וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יתכן מאוד שזה יהיה המשחק האחרון של דריימונד גרין בגולדן סטייט"

הפורוורד עשוי לחזור לחמישייה במשחק 7 (22:30) ויעמוד למבחן רגע לפני שחוזהו מסתיים. הווריירס משוועים לתרומה מהצעירים: "מאמינים בג'ורדן פול"

ג'ימי באטלר חוגג את ההעפלה של מיאמי היט לחצי גמר המזרח/מתוך האתר הרשמי של מיאמי

כמעט 7 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שגולדן סטייט השתתפה במשחק 7. הערב (ראשון, 22:30) גיבורי השושלת יעמדו בפני מבחן אופי נוסף, ואולי אחרון של כוכבי האליפויות יחדיו. ניצחון בסקרמנטו יקבע דייט נוסף עם לברון ג'יימס - האיש שניצח אותם במשחק 7 האחרון בו שיחקו בגמר 2016. הפסד והדחה בסיבוב הראשון עשוי להאיץ תהליך של בנייה מחדש של הווריירס כולל פרידה ממי שהיה הלב הפועם של הקבוצה בשנים הגדולות, דריימונד גרין.

גרין מסיים חוזה בתום העונה, ולמרות שלפי הדיווחים האחרונים הווריירס מתכוונים לממש את האופציה להשאיר אותו, זה עדיין רחוק מלהיות ודאי. למעשה, על פי "האתלטיק", "המשחק הערב בהחלט עשוי להיות המשחק האחרון של דריימונד גרין בקבוצה". גרין היה מעורב בשנה האחרונה במספר תקריות על ומחוץ למגרש, כולל הרחקה ממשחק 3 מול סקרמנטו אחרי בעיטה בדומנטאס סאבוניס, והווריירס שוקלים את עתידו.

ב"אתלטיק" טוענים שגרין עשוי לחזור לחמישייה הערב, אחרי שבשני המשחקים התנדב לעלות מהספסל כדי לא להפר את האיזון שנוצר בקבוצה בזמן שהיה מושעה. אם הוא יחזור לחמישייה, ג'ורדן פול שמאכזב מאוד בסדרה עד כה עשוי לרדת לספסל.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Loren Elliott, GettyImages
משחק גורלי. דריימונד/GettyImages, Loren Elliott

פול היה חלש במיוחד בהפסד במשחק 6, כשסיים עם 7 נקודות ו-2 מ-11 בלבד מהשדה. בששת המשחקים עד כה בסדרה הוא מעמיד את ממוצע הנקודות (12.7), אחוזי השדה (33.8%) ואחוזי השלשות (24.1%) הנמוכים בקריירה בפלייאוף. הכוכבים הוותיקים של גולדן סטייט משוועים לסיוע מאחד השחקנים היותר צעירים בקבוצה, ומנסים להחדיר ביטחון בפול המתוסכל.

"אני פשוט מאמין בו. אני יודע שהוא יבוא עם האנרגיה הנכונה למשחק הזה", אמר אתמול סטף קרי, וקליי תמפסון הוסיף: "כולנו היינו שם מתישהו בקריירה. גם לי היו תקופות איומות בפלייאוף, גם אני נקלעתי למשבר קליעה ברגעים חשובים. ג'ורדן רק בן 23, והוא חייב לשמור על ביטחון גבוה. הוא שחקן נהדר שהיה בורג חשוב מאוד באליפות בעונה שעברה. אנחנו רוצים לעשות את זה שוב, ויודעים שהוא מסוגל לחזור לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully