וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו חגגה "ניצחון באווירה עוינת": "מכבי ת"א היתה לחוצה מאיתנו"

סשה אוברדוביץ' ושחקניו רחוקים 40 דקות מהעפלה ראשונה בתולדותיהם לפיינל פור: "במשחק הראשון היינו קצת בהלם. לא קרסנו תחת האווירה שהיתה פה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

מונאקו רחוקה 40 דקות בלבד מפיינל פור ראשון בתולדותיה. הצרפתים ניצחו הערב (שלישי) 78:83 את מכבי תל אביב ביד אליהו, עלו ל-1:2 ויוכלו לסגור עניין עם ניצחון נוסף ביום חמישי.

בחשבון הטוויטר של מונאקו התלהבו מ"ניצחון באווירה עוינת"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"התחלנו טוב והרגשנו יותר נוח מפוזשן לפוזשן", סיכם המאמן סשה אוברדוביץ'. "כל מי ששיחק היה חשוב עבורנו. זה טוב לראות, כמאמן, ולא קרסנו תחת האווירה שהיתה פה. שמרנו על ריכוז. מייק ג'יימס היה נהדר בהגנה, בעיקר בסיום, ולא רק הוא. היינו קשוחים. במשחק הראשון היינו קצת בהלם, אבל עכשיו אנחנו יותר מוכנים. אני מאמין באופי של הקבוצה שלי, בכימיה הקבוצתית שיצרנו מתחילת העונה וזה הפרס שלנו".

אוברדוביץ' הוסיף ואמר: "גם בעונה הסדירה שיחקנו פה טוב, הובלנו 18-19 הפרש במחצית הראשונה, ואז הפסקנו לשחק. זה לא אומר כלום. המשחקים האלה הרבה יותר לחוצים, וצריך להיות רגועים וסבלניים. שתי הקבוצות היו קצת לחוצות, אני חושב שמכבי היתה קצת יותר לחוצה ואנחנו היינו קצת יותר מרוכזים. צריך להמשיך ככה ולשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר, כדי להיות מוכנים למשחק הבא. אני מצפה שמכבי תהיה מאוד חזקה ואגרסיבית ביום חמישי".

על קבלת הפנים שחיכתה לקבוצתו מצד האוהדים הצהובים אמר אוברדוביץ': "מכבי זה מוסד. עם האוהדים הללו, עם האווירה הזאת, היא חלק מההיסטוריה של הענף וצריך לכבד את היריבה הזו ואת האוהדים הללו. הם חבר'ה אמוציונליים, אני יכול להבין את זה כי אני מגיע ממדינה אמוציונלית. זה די דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully