וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו דחתה את החגיגות של נאפולי, 0:6 לאינטר, ולאחוביץ' שבר בצורת

הקבוצה מהבירה גברה על ססואולו 0:2, מילאן ורומא איבדו נקודות יקרות, אטאלנטה נצמדה אליהן עם 2:3 על ספציה, צמדים ללאוטרו ודז'קו

תקציר: יובנטוס - לצ'ה 1:2/ספורט 1

בתחילת השבוע נאפולי לא הצליחה לנצח את סלרניטנה בדרבי של קמפאניה וחגיגות האליפות שלה נדחו. היום (רביעי) זה היה קורה בלי שהיא תשחק - אם לאציו הייתה מאבדת נקודות נגד ססואולו, אבל גם זה לא קרה. מחר הפרטנופי יוכלו לעשות זאת אצל אודינזה ביום חמישי (21:45, ספורט3). אז לאציו ניצחה ודחתה את החגיגות של נאפולי עוד קצת - תוך שהיא משפרת עמדות במאבק העיקש על מקומות 2-4. גם אינטר ואטאלנטה עשו זאת ומנגד רומא ומילאן איבדו נקודות יקרות.

לאנדרו פארדס חוגג עם שחקני יובנטוס. רויטרס
יובנטוס קטעה את הרצף השלילי/רויטרס

יובנטוס - לצ'ה 1:2

יובה חזרה לנצח אחרי שורה של תוצאות רעות, כולל נקודה אחת בלבד מ-12 האחרונות. לאנדרו פארדס (15) כבש ראשון, אסאן סיסיי השווה בפנדל (36), ודושאן ואלחוביץ' שבר בצורת של שלושה חודשים וקבע 1:2 בדקה ה-41, אחרי בישול של בן ארצו פיליפ קוסטיץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תקציר: יובנטוס - לצ'ה 1:2

תקציר: יובנטוס - לצ'ה 1:2/ספורט 1

לאציו - ססואולו 0:2

בנאפולי עקבו, החזיקו אצבעות לססואולו ולבסוף הבינו שיצטרכו להמתין עוד טיפה כדי לחגוג את הסקודטו. שער מוקדם של צ'ירו אימובילה נפסל אחרי התערבות של VAR, אבל פליפה אנדרסון מצא את הרשת בדקה ה-14 ומתיאה זקאני חתם בדקה ה-92. ניצחון חשוב לקבוצה מהבירה שממשיכה להתקרב לליגת האלופות.

שחקני לאציו, פליפה אנדרסון, צ'ירו אימובילה. רויטרס
אימובילה כבש שער שנפסל, אנדרסון כבש שער שאושר/רויטרס

ורונה - אינטר 6:0

אינטר אפשרה לאטאלנטה ליהנות זמן קצר מאוד במקום הרביעי, לפני שהורידה אותה משם עם מטח בוורונה. אדולפו גייץ' כבש שער עצמי בדקה ה-31 ונתן את האות לבליץ של האורחת. הקאן צ'לחנוילו (36) ואדין דז'קו (37) הוסיפו ולמעשה הכריעו מוקדם. לאוטרו מרטינס הצטרף לחגיגה (55), דז'קו השלים צמד (61) ולאוטרו חתם עם השני שלו בתוספת הזמן. הנראזורי השיגו את הניצחון הכי גבוה שלהם העונה.

שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. Ciancaphoto Studio, GettyImages
השלים צמד בתוספת הזמן. לאוטרו/GettyImages, Ciancaphoto Studio

אטאלנטה - ספציה 2:3

ניצחון שלישי לאטאלנטה, שנמצאת חזק מאוד במאבק על כרטיס לליגת האלופות והפעם עשתה את העבודה אחרי שחזרה מפיגור. עמנואל ג'סי העלה את ספציה ל0:1 מפתיע בדקה ה-18, אבל מארטן דה רון איזן (32) ובליץ במחצית השנייה (דוידה זפאקוסטה בדקה ה-48 ולואיס מוריאל בדקה ה-54) סידר מהפך. מהדי בורביה רק צימק (64) וספציה עם משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

תקציר: אטאלנטה - ספציה 2:3

תקציר: אטאלנטה - ספציה 2:3/ספורט 1

צפו ב-1:1 של מילאן מול קרמונזה

תקציר: מילאן - קרמונזה 1:1/ספורט1

מילאן - קרמונזה 1:1

מילאן השיגה שוויון מאוחר מדי ולא הצליחה להימנע מאיבוד נקודות מעט מביך שבעקבות התוצאות הערב הוריד אותה עד המקום השישי בטבלה, מרחק שתי נקודות מליגת האלופות. דייויד אוקרקה כבש בדקה ה-77, ג'וניור מסיאס השווה בדקה ה-93. שראל פיקל מקרמונזה הורחק בדקה ה-96.

צפו בתקציר ה-1:1 של רומא מול מונצה

תקציר: מונצה - רומא 1:1/ספורט1

מונצה - רומא 1:1

רומא איבדה נקודות יקרות נגד קבוצה שנמצאת בכושר נהדר ורק לפני כשלושה שבועות ניצחה את אינטר בחוץ. סטפן אל שעראווי כבש ראשון (24), אבל לוקה קלדירולה איזן ולמעשה קבע את תוצאת המשחק (39). מונצה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל השיגה נקודה מחמיאה. זקי צ'ליק האורח הורחק בתוספת הזמן.

סמפדוריה - טורינו 2:0
לטורינו: אלסנדרו בונג'ורנו (31), פייטרו פלגרי (90+4)

סלרניטנה - פיורנטינה 3:3
לסלרניטנה: בולאי דיה (10, 59, 81). לפיורנטינה: ניקו גונסאלס (36), ג'ונתן איקונה (71), כריסטיאן ביראגי (84)

תקציר: סמפדוריה - טורינו 2:0

תקציר: סמפדוריה - טורינו 2:0/ספורט 1

המחזור יגיע לסיומו ביום חמישי, כאשר נאפולי תתארח אצל אודינזה ואמפולי תארח את בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully