וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בפיינל פור, שלשת ניצחון מדהימה לסלוקאס על פנרבחצ'ה

הקטלאנים ניצחו 66:77 אצל ז'לגיריס ויחזרו לקובנה. היווני קבע 71:72 מול האקסית על הבאזר והעלה את אולימפיאקוס ל-1:2

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק 3/מתוך האתר הרשמי של מונאקו

סדרות רבע גמר היורוליג נמשכות הערב (רביעי) וכבר קיבלנו את העולה הראשונה לפיינל פור: ברצלונה ניצחה בחוץ את ז'לגיריס קובנה והשלימה 0:3 בסדרה, שמבטיח כי היא תחזור לעיר הליטאית שתארח את משחקי חצי הגמר והגמר. במשחק השני קיבלנו סיומת מטורפת, כאשר שלשה על הבאזר החזירה לאולימפיאקוס את יתרון הביתיות בסדרה מול פנרבחצ'ה.

מייק טובי, ברצלונה. Roberto Finizio, GettyImages
ברצלונה תחזור לקובנה בעוד כשבועיים. מייק טובי/GettyImages, Roberto Finizio

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 77:66

בשבועות שקדמו לתחילת הפלייאוף סומנה ברצלונה כקבוצה הלחוצה ביותר, כולל דיווחים שטענו כי שארונאס יאסיקביצ'יוס יפוטר ממשרת המאמן אם לא יזכה ביורוליג העונה. אז גביע עדיין אין לקטלאנים, אבל אפשר להכריז שהניצחון שלהם ברבע הגמר הוא המשכנע ביותר מבין כל הסדרות. ברצלונה הדיחה את הקבוצה שחלמה לשחק בפיינל פור לעיני הקהל הביתי, ובעוד כשבועיים תשוב לז'לגיריו ארנה כדי לשחק בחצי הגמר מול המנצחת בסדרה בין פרטיזן לריאל מדריד.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, ברצלונה ניצחה 22:32 ברבע השלישי ופתחה בו פער של 16 נקודות, שהיה גדול מדי למחיקה עבור הליטאים. שאראס גבר על קבוצתו הקודמת ורחוק שני ניצחונות מהשגת התואר בו זכה ארבע פעמים כשחקן. צמד הצ'כים של הבלאוגרנה, תומאש סטוראנסקי ויאן וסלי, הובילו את הקלעים עם 14 נקודות כל אחד. מייק טובי הוסיף 13 והרכז הליטאי רוקאס יוקובאיטיס תרם 11 מול האקסית. אדגראס אולנובאס בלט בשורות ז'לגיריס עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, לאורינס בירוטיס קלע 12.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קוסטאס סלוקאס, אולימפיאקוס. Ion Alcoba, GettyImages
שלשת ניצחון מדהימה. קוסטאס סלוקאס/GettyImages, Ion Alcoba

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 72:71

על זה חלמו באולימפיאקוס כשהחזירו את קוסטאס סלוקאס לפני שנתיים. האדומים-לבנים נטלו בחזרה את יתרון הביתיות שאבד להם בעקבות הפסד במשחק השני, ויוכלו להכריע את הסדרה בהיכל השלום והאחווה בשבוע הבא גם אם לא ינצחו ביום שישי הזה. פנרבחצ'ה שוב חסרה את סקוטי ווילבקין ושמטה יתרון מוקדם של 11 נקודות, אבל הכל התנקז לשניות הסיום. כשנותרו 3.9 כאלה, מרקו גודוריץ' הקפיץ את קוסטאס פאפאניקולאו וקלע מחצי מרחק סל מאני טיים עצום שהעלה את הצהובים-כחולים ל-69:71. אבל אז הגיע סלוקאס: מול קבוצתו לשעבר, הרכז המנוסה קיבל את הכדור מהוצאת החוץ אחרי פסק זמן, העביר מאחורי הגב כדי להשתחרר מדיישון פייר, וצלף שלשה עם הלוח בנפילה שמאלה. אם הטורקים לא יצליחו להפוך את הסדרה, הסל הזה ייזכר כאחד הגדולים בהיסטוריה של אולימפיאקוס.

זו הייתה הנקודה ה-25 של סלוקאס, במשחק פשוט כביר שלו, בו הוסיף גם 6 אסיסטים. סשה וזנקוב סייע לו עם 17 נוספות. בצד השני בלט אקס מכבי תל אביב טיילר דורסי, עם 21 נקודות. טוניה ג'קירי הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully