וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תרגלה 4 שחקני הגנה, גלזר ויובאנוביץ' יחזרו במכבי תל אביב

דריכות גדולה בשני המועדונים לקראת חצי הגמר (ד', 20:30). אבוקסיס עדיין מתלבט היכן להציב את קריאף, קראנקה עם שני שינויים

מסע"ת לקראת חצי גמר הגביע בין בית"ר ירושלים לבין מכבי תל אביב/אבי רוקח

בית"ר ירושלים

"אנחנו מחכים למשחק הזה כבר חודש וחצי, זה הצ'אנס שלנו לסיים את העונה בצורה טובה מאוד. זה משחק שמחזיק אותנו בזמן האחרון. שחקנים לא מתלהבים בדרך כלל לשחק בפלייאוף התחתון, אבל המשחק הזה שמר אותנו על קצב טוב במשחקים ובאימונים". כך אמר היום (שלישי) יוסי אבוקסיס לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב מחר בחיפה (רביעי, 20:30).

המאמן תירגל היום מערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר אוראל דגני ואורי דהן בלמים. אופיר קריאף, תמיר עדי וטרזייה תומא תורגלו במרכז המגרש והשלישייה הקדמית תורכב כמובן מדנילו אספרייה, ירדן שועה ויון ניקולאסקו. למרות התרגול אבוקסיס עדיין שוקל לעלות עם חמישה שחקני הגנה, כאשר במקרה כזה קריאף יוסט אחורה. פרד פריידיי עדיין נלקח בחשבון כאופציה להרכב למרות שלא תורגל.

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
במרכז הקישור, או במרכז ההגנה. קריאף/דני מרון

מכבי תל אביב

שני שינויים צפוי אייטור קראנקה לערוך בהרכב מכבי תל אביב לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר, ביחס למשחק הליגה בשבת מול הפועל ירושלים. דן גלזר יחזור להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בגלל כרטיסים צהובים, ויחליף את אייל גולסה. ג'ורג'ה יובאנוביץ' ערך גם הבוקר אימון מלא בקרית שלום והוא אמור לחזור מפציעה על חשבון דור תורג'מן ממנו היה הבאסקי מרוצה בשבת.

קראנקה צפוי להמשיך עם הרביעייה האחורית שפתחה בשבת. אנדרה ז'ראלדש ואופיר דוידזאדה כמגנים. דרק לוקאסן ואנריק סבוריט כבלמים. פארפה גייאגון שכבש שער נהדר וגבי קניקובסקי, אמורים לפתוח יחד בחלק הקדמי של ההתקפה.

במסיבת העיתונאים היום אמר קראנקה: "בית"ר ירושלים קבוצה טובה, אגרסיבית, יש לה שחקנים איכותיים. ניתחנו את הטעויות שעשינו נגדה, אני חושב שהשתפרנו מאז. כמובן שחשוב לדעת איך להתכונן ליריבה, אבל חשוב שנעשה את העבודה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. דני מרון
זהבי כבש כבר 15 שערים בקריירה נגד בית"ר/דני מרון

טריוויה

* הקבוצות נפגשו ארבע פעמים בעבר בחצי גמר הגביע. בית"ר ירושלים ניצחה במפגש הראשון (1:2 ברמת גן ב-1986) ומכבי תל אביב בשלושת הבאים (0:2 ב-1987 וגם ב-1997 ברמת גן, ו-1:2 ב-2017 בחיפה).

* בסך הכול היו 11 עימותים בין השתיים במסגרת הגביע ומכבי תל אביב מובילה 5:6 בניצחונות, אם כי בשני הגמרים הייתה זו בית"ר שחגגה בדרך לשני הגביעים הראשונים בתולדותיה (1:2 ב-1976 וגם ב-1979).

* המפגש האחרון ביניהן בגביע היה בדצמבר 2018, אז יונתן כהן כבש בדקה ה-90 בטדי ומכבי תל אביב ניצחה 1:2 במסגרת סיבוב ח'.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-10 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-0:1 בגביע הטוטו בספטמבר 2019. בשישה הפסידה ובשישה אפילו לא כבשה.

* ערן זהבי כבש בשני משחקי הליגה מול בית"ר העונה (אחד ב-0:4 הביתי וצמד ב-2:2 בטדי) וסך הכול במהלך הקריירה יש לו 15 שערים מולה - 13 במדי מכבי תל אביב ושניים במדי הפועל, כולל כמובן שער האליפות המפורסם ב-2010.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 29632

המשחקים הבאים של שתי הקבוצות בליגה:

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי נתניה

שני, 20:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully