וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "צריך יותר שקט. יש שחקנים שלא נכנסו לסדרה כמו שצריך"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד הכואב למונאקו: "צריך להשתמש בנשק הכי חזק שלנו - הביחד והאופי שלנו. יהיה מאמץ גדול בחמישי"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה עם המון ביטחון הערב (שלישי) למשחק מספר 3 בפלייאוף היורוליג מול מונאקו. עם 1:1 בסדרה אחרי הפסד מאכזב במשחק החוץ השני, הצהובים לא הצליחו להוביל פעם אחת הערב, החטיאו יותר מדי מחוץ לקשת ורשמו הפסד בית 83:78 לצרפתים שעלו ליתרון 1:2 בסדרה. בחמישי (21:05), מונאקו תוכל להבטיח עלייה לפיינל פור, מכבי תחפש להשוות ולכפות משחק מספר 5 בחוץ בשבוע הבא.

עודד קטש אמר אחרי ההפסד המאכזב: "עשינו מאמץ אדיר לחזור. כל פעם פספסנו איזה סל או שלשה. ידענו שלא יהיה פשוט. בפלייאוף כמו פלייאוף זה לא פשוט. לא נכנסנו טוב למשחק התקפית. במשחקים כאלה צריך לעשות כמה שיותר את הדברים פשוטים. עם כל הכאב, יש משחק בחמישי. נעשה הכל לעלות לפלייאוף, זה לא יהיה קל".

על הירידה ביכולת במשחק השלישי ועם הפנים לקראת חמישי אמר המאמן: "אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד אתלטית, עם שומרים טובים ושלושה גארדים נהדרים. הם עושים כמה דברים ממש ממש טוב, לא סתם הם ב-4 הראשונות כל השנה. נענשנו מהם היום. חבל שלא נכנסנו טוב בחצי הראשון, מצאנו את האנרגיות בחצי הראשון. זה יהיה מאמץ לא פשוט. צריך לחשוב ממשחק למשחק, להרים את הראש. הקהל נתן הצגה מהרגע שנכנסנו. התסכול הכי גדול שלנו זה בגלל הקהל, רצינו לשמח הרבה אנשים. נקווה להחזיר את הגאווה בחמישי".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
מתוסכל. קטש/דני מרון

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הפסידה 83:78 למונאקו ונקלעה לפיגור 2:1 בסדרת רבע הגמר

לכתבה המלאה

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המפסיד: "ידענו לפני המשחק שזה לא יהיה קל, ידענו שנצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח. התקשינו בהתקפה, לא הצלחנו להיכנס לקצב. במחצית השנייה נלחמנו, חזרנו, אבל בכל פעם הם קלעו זריקות גדולות. היתה אווירה אדירה וזו הסיבה שאנחנו מאוד מאוכזבים, רצינו לשמח את הקהל. אני מקווה שנעשה את זה ביום חמישי. מונאקו מאוד אגרסיבית, יש להם שומרים ברמה מאוד גבוהה והיא קצת מקשה עלינו. לכן צריך להיות קצת יותר ממוקדים וקצת יותר שקטים. לא במקרה זו הקבוצה שגורמת להכי הרבה איבודי כדור של היריבות, ידענו את זה לפני הסדרה. משחק הריצה הוא קריטי מבחינתנו.

"זה לא קשור למאמץ, השחקנים נתנו הכל. היתה התרגשות, יש שחקנים שלא נכנסו לסדרה כמו שצריך. ניסינו הכל, הרכבים נמוכים יותר, גבוהים יותר, כל מיני סוגי הגנות. זה עזר לפרקים, אבל לא קל להגיע לפיינל פור. אחרי המשחק היום זה עוד יותר קשה, אבל צריך להתאושש מהר ולחשוב על המשחק הבא. צריך גם טיפה מזל, שהכדורים ייכנסו לשחקנים הנכונים ברגעים הנכונים. צריך להרים את הראש, לסמוך על עצמנו ולהשתמש בנשק הכי חזק שלנו - הביחד שלנו, האופי שלנו, יצאנו מכמה סיטואציות כאלה וזה מה שצריך לעשות. אני לא חושב שזה מלחיץ, אנחנו ניזונים מהאווירה הזו, ולפעמים עם אובר-מוטיבציה זה יוצא ככה. זה שאנחנו ב-2:1 לא אומר שיש עלינו פחות לחץ, צריך להישען אחד על השני, על האנרגיות של הקהל. אנחנו לא הולכים להתנצל על זה שאנחנו כאן, נרצה להוכיח שאנחנו ראויים ושווים ולנצח את משחק 4".

דארן היליארד מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין אופטימי. היליארד/דני מרון

דארן היליארד הוסיף: "אנחנו קבוצה טובה, אבל הם גם קבוצה נהדרת ומאומנת היטב. כל עוד לא ניכנס לפאניקה ונסמוך אחד על השני ועל המאמן, נהיה בסדר. נצפה במשחק שוב, נתאושש, אני מקווה שהאוהדים יהיו עוד יותר רועשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully