וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "הניצחון הזה מוקדש לקהל, אני מאוהב בקבוצה הזו"

מאמן נתניה התמוגג מהקהל ("הייתה פה אווירה שקשה לתאר אותה") וסיפק הגדרה מעניינת לעצמו ("אני עארס אשכנזי ששואף להוציא 100 אחוז מהשחקנים שלו")

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מ.ס. אשדוד בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת כעת מרחק משחק אחד בלבד מזכייה בגביע המדינה בפעם השנייה בתולדותיה. הקבוצה שהניפה את הגביע ב-1978 והפסידה בשני גמרים בעשור האחרון, ניצחה 1:3 בחצי הגמר את מ.ס. אשדוד בזכות מחצית ראשונה פנטסטית בבלומפילד ועלתה הערב (שלישי) לגמר השישי בתולדותיה. בוריס אנו (6) וסטניסלב בילנקי (9 ו-35) הותירו את אשדוד המומה ולא נתנו לה סיכוי להגיע לגמר ראשון בהיסטוריה, שביט מזל רק צימק (65).

כעת תמתין נתניה, שכזכור כבר הניפה העונה את גביע הטוטו שהיה התואר הראשון שלה זה 40 שנה, לראות מי תנצח מחר בחצי הגמר בחיפה, שם בית"ר ירושלים תתמודד עם מכבי תל אביב על הכרטיס השני לגמר שייערך ב-23 במאי.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הישג השיא בקריירה שלו. רן קוז'וך/ברני ארדוב

רן קוז'וך: "תודה לבורא עולים לפני הכול. תודה על הרגעים האלו שהוא נותן לנו לחגוג. היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה. בדרך למגרש מהמלון ראינו אבא וסבא הולכים למשחק. ראינו דברים מאוד מרגשים, הניצחון הזה הוא בשביל האוהדים שלנו. שאפו ענק לאנשים האלו שבאו מאילת, מקרית שמונה. המועדון הזה ראוי לאוהדים כאלו. התרגשתי".

"כבר חווינו דבר כזה מול אשדוד בליגה. כיף לא נורמאלי. ירדנו כבר בתוצאה כזו באשדוד במשחק הראשון שלי והיה שם 3:2. הפעם זה היה רחוק. אשדוד אומנם הגיעו למצבים שלהם, אבל גם אנחנו. זה שהצלחנו לשמור על 1:3 זה מראה על הרבה בגרות. אני מאוהב בקבוצה הזו".

"איך אני מגדיר את עצמי? עארס אשכנזי. אני סוג של מאמן ששואף להוציא את המאה אחוז מהשחקנים שלו ובזה נמדד מאמן טוב בסופו של דבר".

על ההחלטה לספסל את גנדלמן וזלאטנוביץ': "רציתי בקישור עוד שחקן שהוא יותר נוח עם הכדור. ידעתי שהמשחק יילך לבילד אפים ורציתי לתת לקבוצה תחושת ביטחון וזה עבד. לגבי בילנקי, הוא הרבה יותר גדול פיזית מזלאטנוביץ' וגם זה עבד מצוין. כל הכבוד לצוות שלי שמעלה את הרעיונות ושמח שזה עבד".

על בוריס אנו: "הוא הגיע לפה בגיל 20 והתפתח בצורה בלתי רגילה. אלמוג כהן אחראי על כל השחקנים שהגיעו לפה, הוא בעזרת צוות האנליסטים והסקאוט. בוריס הוא עוד אחד שעבר דרך מסך המחשב של אלמוג, שעושה עבודה אדירה בקטע הזה".

בילנקי כובש הצמד הוסיף: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלי בישראל. אני אשמח להישאר כאן. אוהב את המועדון, את העיר. יש כאן תמיכה מדהימה. המחצית השנייה? היריבה שלנו גם רצתה לנצח את המשחק. הם התחילו לשחק באגרסיביות יותר ולהניע כדור. היה קשה לשמור אותו אצלנו. יכולנו לשחק טוב יותר".

על היכולת האישית: "זה לא היה משחק קל עבורי. רציתי לתת את הטוב ביותר מבחינה אישית. שמחתי להבקיע פעמיים ולעלות לגמר גביע המדינה. לא משנה לי מי תעלה לגמר, אנחנו באים לכל משחק ברצון לנצח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגות נתנייתיות בבלומפילד/ברני ארדוב

אביב אברהם: "הייתה לנו מחצית ראשונה מאוד טובה, אי אפשר לשחק בקצב הזה 90 דקות. עשינו מחצית גדולה של לחץ על כל המגרש. היה ברור שהקצב יירד במחצית השנייה. השחקנים פה גברים אחד-אחד, התאבדו על המגרש. קבוצות יודעות שאנחנו לוחצים גבוה ומתכוננות לזה, מגיע מילה טובה לכל השחקנים על מאמץ אדיר".

על הגמר: "לקח לנו כמה שבועות ואפילו חודשים להתאושש מההפסד בגמר ב-2019, עכשיו אנחנו שוב שם. זה אירוע מרגש, אירוע משמח. אתה מרגיש את התחושות של האוהדים בעיר, מה זה בשבילם גביע. אני מרגיש את האחריות ואתן מעצמי מיליון אחוז כדי להביא גביע לאוהדים האלה. הם חוו 40 שנה בלי תואר, זה לא פשוט למועדון גדול כמו מכבי נתניה. מי שתבוא בגמר, נקבל אותה בברכה".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
איבד את הקול ולא הצליח לבוא להתראיין בסיום. בן שמעון/ברני ארדוב

משה אוחיון סיכם את ההפסד במקומו של רן בן שמעון שאיבד את קולו במהלך המשחק: "אנחנו מאוד עצובים, מאוד כאובים. הפסד מאכזב מאוד. פעמיים הפסדנו להם העונה, חשבנו להגיע אחרת. גאים בשחקנים שהביאו אותנו למעמד הזה. היה קשה מאוד לחזור אחרי הדקות הראשונות. ראינו במחצית השנייה שהיה ניתן לחזור למשחק. המעמד הכניס את השחקנים ללחץ. היו טעויות של עונה שלמה בשערים שספגנו. בריהון יכול היה להחזיר אותנו למשחק. אכזבנו המון משפחות, המון ילדים, אבל זה הכדורגל. רצינו לעשות היסטוריה".

על שיתוף אקולטסה: "רצינו שבריהון ולוי יפתחו באגפים. הדברים לא הסתדרו, אז עשינו חילוף מוקדם. אקולטסה נכנס מצוין, נתן את כל כולו. כשאתה מתחיל בפיגור 3:0 קשה מאוד לחזור. כל העונה השחקנים שיחקו מצוין, אבל אין מה לעשות".

על הניסיון לחזור במחצית השנייה: "רצינו לא להתפרק. יכולנו להבקיע גם את השער השני והשלישי. היינו טובים יותר במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully