וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מהממת לסדרה: הלייקרס גנבו את הביתיות מגולדן סטייט

דייויס במשחק מפלצתי עם 30 נקודות ו-23 ריבאונדים ולברון עם 22 ו-11 בלמו ריצת 0:14 של הווריירס ברבע האחרון ועלו ל-0:1 בסדרה עם 112:117 גדול, למרות 27 של קרי ו-25 של תומפסון. הניקס איזנו ל-1:1 מול מיאמי שחסרה את באטלר

ג'ואל אמביד מתבשר שנבחר ל-MVP/מתוך עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס

עוד לילה גדול של פלייאוף קידם את פניהם של חובבי ה-NBA. זמן קצר אחרי שג'ואל אמביד הוכרז כ-MVP של העונה הסדירה, הניקס הצליחו לאזן ל-1:1 את סדרת חצי גמר המזרח מול ההיט. לאחר מכן הגיעה המנה העיקרית, עם ניצחון גדול של הלייקרס בחוץ מול גולדן סטייט.

ניו יורק (5) - מיאמי (8) 105:111 (הניקס איזנו ל-1:1 בסדרה)
גולדן סטייט (6) - ל.א. לייקרס (7) 117:112 (הלייקרס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

עוד ב-NBA

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, לצד סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
כולם חיכו למצ' אפ בין לברון לקרי/GettyImages, Ezra Shaw
אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קוון לוני, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
ואז הגיע AD/GettyImages, Ezra Shaw

גולדן סטייט (6) - ל.א. לייקרס (7) 117:112 (הלייקרס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

חובבי ה-NBA חיככו ידיים בהנאה לקראת פתיחתה של הסדרה הכי מרתקת ומדוברת עד כה בפלייאוף, שלפחות במשחק הראשון סיפקה את הסחורה בגדול, עם ניצחון מפתיע של הסגולים-צהובים שגנבו את הביתיות. בזמן שכולם דיברו על הדו קרב המחודש בין לברון ג'יימס לסטף קרי, היה זה דווקא אנתוני דייויס שגנב את ההצגה. הופעה מפלצתית של הביג-מן של הלייקרס הסתיימה עם שורה סטטיסטית יוצאת דופן: 30 נקודות (11 מ-19 מהשדה, 8 מ-8 מהעונשין), 23 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות, באחד המשחקים הגדולים שלו בקריירה.

דייויס שלט לחלוטין בצבע במחצית הראשונה, כשהוא מוביל את הלייקרס ליתרון קטן בירידה למחצית, תוך שהם מנצלים פתיחה פושרת למדי של סטף קרי. הווריירס קיוו לצאת לרבע השלישי בסערה כפי שעשו אינספור פעמים בשנים הגדולות, אבל דווקא דייויס ולברון היו מרוכזים וחדים יותר, ורק הגדילו את ההפרש. פחות משש דקות לסיום, סל של ג'יימס הגדיל את היתרון של הלייקרס ל-14, והחלו להישמע רחשים בצ'ייס סנטר. גמור? לא אם שואלים את סטף קרי, שצלף 8 נקודות מהירות והוביל ריצת 0:14 אדירה של הווריירס, שקבעה שוויון.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
כמעט מהפך עצום. קרי/רויטרס

את הסל הגדול של המשחק קלע דווקא דיאנג'לו ראסל, שהחזיר את היתרון לצד של הלייקרס והרג את המומנטום של גולדן סטייט. דייויס חסם את קרי בצד השני, לברון דייק מהקו פעם אחת בהתקפה הבאה, ולאחר מכן הגיעו שתי החטאות רצופות ומכריעות של ג'ורדן פול, שניסה לקחת על עצמו את המשחק בשניות האחרונות, ללא הצלחה. שתי קליעות עונשין של דניס שרודר סגרו עניין סופית, והשלימו ניצחון עצום עבור הלייקרס.

חוץ מדייויס, הלייקרס קיבלו משחק סולידי גם מלברון ג'יימס עם 22 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות. דיאנג'לו ראסל ודניס שרודר הוסיפו 19 כל אחד ואוסטין ריבס תרם 10, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. בצד השני סטף קרי הגיע ל-27 נקודות (10 מ-24 מהשדה, 6 מ-13 מהשלוש) לצד 6 ריבאונדים, קליי תומפסון קלע 21 ו-6 שלשות, בדיוק כמו ג'ורדן פול, וגם קוון לוני סיפק עוד תצוגה דניס רודמנית עם 10 נקודות, 5 אסיסטים ולא פחות מ-23 ריבאונדים. לצערו של סטיב קר, זה לא הספיק הפעם מול הלייקרס שהיו טובים יותר, ואולי גם נהנו מכמה שריקות שהלכו לטובתם ויצרו נתון חריג מאוד: 29 זריקות עונשין ללייקרס בצד אחד, ורק 6 לגולדן סטייט בצד השני. כך או כך, עם או בלי השופטים, הווריירס יהיו חייבים להתאושש כבר במשחק הבא.

ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס. רויטרס
הגיע בזמן. ברונסון/רויטרס
שחקני ניו יורק ניקס ג'וליוס רנדל, קוונטין גריימס. Elsa, GettyImages
הגיע בזמן 2. רנדל/GettyImages, Elsa

ניו יורק (5) - מיאמי (8) 105:111 (הניקס איזנו ל-1:1 בסדרה)

זמן קצר לפני הג'אמפ-בול, אריק ספולסטרה הצהיר שג'ימי באטלר שנפצע במשחק הראשון (והמשיך לשחק על אף הכאבים) לא יעמוד לרשותו. מיאמי כמו מיאמי הצליחה להישאר קרובה וכמעט רשמה סנסציה נוספת בהנהגתם של שחקני המשנה היחסית אנונימיים שלה, אבל בסופו של דבר הניקס הראו אופי והשאירו את הניצחון בצד שלהם, בעיקר בזכות התעלות מאוחרת של ג'יילן ברונסון.

ג'וליוס רנדל שחזר אחרי שנעדר מהמשחק הראשון בסדרה בשל פציעה, פתח בסערה, הציג יכולת מצוינת ועזר לניקס לבנות מומנטום ברבע הראשון, אבל ההיט נשארו קרובים לאורך כל הדרך, ואפילו ירדו להפסקה ביתרון. גם במחצית השנייה הניקס לא הצליחו לברוח, ועמוק בתוך הרבע האחרון החבורה של אריק ספולסטרה אפילו הובילה ב-6 הפרש. אבל אז נכנס לפעולה ג'יילן ברונסון, עם פינאלה נהדר שסידר מהפך. שתי שלשות רצופות שלו ועוד אחת של ג'וש הארט העבירו את היתרון לצד של הניקס, ושם הוא נשאר עד לסיום.

שחקני מיאמי היט ג'ימי באטלר, הייוורד הייסמית'. רויטרס
חסרונו הורגש. ג'ימי באטלר על הספסל/רויטרס
קייל לאורי, מיאמי היט. Elsa, GettyImages
רק כמעט. קייל לאורי/GettyImages, Elsa

ברונסון סיים עם 30 נקודות - 22 מהן במחצית השנייה - וכיפר מעט על ההופעה הפושרת במשחק הראשון, כשהוא מסיים עם 10 מ-19 מהשדה ו-6 מ-10 מהשלוש ומוסיף גם 5 ריבאונדים. רנדל סיים עם 25, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אר ג'יי בארט הגיע ל-24 נקודות משלו וג'וש הארט המשיך להיות האקס פקטור של טום תיבודו עם 14, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

את מיאמי הוביל קיילב מרטין עם 22 נקודות לצד 8 ריבאונדים, בעוד גייב וינסנט מסייע לו עם 21 ו-5 אסיסטים. מקס סטרוס קלע 17 אבל נפצע במחצית השנייה, ירד לטיפול בחדר ההלבשה ולא חזר, מה שמוסיף דאגה להיט המודאגים ממילא מההשבתה של ג'ימי באטלר. באם אדבאיו הוסיף 15, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למיאמי, שלמרות ההפסד תחזור לפלורידה מעודדת מהעומק ומהאופי שהפגינה, ותקווה שבאטלר יהיה כשיר למשחק 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully