וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ' התאמן ואמור לשוב לסגל מול בית"ר ירושלים

1.5.2023 / 20:23

חלוץ מכבי תל אביב התאמן עם חבריו ונראה כי יעמוד לרשות קראנקה בחצי גמר הגביע ביום רביעי. הצהובים שוב יעמדו לדין

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

חדשות טובות למכבי תל אביב מאימון הערב (שני). ג'ורג'ה יובאנוביץ' התאמן והוא אמור לשוב לסגל מחרתיים ויעמוד לרשות אייטור קראנקה בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים. בקבוצה עוד רוצים לבדוק את השפעת האימון מחר באימון המסכם שתקיים הקבוצה, אבל אחרי שהחלוץ לא שיחק בשבת ואתמול ערך רק אימון קל, הערב כאמור הוא כבר התאמן עם כולם והוא צפוי לשחק בחצי הגמר

יובאנוביץ' היה אופטימי אתמול בסיום האימון הקל שערך ואמר שהוא מאמין שיוכל לשחק, ונראה שידע למה. הסרבי בן ה-24 כבש העונה 15 שערי ליגה ועוד שלושה בגביע עבור מכבי תל אביב, אליה הצטרף לפני כשנה ושלושה חודשים.

במקרה שיוחלט כי יפתח על הספסל, קרוב לוודאי שקראנקה יעלה עם דור תורג'מן וזאת אם יחליט להמשיך במערך הקבוע שלו באחרונה ולשחק עם שני חלוצים. אפשרות נוספת היא לעלות עם חמישה בקישור, כאשר ערן זהבי החלוץ היחיד ובמקרה כזה יפתחו יחד דן ביטון, גבי קניקובסקי ופארפה גייאגון. בקישור האחורי נראה שבכל מקרה יעלה קראנקה את דן גלזר ודור פרץ. גלזר יחזור להרכב אחרי שריצה עונש צהובים בשבת.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
קיבל בשורות טובות. קראנקה/דני מרון

עוד כדורגל ישראלי

בנושא אחר, תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי תל אביב לדין על התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה במשחק מול הפועל ירושלים. בדו"ח השופט אוהד אסולין צוין כי במהלך המחצית הראשונה נעשה שימוש בלייזר ירוק לתוך המגרש, ובנוסף בדקה ה-89 נכנס אוהד מהיציע וחיבק את ערן זהבי בזמן שבוצעו חילופים והמשחק מופסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully