וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לוי יישאר, דני עמוס יעזוב, רועי משפתי יגיע?: ההכנות של מכבי פתח תקוה

אחרי הבטחת העלייה עם 0:7 מוחץ על בני יהודה, המלאבסים מסמנים את העמדות בהן יחפשו זרים וממשיכים לתת אמון בטל בן חיים

תקציר מגביע המדינה: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה הבטיחה אמש (שני) רשמית את עלייתה בחזרה לליגת העל, אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית. המלאבסים עשו את זה בסטייל, עם 0:7 ענק מול בני יהודה המפורקת. כבר בקיץ שעבר, אחרי הירידה ללאומית, אמר הבעלים אבי לוזון, שבכוונתו לבנות קבוצה שתעלה בחזרה לליגה הבכירה בתום שנה אחת בלבד וכך אכן קרה. כעת, עם מבט לעבר הקיץ הקרוב וההכנות לקראת החזרה לליגת העל, מבינים בפתח תקוה שהסגל הנוכחי, יעבור שינוי גדול מאוד ומסתמן שהקבוצה תיבנה כמעט מחדש, במטרה לתקוע יתד בליגה הבכירה ולנסות להימנע ממאבקי ירידה בשנים הקרובות.

המאמן בני לם, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, צפוי להמשיך כמובן גם בעונה הבאה, כאשר מרבית אנשי הצוות המקצועי, כולל עוזר המאמן מוראד מגמדוב הוותיק וכן ויקטור בוחניק מאמן השוערים צפויים להישאר יחד איתו. אמש הצהיר לוזון שהוא מתכוון להגדיל משמעותית את תקציב המועדון, כאשר במקביל ויחד עם הזרמת הכספים הנוספים, יעבור סגל השחקנים מהפכה גדולה, בעיקר בכל מה שקשור בהחתמת לפחות חמישה זרים חדשים. עמדת השוער היא אחת העמדות בהן ינסו להחתים זר, אם כי גם החתמת שוער ישראלי באה בחשבון במקומו של דני עמוס שלא צפוי להמשיך, ובקבוצה ינסו גם לצרף את רועי משפתי ממכבי חיפה.

שחקן מכבי פתח תקוה מאור לוי חוגג עם איליה שקורין. מאור אלקסלסי
יושאל לעונה נוספת. מאור לוי/מאור אלקסלסי

בפתח תקוה יחתימו בלם זר אחד לפחות ואולי אפילו שניים, אם לא ימצאו בלם ישראלי בעל שיעור קומה, כאשר גם את עמדת הקשר האחורי מייעדים לזר, יחד עם מאור לוי שהיה בורג משמעותי העונה וצפוי להיות מושאל עונה נוספת ממכבי חיפה. לאחרונה כבר החלו חיפושים אחר חלוץ ושחקן כנף זרים, ובצוות המקצועי כבר בוחנים את הבאתם של מספר מועמדים. בנוסף לכך ינסו בקבוצה לצרף שניים-שלושה ישראלים בכירים וכעת ממתינים לראות מי השחקנים שלא ימשיכו בקבוצותיהם לקראת סיום העונה הנוכחית.

מהסגל הנוכחי ישארו מספר מועט של שחקנים, ביניהם טל בן חיים שצפוי להמשיך וכן הקפטן תומר לוי, מוחמד הינדי וירדן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully