וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר על ההצגה של סטפן קרי: "ככה הרגשתי בימים של מייקל ג'ורדן"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 8:17

כוכב גולדן סטייט קיבע את מעמדו כאחד הגדולים בהיסטוריה עם 50 נקודות במשחק 7 מול סקרמנטו, תומפסון: "כשהוא בזון כזה, פשוט צריך לזוז מהדרך שלו". קרי: "הרבה רצו לראות אותנו נופלים". וגם: המספרים מהערב ההיסטורי של הכוכב

סטיב קר מברך בחדר ההלבשה את סטפן קרי ושחקני גולדן סטייט ווריירס אחרי הניצחון במשחק 7 על סקרמנטו/טוויטר, warriors

גולדן סטייט חוותה עונה סדירה די בינונית בעיקר בגלל מאזן חוץ עגום במיוחד. אמש היא התייצבה למשחק מספר 7 אצל סקרמנטו כשסטף קרי מוליך אותה במו ידיו לחצי גמר המערב עם 100:120 ענק במשחק שבו הוא קולע 50 נקודות באחוזים מדהימים (20 מ-38). קרי, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, הפך לשחקן הווריירס הראשון שקולע מעל 40 נקודות במשחק מספר 7 בפלייאוף וב-NBA הצדיעו לשחקן הזה, שסבל מפציעות בעונה הסדירה ואמש הוכיח, למי ששכח, מאיזה חומר הוא עשוי.

"יש סיבה לכך שהוא נבחר פעמיים ל-MVP וגם היה ה-MVP של הגמר. הוא דוחף את עצמו לשיא ברגעים כאלו", פרגן לקרי קליי תומפסון, "כשהוא בזון כזה, אתה רוצה רק לתת לו את הכדור ולזוז מהדרך שלו. זה משחק מספר 7 שתמיד אזכור כמשחק של סטף קרי".

הכוכבים הגדולים מפרגנים

סטפן קרי גולדן סטייט. רויטרס
אחד המשחקים הגדולים בקריירה של אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה. קרי צוהל/רויטרס

זה היה משחק מספר 7 החמישי שהשושלת הזו של הווריירס משחקת בעשור האחרון והיו גם לא מעט אכזבות כמו ההפסד לקליפרס בסיבוב הראשון ב-2014 וכמובן איבוד יתרון 1:3 בגמר ב-2016 נגד קליבלנד של לברון וקיירי. "המשחקים האלו תמיד נכנסים לזיכרון שלך בגלל האווירה. יש פרפרים והרבה עצבים", אמר סטף קרי חתן השמחה, "ברגע שהכדור נופל, צריך פשוט לשחק כדורסל".

"לראות את סטף קרי במשחק שכזה, זה בלתי נשכח", פרגן דריימונד גרין, "אלו מסוג הרגעים שצריך להעריך אותם כאוהד כדורסל. אבל כחבר שלו לקבוצה, זה שחקן שאתה רוצה לצאת איתו למלחמה. הוא לא מותיר שום ספק בך".

עד כמה קרי היה דומיננטי במשחק הזה? הוא היה חתום על 66 נקודות של גולדן סטייט (סלים ואסיסטים) ו-38 הזריקות שלו היו שיא עבורו למשחק NBA. הוא גם שבר שיא קריירה עם 22 נקודות בצבע. גדולתו של קרי בלטה על רקע החולשה היחסית של חבריו לקבוצה, כולל קליי תומפסון חברו לאליפויות שנקלע למשחק בלהות עם 1 מ-10 מהשדה, כשג'ורדן פול קולע 5 נקודות בלבד במחצית הראשונה.

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
בקרוב הוא נגד לברון. סטף קרי/GettyImages, Ezra Shaw

קרי קלע 30 נקודות רק במחצית השנייה, הכי הרבה ששחקן קולע במחצית השנייה במשחק 7 מאז עונת 1996/7. "זה סטף קרי. הוא כל כך טוב, הגישה שלו למשחקים הלו פשוט מדהימה", פרגן מאמנו סטיב קר, "הוא זרק 18 שלשות והיה לו איבוד אחד. "כולם רצו לראות אותנו נופלים", הוסיף קרי בעצמו, "זה מה שהרגשנו מסביב. אנחנו אוהבים להוכיח להרבה אנשים שהם טעו. זה היה חלק מהווייב שלנו".

מאמן הווריירס סטיב קר שוב שווה את קרי למייקל ג'ורדן, ששיחק לצד קר בשיקגו הגדולה. "סטף לא מפתיע אותי", אמר המאמן הגאה, "אנחנו לוקחים אותו כמובן מאליו, כי הוא אדיר, לילה אחרי לילה, ואנחנו רואים את זה כבר עשר שנים, אבל חייבים להזכיר לעצמנו את התמונה הגדולה: זה אחד השחקנים הגדולים בהיטוריה של המשחק. אבל ככה הרגשתי בימים שלי כשחקן עם מייקל ג'ורדן. היית רואה את זה לילה אחרי משחק ולוקח את זה כמובן מאליו. וזה מה שקורה עם סטף. כשהוא מתעלה על עצמו שוב, ושוב, ושוב. עם הנחישות, והעבודה הקשה שמתלווה לזה, זה פשוט דבר נהדר לצפות בו".

אחרי המשחק, בחדר ההלבשה, קר פנה לקרי באסיפת שחקנים ואמר לו: "חבר'ה, אתם עושים את זה כבר המון זמן. לסטף היו 50 נקודות במשחק 7. כמה אנשים עשו דבר כזה?". השחקנים צעקו בתגובה: "אפס. אפס. אפס", והחלו למחוא כפיים. "בגלל זה אתם אלופים", אמר להם קר, "והלילה זאת הייתה דוגמה שהמחישה למה אתם קבוצה של אלופים".

כעת, סטף קרי וחבריו יעמדו למבחן מרתק אפילו יותר נגד הלייקרס, אך הפעם עם יתרון ביתיות ואם הם ייגררו למשחק 7 מול לברון וחבריו, זה יהיה בצ'ייס סנטר. מי מהשניים האלו יקבע את מעמדו ויגיע לגמר? יהיה מרתק, זה בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully