וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת חגגה, אבי לוזון: "נשקיע כדי שלא נרד ב-20 שנה הקרובות"

מוליכת הלאומית חזרה לליגת העל תוך עונה אחת, לוזון "עמד בהתחייבות". לם חולם לשחזר את משיכת הקהל בנתניה: "רוצה לראות קיר כחול, היה נכון לבוא לפה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5/ספורט1

משבר באמצע העונה, חמישה הפסדים רצופים וחילופי מאמנים הקשו על מסע החזרה לליגת העל של מכבי פתח תקוה, אך כמו בפעמיים הקודמות שלה בליגת המשנה, גם הפעם היא הבטיחה חזרה לליגה הבכירה אחרי עונה אחת בלבד. הקבוצה של בני לם הבטיחה את העלייה בדרך הכי מרשימה שיש, כשהביסה הערב (שני) 0:7 את בני יהודה באצטדיון בלומפילד. המלאבסים דאגו למנוע מתח מיותר וסגרו סיפור מהר במיוחד, כשתוך פחות מרבע שעה הוליכו 0:3 בדרך לחמישייה עוד לפני ההפסקה.

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה חוגג עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
העלה את המלאבסים ליגה. בני לם/ברני ארדוב
מאמן מכבי פתח תקוה בני לם והשחקנים חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
חזרה מהירה לבמה המרכזית. השחקנים מניפים את לם/ברני ארדוב

המאמן בני לם חגג בסיום את החזרה של הקבוצה, וגם את שלו, לליגת העל: "יש למכבי פתח תקוה קהל, הם יושבים בבית. את מה שעשיתי במכבי נתניה אעשה גם בפתח תקוה. אני רוצה קיר כחול כבר מהמשחק הקרוב, נבנה קבוצה טובה לשנה הבאה. ברור שנצטרך להתחזק, יש פה שחקני בית מצוינים וחבורה טובה, רוצים להינות מהשנה הזאת. מאחרי מחר צריך לחשוב על השנה הבאה, ליגת העל חזקה בטובה. בעונה הבאה אהיה במכבי פתח תקוה , לבוא לפה יהיה הצעד הנכון".

ירדן כהן, שכבש ובישל פעמיים, הוסיף: "גם צמד וגם עלייה, אין אושר כזה. חיכינו לזה כל העונה ואני שמח שזה סוף סוף קרה. מגיע כל הכבוד גם לשי ברדה על הדרך שעשינו איתו, קרה מה שקרה ובני לם הגיע. הוא הרים אותנו מהתקופה הפחות טובה שהיינו בה. רוצים לבנות קבוצה טובה לשנה הבאה ולהתקדם כמה שיותר גבוה, אני אהיה פה".

מכבי פתח תקוה חוגגת חזרה לליגת העל. ברני ארדוב
ושוב איתכם. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב
תומר לוי, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בעונה הבאה בליגת העל. תומר לוי מוביל את החגיגות/ברני ארדוב

אבי לוזון אמר: "אין ספק שזה הרגע לו חיכיתי מתחילת העונה. לא מכיר הרבה אנשים שמתחייבים שהקבוצה שלהם תחזור אחרי עשרה חודשים כשהיא יורדת, אני עומד בהבטחות שלי. פתחנו טוב מבחינת תוצאות, לצערי באמצע העונה היה משבר ולא הייתה ברירה אלא להחליף את המאמן. צירפנו גם שחקנים חדשים, שמח שעמדנו במשימה ובגדול".

"אנחנו מדברים על ליגת העל גם לפני היום, עכשיו נחגוג קצת וממחר בבוקר נתחיל לחשוב מי השחקנים שאנחנו רוצים להביא לשנה הבאה. אעשה הכל על מנת שנישאר, כולל השקעות כספיות נכבדות כדי שב-20 השנה הקרובות לא נרד. למה שיקרה אחרי 20 השנים האלו ידאגו אחרים".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ בירך: "ברכות למכבי פתח תקוה על החזרה המרשימה והמהירה למקומה הטבעי - ליגת העל. שילוב של ניהול נכון, אנשי מקצוע מובילים, שחקנים איכותיים ומחויבים - ותיקים וצעירים - זכה לתמיכה מהאוהדים הנאמנים ולתגמול בדמות ההעפלה לליגה הבכירה. זאת עת לחגוג ולשמוח, להתגאות בהישג".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הצטרף: "ברכות למועדון הכדורגל מכבי פתח תקוה על חזרתו המהירה לליגת העל. יש מועדונים שברור שברגע שהם יורדים ליגה החזרה תהיה מהירה, בזכות העובדה שמדובר במערכת משומנת עם שנים של ניסיון ומחלקת נוער מפוארת. כזאת היא מכבי פתח תקוה. אני רוצה לברך את אבי לוזון, המאמן בני לם, הצוות השחקנים והאוהדים ובטוח שהם יותירו חותם גם בעונת המשחקים הבאה בליגת העל".

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר סבא 1:2

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 3:1
הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 0:4
הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 2:0
מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully