די מטרידות", הודה סטפן קרי אחרי 50 הנקודות שלו במהלך הניצחון של גולדן סטייט על סקרמנטו במשחק 7, ואכן, בארה"ב חושפים שהרוחות בווריירס סערו אחרי ההפסד הביתי של הקבוצה במשחק הקודם. כידוע, גולדן סטייט ניצחה בחוץ במשחק 5, יכלה להבטיח העפלה לשלב הבא, אבל נכנעה בבית במשחק 6, ואיפשרה לסקרמנטו לנצח בצורה מרשימה ולהעביר אליהם הביתה את ההכרעה.

על פי כתבה ב"אתלטיק" שמנתחת את מה שעבר על האלופה, "קרי היה מאוד כעוס אחרי ההפסד במשחק 6 שלהם ביום שישי בערב, כשהקבוצה שלו והחברים שלו בזבזו את ההזדמנות ובמקום זה הגיעו לקרב המכריע אחרי הפסד חסר רוח בצ'ייס סנטר... הוא כל כך נגעל מאיך שהם שיחקו, כל כך מאוכזב מהרוח שלהם, מזה שהם אפשרו לשאננות לחלחל פנימה... קרי לא הצליח לישון.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, לצד דריימונד גרין. Ezra Shaw, GettyImages
נתן לו להשתלט על האירוע. דריימונד וסטף/GettyImages, Ezra Shaw

"כשהוא ויתר על הניסיון לישון, והתעורר עוד לפני שהשמש זרחה, הוא בדק את הטלפון שלו וראה הודעת טקסט ב-3:45 לפנות בוקר. מסתבר שגם דריימונד גרין לא הצליח לישון. הם החליפו הודעות על תחושת המבוכה שלהם, איך מאליק מונק כינה אותם זקנים, על הריכוז הקלוקל שהם חוו מהסגל שלהם. גרין היה מוכן לדבר עם השחקנים, לנסות לעורר את החבורה. אבל לקרי נמאס עד כדי שאמר לגרין, 'תן לי הפעם לטפל בזה'. זה כל מה שגרין היה צריך לשמוע.

"לפני תחילת האימון הטקטי והעבודה עם הסרטונים בשבת, קרי נעמד מול הקבוצה. בחלל בעל קירות הזכוכית בקומה התשיעית של צ'ייס סנטר, המשקיף על המפרץ, הוא קיבל את תשומת הלב הבלתי מעורערת של חבריו. 'אתם יודעים שאני לא מדבר הרבה', אמר קרי לשחקנים, 'אבל יש לי מה לומר'. הנאומים שלו נדירים. שיחות העידוד שלו הן בעיקר אחד על אחד. חברי הסגל רואים בזה דבר נדיר, לכן כשהוא כן מדבר, כולם מקשיבים.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
אהוב, מוערך, כשהוא מדבר כולם מקשיבים. סטף/GettyImages, Ezra Shaw

"הנאום הזה יהפוך לחלק מהאגדה שלו. ההקדמה לשלמות. למרות שהוא אחד מהחבר'ה, לקרי עדיין יש הילה בחדר ההלבשה של הווריירס. הם רואים את הענווה שלו, את האופי השמח שלו ואת הנגישות שלו. אבל הם יודעים מי הוא, עם מי יש להם לשחק. הכבוד שלו בלתי ניתן לערעור. הם מזהים אגדה בקרבם.

"הוא הבחור הזה," אמר גארי פייטון ה-II לאחר המשחק. "אז כשהוא מדבר, כדאי שכולם יקשיבו. כי מספר 30 בדרך כלל שקט ונותן למשחק שלו לדבר בעד עצמו. אבל הוא היה צריך להגיד את מה שיש לו להגיד, כי הוא ידע איזה סוג של אווירה הייתה... ואני לא חושב שהוא רצה לוותר על זה. אז הוא הוביל ואנחנו הלכנו אחריו".

לפי מספר מקורות בפגישה הפנימית של השחקנים, קרי אמר לחבריו לסגל שהוא מאמין בהם, שיש להם מספיק כדי לנצח. הוא ביקש את אמונם, ובתמורה הוא הבטיח להם שהוא יוכל לספק ניצחון אם כולם יהיו בפנים. הוא הפציר בהם לשים את כל הרגשות בצד. על פי מקורות בחדר ההלבשה, הורגש שהדברים הופנו לג'ורדן פול, ג'ונתן קומינגה ושחקנים אחרים שאולי לא היו מאושרים בגלל דקות משחק מועטות או תפקיד שקיבלו. אבל סטף ביקש מהם להתמסר למשימה המאוחדת.

"הוא הבהיר שכל מי שרוצה להישאר מכונס ברגשות שלו, עדיף שיישאר בבית. כל מי שהיה מוכן לחופשה, עדיף שלא יעלה על האוטובוס לסקרמנטו. אבל כל מי שכן עלה לאוטובוס, קרי לקח את זה כחתימת אישור, הסכם מחייב על כך שאתה על הסירה עם כולם. ואם הם יעשו את זה, אם הם יעלו לאוטובוס, הוא הבטיח שהוא יספק את הסחורה. עם המשחק שלו, האמונה שלו והסולידריות שלהם - הם ינצחו.

"אתה במקום הזה שבו אתה הולך להתקפל או שאתה הולך להתרומם", אמר גרין, כשנזכר בהתרגשות בנאום של סטף. "ברגע שהוא עשה את זה, אין לך ברירה אלא להתרומם. הוא נעול את כולם. 'אם אתה עולה על האוטובוס הזה, אתה מתחייב לסגל הזה. לא משנה אם אתה משחק אפס דקות או 40 דקות. אתה מתחייב לעשות כל מה שצריך. תכינו את הנפש והגוף שלכם להזדמנות הזו שיש לנו. התביישנו אתמול בלילה, ואף פעם לא יצאנו ככה". לדברי גרין, "כשאתה במצביים נדירים, שחקנים נדירים עושים דברים נדירים".

חבריו כינו את זה כ"נאום הכי גדול בקריירה שלו". על פי אנדרו וויגינס, "זה עשה לי צמרמורת. הוא פשוט שונה, מספר 30". לדברי ג'ורדן פול, "יש לו יכולות מנטליות כמו של כל אחד מהגדולים האחרים. מנטליות ממבה. יש לו את זה. זה מה שעושה אותו כל כך מיוחד. אולי הגישה שלו קצת שונה מהחבר'ה האחרים, אבל אנחנו יודעים שהוא רוצח. כולם בעולם יודעים שהוא רוצח".

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully