וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חזרה לליגת העל עם 0:7, הפועל פתח תקוה הפסידה

מוליכת הלאומית שבה לליגה הבכירה בתום עונה אחת אחרי שירדן כהן (6 ו-27), שקורין (9 ו-44), דהן (13), דניאל (85) ובר (89, פנדל) כבשו בבליץ על בני יהודה. סגניתה הפסידה 1:0 לאום אל פאחם ותקווה להעפיל במחזור הבא, לאחר שטבריה חטפה 4:0 מעכו

כמו בשתי העליות הקודמות שלה לליגת העל, גם הערב (שני) מכבי פתח תקוה הבטיחה את חזרתה לליגה הבכירה בתוך שנה אחת בלבד. מכבי פתח תקוה התארחה באצטדיון בלומפילד אצל בני יהודה ורמסה אותה 0:7 יוצא דופן, פתחה יתרון שכבר אף אחת לא תוכל להדביק לקראת שני מחזורי סיום העונה.

לעומתה, יריבתה העירונית וסגניתה הפועל פתח תקוה עדיין לא יכולה לחגוג את חזרתה לליגה הבכירה אחרי שמונה שנים בליגה הלאומית - הפועל טבריה אמנם הובסה בביתה 4:0 להפועל עכו, אבל עופר טסלפפה ושחקניו שהיו זקוקים לנקודה אחת יותר מטבריה כדי להבטיח את העלייה, הפסידו באצטדיון השלום 1:0 להפועל אום אל פאחם והפער בין השתיים נותר על שש נקודות כשנותרו שש בקופה. נקודה מול בני יהודה בשבוע הבא תספיק להם כדי לחזור רשמית.

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם והשחקנים חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
שביעייה מוחצת וכרטיס בחזרה לליגת העל/ברני ארדוב

בני יהודה - מכבי פתח תקוה 7:0

כמו אחרי שתי הירידות הקודמות, גם הפעם מכבי פתח תקוה הבטיחה את חזרתה לליגת העל תוך עונה אחת בלבד. היא גם עשתה זאת בצורה מרשימה ויוצאת דופן הערב, עם שביעייה לרשת של בני יהודה באצטדיון בלומפילד.

מכבי פתח תקוה התגברה העונה על משבר רציני שכלל חמישה הפסדים רצופים וחילופי מאמנים, אבל עשתה ריצה יפה עם בני לם (רצף פעיל של 15 משחקים ללא הפסד, מאז ה-2:1 בדרבי) והשמפניות נפתחו בבלומפילד. זה לא היה עוד ניצחון, אלא 0:7 מהדהד שכלל בליץ מטורף בפתיחה - המגן ירדן כהן כבש צמד ראשון בקריירה (6 ו-27), בין לבין הבקיעו איליה שקורין (9) וגיא דהן (13) והחלוץ הבלארוסי גם השלים צמד שקבע 0:5 בדקה ה-44. במחצית השנייה הצטרפו לחגיגה גם שלו דניאל (85) וארד בפנדל בפנדל. טל בן חיים הפצוע לא נכלל בסגל, אך ישב על הספסל לצד לם. מנגד, בני יהודה ומאמנה אלישע לוי רק מחכים שהעונה הזו תיגמר.

ירדן כהן, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
צמד ראשון בקריירה במשחק יוקרתי. ירדן כהן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 6: גול! 0:1 למכבי פתח תקוה. המוליכה פתחה בסערה והשיגה את השער שעשוי להספיק לה כדי לחגוג עוד היום את חזרתה לליגת העל. הינדי מצא עם החיצון את לוגסי, שהכניס בנגיעה כדור עומק לירדן כהן שמקרוב כבש.

דקה 9: גול! 0:2 למכבי פתח תקוה. חגיגה של המלאבסים בבלומפילד. לוגסי עם בישול שני, הפעם הרים כדור לשקורין שמתוך רחבת החמש נגח את השני.

דקה 13: גול! 0:3 מהדהד למכבי פתח תקוה. גיא דהן הטעה את השומר, הניף את רגל ימין ומכ-18 מטר שלח כדור חד לפינה הרחוקה שנעצר רק בברשת.

דקה 27: גול! 0:4 למכבי פתח תקוה. החגיגה של האורחת נמשכת. לוגסי עם הבישול השלישי שלו, הפעם מצד ימין - שוב בהרמה מתוך הרחבה, הפעם לירדן כהן שהיתל במגן וירה לרשת.

דקה 30: אלישע לוי ביצע חילוף כפול, שקד נבון ונתי אמויאל החליפו את גיא סיביליה ועדן אוטאצ'י.

דקה 44: גול! 0:5 מטורף למכבי פתח תקוה עוד לפני המחצית. ירדן כהן הוסיף בישול לצמד שלו, כשהעביר כדור רוחב שהותיר את שקורין לבדו מול ניראון חסר האונים והדרך לרשת הייתה קצרה.

ארד בר, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
זכה להיות חתום על השער האחרון בשביעייה. ארד בר/ברני ארדוב

דקה 52: שלו דניאל המחליף יכול היה להבקיע את השער השישי, אבל בעט עם החיצון לידיו של טבצ'ניק שעלה מהספסל לפתיחת המחצית השנייה.

דקה 85: גול! 0:6 למכבי פתח תקוה. טבצ'ניק הדף למרכז כדור שבעט דן כדור, שלו דניאל הבקיע בקלות מהכדור החוזר. 0:6.

דקה 89: גול! המסמר השביעי והאחרון. ארד בר הבקיע בפנדל וקבע 0:7 למכבי פתח תקוה שחוזרת לליגת העל תוך שנה אחת בלבד.

מכבי פתח תקוה הביסה בבלומפילד והבטיחה את חזרתה לליגת העל. ברני ארדוב
מכבי פתח תקוה חזרה לליגת העל בסטייל/ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 0:1

הניצחון הגדול על עירוני טבריה קירב את הפועל פתח תקוה אל הארץ המובטחת שנקראת ליגת העל, אחרי שמונה שנים ארוכות ומפרכות בלאומית (במהלכן אף ירדה לליגה א' וניצלה בעקבות הורדתה של הפועל איכסל בבית הדין). כדי לסגור את הסיפור שני מחזורים לסיום העונה, עופר טסלפפה ושחקניו היו צריכים לנצח היום באצטדיון השלום באום אל פאחם, אבל ספגו שער באמצע המחצית השנייה, לא הצליחו להבקיע ובעקבות ההפסד 1:0 יקוו לחגוג עלייה נגד בני יהודה בשבוע הבא - נקודה בשני המשחקים שנותרו עד תום העונה תספיק להם. טסלפפה גם חסר היום את ג'ימי אלכסיס שריצה את משחקו האחרון בהרחקה וכן את עידן ורד ועידו שמש הפצועים ועידו דוידוב המוצהב.

מהלך המשחק

דקה 67: גול! 0:1 להפועל אום אל פאחם. בזמן שהאורחת מחפשת את השער שאולי יעלה אותה אחרי שמונה שנים לליגת העל, אנס מחאמיד השתחל בין הבלמים ונגח מקרוב פנימה.

דקה 84: הפועל פתח תקוה מפעילה לחץ, אבל גם הניסיון של נאווי להבקיע ממרחק לא הצליח.

אוהדי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
8 שנים בלאומית עדיין לא הגיעו לסיומן. אוהדי הפועל פ"ת באום אל פאחם/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל פתח תקוה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
יוכלו להבטיח את חזרתם לליגת העל מול בני יהודה בשבוע הבא/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - הפועל עכו 4:0

הצלע השלישית במאבק העלייה יכולה להתגאות בעונה שעשתה אחרי העלייה מליגה א', אבל במאני טיים יצאה מהתמונה. היום היא לא ניצלה את ההפסד של הפועל פתח תקווה השנייה בטבלה והפער ביניהן נותר על שש נקודות, בעקבות תבוסה משפילה שספגה בביתה בידי עכו שאותה דווקא ניצחה פעמיים בתוצאה 0:1 בשני המפגשים ביניהן העונה. חסרונם של גרשון קופי ואלי בלילתי המורחקים השפיע, ואחרי שניסתה קבוצתו של אלירן חודדה להשוות בכל כוחה וספגה את השער השני בדקה ה-77, התפרקה לחלוטין והובסה.

מהלך המשחק

דקה 45: גול! 0:1 להפועל עכו. בדקה הראשונה של תוספת הזמן, אמיר ריאן התמקם היטב ברחבת החמש ונגח מקרוב כדור שלא הותיר סיכוי לשוער.

דקה 59: לא ייאמן איזו החמצה של טבריה. תחילה הכדור פגע בקורה אחרי נגיחה ממטרים ספורים, ניתז לעברו של סזאר והכוכב המקומי היה צריך רק לגלגל לרשת, אבל הכדור שבעט הורחק מקו השער!

דקה 77: גול! 0:2 לעכו. מתפרצת של האורחת הסתיימה בשער קל של זאהי אחמד, שאחרי סגירה לא טובה של צעדון נותר לבדו מול ליטבינוב.

דקה 89: גול! 0:3 לעכו. נאנה אקוסה-במפה רץ לבדו לשער ובאחד ע לאחד הבקיע. המארחת מתפרקת

דקה 90+3: גול! 0:4 מוחץ לעכו. גיורגי גבדאווה הוסיף עוד מסמר לארון של טבריה.

דקה 90+5: עכו החמיצה פנדל. ג'פרי ניסנבאום כבש בניסיון הראשון, אבל השופט הורה על כדור חוזר ואותו כבר לא הצליח הקשר להבקיע. 0:4 לעכו בסיום.

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים. מאור אלקסלסי
מחאמיד ושחקני אום אל פאחם דחו את חגיגות העלייה/מאור אלקסלסי

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר סבא 1:2

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 3:1
הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 0:4
הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 2:0
מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully