וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים בארה"ב משוכנעים: הווריירס פייבוריטים ברורים מול הלייקרס

12 מתוך 14 העיתונאים של ESPN הולכים עם הווריירס, גם ב"אתלטיק" וב-CBS קיים קונצנזוס. עוזר מאמן בליגה: "גולדן סטייט הרבה יותר טובה"

גולדן סטייט תפגוש הלילה (בין שלישי לרביעי) את לוס אנג'לס לייקרס, לפתיחת אחת מסדרות הפלייאוף המרתקות של השנים האחרונות. סטפן קרי ולברון ג'יימס עברו לא מעט כדי להיפגש בסיבוב השני, וכעת הכל ערוך ומוכן לקרב אדיר בין שניים מהכוכבים הגדולים בכל הזמנים.

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. Ezra Shaw, GettyImages
יהיה חם. סטף מול לברון/GettyImages, Ezra Shaw

עוד ב-NBA

לפי ESPN, האלופה המכהנת היא פייבוריטית ברורה - אף שהסתבכה כהוגן בסדרת הסיבוב הראשון מול סקרמנטו. מתוך 12 מתוך 14 העיתונאים של גוף התקשורת האמריקאי בחרו בווריירס כמנצחים של הסדרה, ורק שניים הלכו עם הלייקרס.

ב"אתלטיק" שוחחו לקראת הסדרה עם שלושה אנשי צוות ברחבי הליגה - סקאוטים, מנהלים ומאמנים, וכל השלושה גם כן הלכו עם סטיב קר ושחקניו. "נראה שהביטחון חזר לגולדן סטייט", אמר אחד מהם. "הכל הולך להם כרגע". לפי האלגוריתם של "538" של נייט סילבר, לגולדן סטייט סיכוי של 60% אחוז לעבור (ו-14% לזכות באליפות, לעומת 33% של בוסטון), בעוד כל שבעת הנשאלים בסקר של CBS הלכו גם כן עם האלופה המכהנת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ב"ספורטס אילוסטרייטד" שוחחו עם עוזר מאמן בקבוצה מהמערב, שניתח את הסדרה וחרץ: "גולדן סטייט הרבה יותר טובה. הבעיה הכי גדולה שלה תהיה הפער בזריקות העונשין - הלייקרס יכולים להרוג אותם אם יגיעו מיליון פעמים לקו, והווריירס מתקשים להגן על הטבעת. כל פעם שלברון הצליח נגד גולדן סטייט, זה היה דרך האטת הקצב, ויצירת משחק "מלוכלך". הוא ינסה לעשות זאת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully